Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

4200 søger nye hestevenner
Forfatter: 
Dato:  12-01-2011 14:21

Hej! Jeg er en mor på 34 år som søger nye venner der elsker heste og som gerne selv har heste og hvis man bor i Slagelse og har heste vil det lyde supert så kunne det være at vi kunne ride og deles og hjælpe til.

Jeg har en søn på 5 år der også kan lide at ride på små ponyer. Jeg har haft med heste at gøre i 20 år, men har ikke redet siden 2008 hvir det var en enkelt time på Mallorca.

Der er meget at skrive om, men det kan vi komme nærmere ind på. Der er også andre interesser jeg kan lide udover heste.

Hør mere ved at maile sammen og fortæl om dig slev. Du behøver ikke at bo i Slagelse.

Hilsen Carina <3

0
0
Svar på denne tråd

Hej med dig
Forfatter: 
Dato:  13-01-2011 23:05

Hej Carina...

Jeg hedder Louise, er 26 år, bor i Fårdrup med min datter emma på 5år til feb. Har en søn på 8år som bor hos sin far...

Søger venner/veninder, både med børn og med min hesteinteresse, da jeg er tilflytter fra Køge.

D. 22. Januar, holder jeg "komsammen" i mit hus på landet og der er inviteret 8 tøser med børn i alle aldre og du er meget velkommen til en kop kaffe.

Vi har ikke hest endnu, men så snart stalden er bygget færdigt, skal vi da ha hypperne ind og stå og så vil Emma nok gerne ha en rideven..... og mig også :-D

Mvh. Louise

Mor til Emma i 14/02-06 og Christoffer 24/12-02.

Hair Extensions tilbydes i Slagelse - www.ljhairdesign.dk

Privat dagplejer i Slagelse - www.frkjensensdagpleje.dk

Snart med smukke Gando

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider