Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Søger penneveninde i nordjylland!
Forfatter: 
Dato:  05-10-2001 22:29
Hey...!

Jeg er en pige på 14 år jeg bor i Fjerritslev i Nordjylland! Jeg rider mest dressur....ca. La på distriktsplan! Jeg kunne godt tænke mig at skrive sammen med nogen som man kunne mødes med engang! så vis du er fra Nordjylland så skriv til mig:)

Knuz Kirstine
0
0
Svar på denne tråd

Re: Søger penneveninde i nordjylland!
Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 12:00
Hej Kirstine
Jeg hedder Pernille men mine venner kalder mig Penny.
Jeg er 14 år og har en Fjordhest/Nordbagger valak han hedder Nicki og er 5 år han er ikke så god til spring eller dressur fordi han er meget tung i kroppen.
Jeg gå til ridingin i Fristup rideklub, det kan være du har hørt om den men kun har hørt dårlige ting om den men jeg kan sige at det kun er Finn Larsen der er ond mod dyrene dert ude og som uden kommer Lærke Larsen 4 dåblit Danmarks mester i Militærvi der fra. Nu kan det godt ske at det lyder som om jeg praler men det jeg ikke.
Jeg bor ligt uden for Aabybro.
Hilsen Penny
ps min ardrasser er Pernille Sørensen Kanalvej 153 9440 Aabybro
0
0
Svar på denne tråd

Re: Søger penneveninde i nordjylland!
Forfatter: 
Dato:  29-10-2001 11:51
Us Jeg kom til at skrive noget forkert fordi jeg havde ligt travlt min adresse er Pernille sørensen kanalvej 164 9440 Aabybro, og nummer 154.
Jeg er heller ikke så god til at stave så det kan godt ske at der er et par stave fejl. Men jeg håber virklig du vil have mig som penneviende for ellers har jeg kun min kusine at skrive og hun kan ikke lide heste så hun er ikke så ledt at skrive med.
Hilsen Penny
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider