Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Skovtur i Marbæk - Esbjerg
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 10:32

Hej

Jeg bor i Vejrup, nærmere Grisbæk ;o)

Er en pige fra 1976, der bor på egen gård, hvor mine 3 heste også bor.

Er der nogen der vil med mig på skovture på hest i f.x. Marbæk? Eller hvis der er andre fine steder i nærheden at ride ture.

Jeg har en hoppe der er ved at blive trænet op efter at have fået føl. Derfor vil jeg gerne ride lidt i skoven på hende. Det skal ikke være noget vildt overhovedet, men jeg er ikke bange for hverken at trave eller ride galop, hvis underlaget er til det.

Min mand arbejder på Nordsøen, så når han er afsted, har jeg ikke mulighed for at ride udenfor matriklen, men når han er hjemme passer han vores barn og jeg kan da "få fri" til at ride i skoven.

Håber at høre fra nogen, da jeg ikke er vild med at ride alene.

//Maria

0
0
Svar på denne tråd

Kan vi sagtens
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 22:55

Vi rider jævnligt i Marbæk - og holder ellers til lige på den anden side af Åen...

Hvis du alligevel er indstillet på at køre hertil kan vi også tage en tur i skydeterrænnet ved Oksbøl - der er super fine skovstier at ride på også...

Tosset som de andre...

Skuffekaj - nu i Ridehesten!

"The kid is having nightmares.

Only happen at night - it's right there in the name..."

Gregory House

0
0
Svar på denne tråd

Vil da gerne med, hvis...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2009 19:44

Ja, hvis nogen kan have mig og en hest med i traileren, så er jeg da frisk. Kan desværre bare ikke selv transportere. Har kun en bil der må trække trailer, men ingen trailer og heller ingen trailerkort endnu...

Jeg bor også i Vejrup på en 4-længet gård med mine 3 heste...og manden selvfølgelig. Men min mand er heller ikke hestemennesker, så jeg keder mig også meget med at skulle ride selv....

Ha' en rigtig go' dag
Shadowfax,
Stolt ejer af: ROMEO, EVERT & CASSIOPEIA

Stald AnnesMinde

OPSTALDNING TILBYDES
HOPPER OG VALLAK'ER

(Vejrup)
(min. stangmål 120cm)
0
0
Svar på denne tråd

Skovtur i Marbæk - Esbjerg
Forfatter: 
Dato:  13-01-2009 09:36

Hej igen.

Ja, så blev det desværre til en skade, så jeg har ikke redet hoppen i 1½ måned og den er drægtig, så kan ikke rigtig lide at starte den op igen. Den er ved at være godt tyk ;o)

Men, jeg vil meget gerne med på tur når den har folet og fået lidt muskler på igen....

0
0
Svar på denne tråd

Savner marbæk
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 22:16

Bor mellem bramming og gredstedbro, og vil da gerne med på tur i terrænet, istedet for vejene.

Har I nogle ture på kalenderen ?

Beklager taste- og stavefejl

Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009

Sælges:

DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier

WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider