Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Áraber elsker???
Forfatter: 
Dato:  09-10-2001 07:56
Jeg er en 18-årig tøs der gerne vil skrive med alle andre araber-elskere, der, som mig, også mener at arabere er verdens suverænt dejligste hesterace!!! Jeg bor forresten i Herning og har 3 ½ heste (en af dem er et føl i maven), alle araber-blandinger!!

Så skriv en mail eller noget!!

Hilsen Vinnie
0
0
Svar på denne tråd

Re: Áraber elsker???
Forfatter: 
Dato:  17-10-2001 17:26
Hej Vinnie!

Nu når du er et "araber-menneske" kunne det være du ville prøve at hjælpe mig emd at finde en araber? er nemlig også heeelt vild emd racen, men kan ik rigtig finde en... Den 1. Nov. blir min pony solgt, og det er da død irriterende ik at ha sin egen...

Knuz Linnea
0
0
Svar på denne tråd

Re: Áraber elsker???
Forfatter: 
Dato:  18-10-2001 11:25
Det vil jeg da gerne! Hvilken type skal det være? Til show, dressur, spring, distance...? Og hvilken alder cirka? Hvad må den cirka koste, og hvor bor du henne ad? Du kan selvfølgelig kigge i den blå avis, der er vældig fine heste, hopper/vallakker, som ikke har været helt gode nok til avl. Man kan også forhøre sig ved de forskellige stutterier, hvilket jeg nok ville gøre... jeg kender en masse - hvis du er interesseret kan jeg godt kontakte dem og høre om de har sådan en du kigger efter, hvis jeg lige for svar på ovenstående spørgsmål. :)

Hilsen Vinnie
0
0
Svar på denne tråd

Re: Araber elsker???
Forfatter: 
Dato:  28-10-2001 21:04
Sikke en gang vås at skrive.
Selvfølgelig er de araberheste du ser i den blå avis da egnede til avl.
Du finder da annoncer fra de Danske stutterier i Den Blå Avis.
Den Blå Avis er ikke lænegede et sted der bare sælges diveres "øg" og heste andre ikke gider at have.
Der er alt fra den dyre til den billige ordentlige hest til den stakkels hest fra en hestehandler.
Og i alle handler gælder det om at se sig for.
Du kan finde en ligeså god / dårlig araber hos et stutteri som i Den Blå Avis.
Min egen hoppe som er avlet til Arabergalop, og er i blandt den bedste afstamning inden for arabergaloppen, er fundet igennem en annonce i den blå avis.
Hun har iøvrigt også klaret sig godt i showringen.
Så det er en myte at den Blå Avis kun er bunden, det er tvært imod et godt kontaksted for sælger og køber som oven i købet er gratis, og dermed kan være et godt salgssted for alle.
Men som altid se dig for, og få altid dyrlæge attest på at den hest du skal købe er i orden, og hav evt en anden hestesagkyndig med dig.
4 øjne ser bedre end 2.
Men i øvrigt ønskes du rigtig god jagt på netop din drømme araber, jeg kan anbefale dig at gå ind og se på www.dsah.dk og se på salgssiden, kig også i den blå avis , samt opslag alle steder, hvem ved hvor netop "din" araber er til salg.
Hilsen Berit Nielsen
http://www.wendy-shah.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-10-2001 08:18
så så... det med den blå avis var slet ikke ment på den måde... jeg har faktisk købt alle mine heste gennem den blå avis, og det ER et godt sted at lede. Jeg siger bare, at ang. arabere er de tit til salg fordi stutteriet ikke fandt dem som showmateriele eller lignende - og det gælder selvfølgelig ikke alle!!! Og de arabere der er til salg der er også god kvalitet! Det var bare for at hun skulle have lidt mere baggrundsviden om hesten hun køber, der er det nok bedst ved et stutteri - der er selvfølgelig altid undtagelser. Min hoppe købte jeg gennem den blå avis, hun er 3/4 araber og rigtig dejlig, og hendes tidligere ejer havde haft hende fra føl. Men jeg er enig i Berits meninger, helt klart.
Hygge hejsa!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-11-2001 13:30
Hej Vinnie
Jeg hedder rikke jeg er dog kun 13år men jeg skriver lige alligevel jeg er også vild med arabere (blandt andet)der er dog lige sket noget med min lille araber-prins som jeg passede i ca 4 år skriv hvis du vil høre mere eller gerne vil skrive med mig! knuz rikke
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-11-2001 12:43
Hej Vinnie!

Jeg er også dyb araberelsker, og vil også gerne skrive sammen med dig. Jeg har en araberhingst, og en araberblanding, vallak. Vil du eller andre skrive sammen med mig, så mail mig!

Knus Heidi.
"Rigtige kvinder, dyrker deres heste hver dag!" :-0
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-11-2001 21:40
Heysan!
Jeg er den heldige ejer af en dejlig anglo araber-vallak på 12 år.. og jewg hat ledt efter en ligesom dig i laaang tid, men uden held... tænkte om du havde lyst til at skrive til mig..

Hygge... Kærlig hilsen Nanna
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-11-2001 21:43
Jeg er 16....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider