|
|
| hvad så friske? vil du skrive med mig? |
| Forfatter:  |
Majken |
| Dato:  |
29-10-2001 20:22 |
|
Jepper jeg er en frisker tøzzer der nærmer mig de 18, eller rettere sagt jeg er kun 17, men den dag kommer snart!
Jeg er super hestetozzet, men det er der jo så mange der er, men jeg er en seriøs sans for humor og helst af den sorte slags, men der er nu så meget der kan more mig!
Jeg har desværre ikke min egen hest, men jeg passer travheste, rider på mit 11 år på rideskole og passer derudover et par andre dejlige heste! Hmm hvad kan jeg ellers sige andet end at jeg er kreativ, elsker at tegne og nå ja så min computer!
Hygza og ta lige og fat dit tastatur og skriv
Majken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er frisk.. |
mette |
31-10-2001 18:04 |
|
halløjsa..
jeg er en frisk pige.. dog er jeg 19 håber det kan bruges:-)
Jeg har desværre hellere ikke egen hest men rider og passer heste så tit jeg kan komme til det..
jeg savner en at skrive og udveksle nogen historier med:-)
måske er det dig... håber at høre fra dig..
Mange kram fra mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker heste som dig |
Juni (Júlie) |
20-12-2001 11:00 |
|
hej jeg hedder julie og kommer lidt ude for køge! jeg vil herre gerne skrive sammen med dig, jeg tog dig, ja det var nok fordig jeg sytes dit navn var så fedt:) jeg er en meget frisk pige, på 14 snart 15:) men jeg vil ikke skrive så meget denne gang for
hvis du ikke vil skriv men mig, så han jeg brugt så meget tid som jeg kunne havet brugt på at skrive til en anden. så hvis du vil skrive sammen med mig skal jeg nok skrive alt muligt:)
knus Juni (Julie):-)En hingst du var:-)
:-0En vallak du blev:-0
(i)Men jeg vil altid ELSKE
dig for den du er(i)
;-)Max Af Elkær;-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet