Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Randers og omegn
Forfatter: 
Dato:  11-01-2011 20:34

Hej Ænder :D

Jeg er en af de der mennesker som simpelthen bareher nødt til at møde nogle nye, sjove mennesker nu og da, så måske er det dig jeg venter på? Jeg har rundet det første skarpe hjørne, 20 år, og fylder 21 i løbet af foråret. Men jeg er absolut ikke klar til at blive voksen og kedelig!

Til dagligt tager jeg HF enkeltfag, men drømmen er dog at leve af, at skrive. Jeg skriver indenfor gysergenren, bare rolig, du behøver ikke at tænke Saw for at vide hvad jeg skriver om, jeg er i den modsatte ende af gysergenren. Derudover har jeg mine 5 "kæledyr" i form af 5 dejlige ponyer, som jeg bruger tid på at nusse og hygge om. Jeg vil gerne i gang som hobbyavler, det kræver bare at jeg finder et sted hvor jeg kan leje noget græs.

Derudover er jeg blevet viklet ind i en filmrulle som strammer mere og mere til, så jeg er altså fanget og er nødt til at gøre projektet færdigt. Manuskriptet er på vej og der er casting til foråret, optagelserne begynder til sommer. jaa foråret bliver travlt, da min første bog udkommer samtidig. MEN der har jeg brug for nogle søde mennesker som jeg kan hænge lidt ud med, når jeg har fri fra alle projekterne og det er jo altid dejligt med lidt variation i vennekredsen, så hvis du tør være i nærheden af mig, så SKRIV :D

Mvh.

Charlotte "Holopainen" Berwald <3

!! Nightwish !!

(: berwald.skysite.dk :)

0
0
Svar på denne tråd

;o) ............................
Forfatter: 
Dato:  13-01-2011 17:14

Du er jo velkommen i Århus

Kærlig Hilsen

Charlotte ..

- Nu med den smukke oldenborger/Dv, på 5 år i Pony format!

Je T'aime mon ami <3

R.I.P Buller - 20.05.10 <3

0
0
Svar på denne tråd

Vrinsk
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 14:44

I knoooow :D

Mvh.

Charlotte "Holopainen" Berwald <3

!! Nightwish !!

(: berwald.skysite.dk :)

0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  13-02-2011 23:22

Hej Chalotte..

Jeg er også en heste tosset tøs på 22 år,

godt nok fra grenaa..

efter nogle år fra rideverden er det mange af min jævnalderene rideveninder jeg desværre ikke har kontakt med mere af forskellige oversager...

så søger derfor nogle nye, da det jo altid har sjovt at møde nye mennekser..

men du altid velkommen til at skrive tilbage til mig..

Hilsen

Trine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider