Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

chihuahua venner 7100-omegn
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 15:26

Heej.

Da jeg lige har fået en lille chihuahua som nu er godt og vel 5 måneder gammel, er jeg (vi) på udkig efter legekammerater, gerne chihuahuaer men andre små racer er også velkomne til at skrive. Jeg bor i lejlighed i Vejle, og vil helst at det bliver her omkring:) Min hund er en hanhund, der ikke er kastreret. Han er på ingen måde dominerende eller lign!! Han er stille, legesyg og viger for "dominerede" hunde..

Håber virkelig der er nogle venner derude :)

Hilsen Mie

- Nu uden hest

0
0
Svar på denne tråd

har selv chihuahua.
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 15:31

Hej. :)

Bor godt nok ved århusområdet, men vi kan da sagtens snakke chihuahua sammen.

Mig og min familie er lykkelige ejere af 2 af slagsen. :) En bette fyr på 4 måneder, og en anden. også han, på 6½ år. :)

men skriv en PB hvis det er. :)

INTERESSE I AT MØDE NYE MENNESKER - SKRIV!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 16:20

Ej hvor ærgeligt at der er så langt mellem os :'( Det lyder jo ellers perfekt, nu hvor de er lige gamle :) Må jeg spørge hvor meget jeres på de 4 måneder vejer? og hvad I forventer at den kommer til at veje?

Hilsen Mie

- Nu uden hest

0
0
Svar på denne tråd

svar...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 16:23

.. må desværre være dig et svar skyldig. :)

kan spørge min mor senere, eller veje ham imorgen :)

vi forventer han ender lige omkring 2,5 kg. :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 16:26

Okay.. Jamen det må du gerne.. Oliver (min chihuahua) vejer kun 1,1 kg nu her og er 17 uger nu her, så han kommer nok ikke til at veje mere end 1,8-2 kg, men jeg håber at han kommer over de 2 kg. Hvis I/du en dag kommer til Vejle kunne det da være smadder hyggeligt at gå en tur med hundene, så giver jeg ihvertfald gerne en sodavand/øl og kaaage :D

Hilsen Mie

- Nu uden hest

0
0
Svar på denne tråd

meget hygge!
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 16:37

lyder rigtig hyggeligt! jamen, kan da kun sige i lige måde hvis i kommer her omkring! :) bor i Odder, 25 km syd for århus. :) 1 time fra vejle. :)

0
0
Svar på denne tråd

vægt på hundene.
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 19:23

Ja, så har jeg fået hundene vejet. Bob, som er født 21. september sidste år vejer 1,89 og Pinochio på 6½ år vejer 2,8 kg. :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider