Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Ridevenner ved Viby/Roskilde
Forfatter: 
Dato:  06-12-2010 21:41

Hej!

Jeg mangler en eller flere rideveninder/venner at ride ture med. Jeg har lige købt en pinto på 157 cm og ønsker at starte distance til foråret, er fuldstændig ny i det men brænder virkelig for at prøve det.

Men så er det at jeg tænker at det kunne være rigtigt dejligt og hyggeligt hvis der var nogen der havde det ligesom mig og vi kunne ride sammen.

Jeg er 42 år og har mine heste derhjemme,bor ved Viby, har trailer så kan nemt

komme til dig hvis du bor i nærheden. Nu er vejret jo ikke ligefrem det bedste til turridning men når det bliver bedre så har vi jo kontakten allerede

Håber at høre fra nogen

Hilsen Tina.

0
0
Svar på denne tråd

distance
Forfatter: 
Dato:  07-12-2010 21:52

Hej..

Jeg er 25 og har en lille pinto-araber på 4.

Hvis det kunne have interesse kommer jeg muligvis til at mangle partner i det nye år, når vi forhåbentlig skal ud og prøve kræfter af med sporten.

Vi bor i Karlslunde og holder lige nu vinter fri pga. gjordsår og sne

¤Sara¤.

behandlende og velværende massage tilbydes 150 kr/ 30 min - Fysioterapeut stud.

Søger ridevenner ved Karlslunde og hedeland..

0
0
Svar på denne tråd

Tilbud: Skovture i klosterskoven :-)
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 21:09

Hej Tina

Jeg er også 42 år og har en islænder på 142 som jeg rider en del skovture på i Klosterskoven, hvis det havde nogen interesse :-)og bor i viby

Fjalladis fra mødal - Joker the white dimond - Jack

www.missboutique.dk

0
0
Svar på denne tråd

hej med dig
Forfatter: 
Dato:  10-01-2011 10:52

Hej med dig.

Jeg er 19 år, og har reddet i godt og vel 12 år. Lige pt har jeg ingen hest selv
da jeg studere på ringsted handelsskole. Bor også selv i Ringsted, så der er et lille stykke vej desværre.

Du må sige til hvis jeg kan bruges.

vh Laura

0
0
Svar på denne tråd

38 årig mangler hesteveninder .)
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 11:21

Har lige købt min første hest tinker/friser og har den stående hjemme i herringløse mellem roskilde og tåstrup.. Kender ikke noget til distance løb, men mangler nogle at træne/ride med og få erfaring fra :) Til dig uden hest, så har jeg faktisk to, så hvis du vil undervise måske?? Har haft en hosemannships kvinde ude og hjælpe med tillind osv.. Jeg er 38 :) Giv endelig lyd hvis det har interesse :)

0
0
Svar på denne tråd

Hvor ved Viby
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 12:40

bor du?

Vi bor i St. Ladager og her er der flere der rider tur..

Jeg får sjældent redet, men min store datter på 17 møder da ofte andre fra området og så rider de sammen...

Du skal være velkommen her ;)

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

turmakker.
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 10:59

Hej,

Jeg er da frisk på en tur i terrænet en gang imellem. Jeg har en 5-års knapstrupper der står opstaldet lige uden for viby så det er jo dejlig tæt på. Han er trafiksikker og super sød at ride ud, han kan både rides alene og sammen med andre.

Vil gerne med på nogle af de kortere distancestævner, da han endnu ikke er så rutineret og ikke har været ude at se det store.

Så skriv hvis vi er noget der kan bruges.

0
0
Svar på denne tråd

Makker fundet
Forfatter: 
Dato:  27-05-2011 20:31

Hej

Jeg har nu fundet en træningspartner,men ellers tak for tilbudene.

:-)

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider