|
|
| sød fyr søges |
|
|
hej alle fyre.... jeg er en sød og rar og stille og rolig tøs som elsker heste. jeg søger en søs og rar kærlig ærlig og tro fyr. mine interesser er : min 1 års vallak og mit hoppe føl og min hund venner familie dyr min kæreste når jeg har en og meget mere. jeg er ike god til at sælge mig selv men prøver så godt jeg kan. jeg bor ved grenå men er villig til at flytte vis du er den rette. du må evt gerne have børn da jeg elsker børn. skriv meget gerne til mig os vis der er noget du vil vide. knus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| synd... |
|
|
ærgeligt du bor så langt væk, jeg kender en fantastisk sød fyr der mangler en kæreste i sit liv, men han bor på sydsjælland og flytter ikk... 
Med venlig hilsen Anne Hingsteføl søges til selskab til mit eget. Stor boks, dejlig fold og kvalitetsfoder tilbydes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kristen giftekniv??? |
|
|
Hej Anne, er vestsj. også for langt? smiler jeg mangler også...
sorry pia, det er sikker ikke denne slags svar du ønsker dig... altså I søde hestemænd...hvor gemmer I jer???
Hexi,Tjavs,Figaro og mig...4 venner på 14 ben!!!
det er de små ting i livet,som er lykken-overse dem ikke...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Statistisk set |
|
|
bor single-fyrene i Jylland, og single-pigerne på Sjælland. (Hvem der bor på Fyn melder historien ikke noget om, måske er det der man ender når man flytter sammen?), så egentlig er ensomme jyske fyre og sjællandske piger selv ude om det Jeg er i førstnævnte kategori, men har mere brug for gode veninder end kæreste-emner (20-30 år, hjerte+hjerne rette sted, ikke-rygere, ben i næsen og smil på læben).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sød fyr søges.. |
| Forfatter:  |
My ♥tulle♥ |
| Dato:  |
18-09-2010 21:57 |
|
Hej.. Jeg søger også en rigtig sød fyr.. Jeg bor bare på fyn.. Jeg er en pige på 24 år som har to islænder.. En hoppe og en vallak.. Jeg bor i rækkehus lige nu sammen med min lille gravhund.. Til daglig læser jeg HF lige nu, men næste år skal jeg til at læse til Jordbrugskonsulent med spiciale i foder.. Elsker børn og dyr... Jeg flytter ikke fra fyn, så du skal helst være villig til at flytte eller bo på Fyn..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er da .... |
Marito |
10-10-2010 20:57 |
|
Hey .. Der er da søde single fyre på sjælland også, jeg mener da i hvert fald selv jeg høre til gruppen... eller retter sagt i hvert fald sæd og single fyr bosat på Øen ;O) // Marito
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej marito |
|
|
hejsa det lyder da godt ... vil du fortælle noget om dig selv?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt om mig ;) |
Marito |
10-10-2010 22:12 |
|
Halløj igen  Kort fortalt er jeg en frisk fyr på 27, bor pt. i Nordsjælland og arbejder til dagligt i Kbh. Jeg er oprindeligt jyde men også boet på Fyn og 2 år i udlandet.. Hvordan ser jeg ud.. Af øjnene ... smart ik? Ej: 192cm høj, ligger pt omkring de 90-95kg men arbejder på at gøre det mindre. Blå øjne, og kort mørkt hår.. Fritiden bliver brugt på vennerne, familien, lidt computer, lange gåture, se standup, biograf ture og ellers bare nye livet. Jeg har ingen dyr selv men ville gerne. Hvis I vil vide mere må i jo sige til  - Marito
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| marito |
|
|
undskyld mit sene svar du skriver du er fra nordsjælland det er desvære lidt langt væk men lyder ellers til og være en super fyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vestsjælland |
|
|
Jeg mangler også en sød single fyr. Gerne fra Vestsjælland, for der er jeg selv fra  Jeg er 25 år, slank og med langt lyst hår. Jeg har 4 heste og er tit ude og starte dressur stævner. Hvis der er nogen der er intresseret må i skrive for mere info 
Mvh Nanna Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige. Errare humanum est - det er menneskeligt at fejle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mænd på sjælland |
|
|
nej buhl: ikke alle søde singel mænd bor i jylland . jeg bor tæt på kbh. 30 år og frisk på livet. stangmål på ca.182 er til daglig en rolig, pålidelig og humoristisk person for mere info se i profil. nannamir: er såmænd intresseret, men vestsjæland er nok lidt langt væk og er ikke selv så meget for at flytte for langt væk fra kbh. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super-mule |
|
|
Jeg er heller ikke så intresseret i at flytte ind mod KBH
Mvh Nanna Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige. Errare humanum est - det er menneskeligt at fejle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej der |
|
|
jeg er også tilsalg . vil ikke lige skive så mege om mig selv . men er 32 år . har to heste og 3 hunde . men bruge meget tid på mine heste og hunde . men kan nu også hygge om aften . og meget mere . hihi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RP-Ranch |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Vil gerne tilslutte mig... |
|
|
Jeg søger også efter ham der den pefekter derude, helst i det Østjyske et sted. Kig gerne min profil og sid et par ord om dig selv. Mine krav er at du er et sted ca. mellem 25-37 år og kan klare en rigtig hestepige:-D. KH Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RP-Ranch |
|
|
Nå det var en skam. Det lidt langt væk fra sjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|