Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

ven fra odsherred sælges
Forfatter: 
Dato:  04-02-2011 13:42

så forsøger jeg at skrive her for at hjælpe en kær ven.

han er 27 og bor i eget hus i en midre landby mellem holbæk og nyk.sj. som er lidt af en handy mand ellers er han typen som gerne tager sig af det fysiske arbejde og og ofte har godt gang i noget arbejde/projekt.

er udd gartner men køre maskiner pt og har vist en lille drøm om en gård med dyr og jord(han har også redet lidt tidligere(er pt kun i besiddelse af en jernhest(mc))).

som alle ander kan han godt li den stille stund med hygge, men nogle gange skal der også ske noget!

du skal være nede på jorden, men også så meget krudt i røven at du kan sparke ham op i gear. derudeover skal du være Feminin men ikk bange for at blive beskidt og tage lidt fat, og ja ville bo på landet.. og mellem 22 og 28 år og gerne tynd til alm af bygning.

hvem ved hva det skal/kan kunne føre til. bare skriv så sender jeg det videre(jeg har fået lov til at lave annoncen)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-02-2011 22:13

Når du skriver feminim er det så han foretrækker pigerne går i stilletter?

Mvh Nanna

Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige.

Errare humanum est - det er menneskeligt at fejle.
0
0
Svar på denne tråd

nej nej
Forfatter: 
Dato:  05-02-2011 13:15

så feminint behøver det ikke blive(må sikkert gerne) men bare at man engang imellem kan hoppe i en kjole, sætte håret og brug lidt makeup... for tror som ikke at "en rigtig barbie" er ønsket :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider