Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Kbh og omegn
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 18:15

Hejsa.

Jeg er en pige på 21 år og søger lidt noget nyt "kød" på vennefronten.

Nogen som man ikke kun går i byen med - men som man også kan lave almindelige ting med uden at drikke.

Lidt om mig.

Lige pt. arbejder jeg på et kontor i regnskabsafd.

Til sept. skal jeg i lærer på et andet kontor. ( HG)

Jeg har redet 10 år, men rider pt ikke i øjeblikket, da jeg ikke har råd eller tid.

Der udover har jeg en kæreste som jeg har været sammen med siden sept. Han har den dejligste dreng på 3½ - så jeg er også papmor :-)

Min drøm er engang at få min egne børn, få et godt job og en hund. Så skulle jeg vist være dækket ind ;-)

Jeg elsker også at rejse og har været mange steder. Blandt andet ½ år i vietnam som au pair.

Skriv til mig, hvis du er interesseret i at lærer mig at kende , så kan vi jo snakke om det skal være pr. brev eller mail i snarten og så finde ud af om vi klikker :-)

Glæder mig til at hører fra dig.

Hilsen Nanna.

ps. jeg har en kat som bor hos mine forældre :-)

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.

Part søges til omkring sept. I området ved høje taastrup.

Evt. skovtur med muliighed for dressur undervisning.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 17:47

øv slet ingen der har lyst til at skrive lidt?

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

0
0
Svar på denne tråd

hej....
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 19:37

Jo er kommet herfra fra bornholm og søger også ny vennekreds.

Med Venlig Hilsen

Mai... :-)

Med en lille spir i maven, termin 16 august

Ifolet avlshoppe sælges nu, kom med et bud

Golchener Hof King Ralph,Kåret, dansk Champion Shire hingst tilbyder bedækning 08!

0
0
Svar på denne tråd

hullahopsa
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 14:58

Hejsa :-)

Jeg har skrevet en lille pb til dig :-)

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

0
0
Svar på denne tråd

jo da...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 16:50

jeg bor i lille skensved og kender ingen. Rider pt heller ikke.

jeg er 19 og min msn er uk_ras@hotmail.com

hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd

Mulig Veninde??
Forfatter: 
Dato:  13-05-2008 13:19

Hej med dig Nanna.

Jamen det lyder super spændende det hele og du lyder som en frisk veninde jeg kan bruge. Jeg er en sød og frisk pige på snart 20 som søger nogle modne veninder til at snakke med om alt muligt. Jeg er heste interesseret men det er ikke det eneste jeg interessere mig for. Jeg har 2 katte og en dejlig hoppe på 12 som lige at født en lille hingste føl som så er solgt til den gamle ejers veninde. Hun hedder så Gabbi og står på Lolland. Jeg selv, kattene og min dejlige kæreste bor i Vanløse. Vi har endnu ikke barn men håber på at få en familie en dag. Min største drømme er selv også at få børn og ægteskab gerne boende på en gård. Ellers går dagene med arbejde, jeg medejer min kærestes erhvervs rengørings firma. pt. er jeg i øjeblikket i gang med at tage kørekort som gerne skal være bestået til midt Juni. Foruden det søger jeg en stævne part til spring da jeg er spring rytter. Personligheds mæssig deler jeg mig op i at være feminin men er også en drengetøs. Som dig søger jeg også nyt *kød* i kredsen og gerne en som ikke kun interessere sig for natte livet men også byture om dagen og hjemme hygge med middag og film mm. Jeg er en meget frisk og udadvendt pige som siger sin mening lige ud og er ærlig. Jeg har ikke nogen rigtige fordomme og fortrækker en fordomsfri veninde. Jeg har ofte fri de mest upassende tider og det er aldrig sikkert at planlægge da mit arbejde er meget svingende men jeg er næsten altid til at få fat på. :-)

Skulle jeg lyde som noget for mig er du meget mere end velkommen til at skrive til mig evt på min mail/messenger xzibia.winther@gmail.com

Med venlig Hilsen Lily

Lily *Xzibia*

2720 Vanløse

mobil: 20236320

0
0
Svar på denne tråd

halløjsa...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 20:44

jeg er også fra KBH nærmere betegnet 2200 med hesten på amager.

Synes også det kunne være hyggeligt at udvide bekendtskabskredsen lidt så skriv hvis du synes min præs lyder minimum interessant

MSN haves

Xoco82 & Davina

Stud.theol

Velholdt Kieffer Anastasia trense sælges!

skriv for info

-Med superparten Louise og stjernehesten Davina!

Deres første stævne: DSM 17-18.maj.

0
0
Svar på denne tråd

Hey...
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 17:47

Hey,

Ja jeg kunne også godt tænke mig nogle nye bekendtskaber..

Jeg er 24 år, bor i brøndby strand med min kæreste. Arbejder ligesom dig i en regnskabsafdeling :-) .. Jeg har ingen hest endnu, men er igang med at skulle købe en :-) ..

Min msn er nuzer20@hotmail.com .. Så kan du altid skrive til mig her eller der hvis det lyder som noget :-)

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 17:49

Hej igen,

Kan se du har redet lillefix.. Kender hende der ejede den indtil den blev aflivet.. Hende har jeg gået i folkeskole med :-)

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider