Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Søger sød penneveninde/venner
Forfatter: 
Dato:  26-01-2002 20:37
hejsa der ude!!!
Jeg er en pige på 15 år som søger en at kunne skrive med!!! Jeg hedder Stine og jeg rider på en rideskole der hedder Christiansminde rideklub ved skanderborg! der har jeg redet i 3 år og gået på en i Ebeltoft i 4 år! Jeg rider på en rigtig sød pony (1 pony) som hedder Aldi og vi har lige været til stævne og jeg fik en 2 plads i LC2! Jeg har sprunget på en sød pony som hedder Major og har sprunget 1.10 på ham og han er en 2 pony WOW!! Jeg skal måske også begynde at springe på en DV !!! (det kunne være fedt hvis vi kunne mødes til et stævne eller noget ligende!) Jeg bor i en lille by der hedder Gl.rye ved silkeborg og skanderborg! rideskole i men jeg vil til at smutte:@)
hilsen Stine!!!
ps skriv til mig på min mail stine-poulsen@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd

Re: Søger sød penneveninde/venner
Forfatter: 
Dato:  04-02-2002 18:39
Hej Stine !

Jeg er en pige på 14 år, Jeg fylder d. 10 Juli, jeg har selv en 1'er pony der hedder Guinness som er 13 år.
Han fylder d. 17 Maj.

Lidt om Mig:
Jeg er lyshårdet, 14 år jeg skal konfirméres d. 7 April og skal derefter ud at købe en DV. (glæder mig meget)! Jeg elsker heste, det har jeg gjort HELE mit liv, jeg rider dressur, jeg er bare ikke startet i nogle dressurstvner ! endnu ...

Lidt om Guinness:

Han er 13 år, han har 4 hvide sokker, og en stjerne i panden, han har et godt temperament, og kan godt være stædig ! Han elsker at løbe ude på marken, slå bukkespring, og sove i skyggen.

DU kan høre mere om MIG OG GUINNESS hvis du skriver på mailen: stine@zimmerlund.dk

Hilsner fra Stine Og Guinness !
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider