Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Råd til sjov med manden, søges :o)
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 11:33

Halløjsa allesammen...

Ja, som overskriften siger, så er mit problem at min kæreste er flyttet her til København, fra Jylland. Og dermed har han efterladt sine venner og job derovre... Dermed KEDER han sig altså ret voldsomt...

Vi bor sammen, og det går sådan set også godt nok...Men... Han er en meget aktiv person, som altid har haft masser af krudt i røven

Og jeg er bestemt den mere tilbagelænede type, der sagtens kan se tv en hel dag uden at kede mig *Gg*

Han træner næsten hver dag, og går MEGET op i det, jeg træner da også sammen med ham, men max 3-4 gange om ugen, syntes det er dejligt at gøre noget ved sin krop, men har ikke den overdrevede energi hver dag...Hi Hi Hi...

Nå, det egentlige problem er således:

1: Han interesserer sig for motorsykler, jeg for heste.

2: Han interesserer sig for biler, jeg for film.

3: Han interesserer sig for tatoveringer, jeg for bøger.

4: Han interesserer sig (meget) for træning, jeg for at sove længe *Gg*

5: Han arbejder dag/aften, jeg kun aften fra 15 til 23.

Så vi har kun ca 4-5 timer om formiddagen sammen og så weekenderne...

Han vil meget gerne have at vi har noget sammen, vi begge interesserer os for, uden at skulle kæmpe for at lide det.

Vi skal til at spille badminton en gang imellem, og svømme.

Men dette er jo ikke ligefrem en interesse, eller noget vi kan særlig tit...Så jeg vil meget gerne høre hvad I derude laver med jeres mænd...Som ikke involverer Tv

Håber nogen har nogle gode råd derude *Ss*

Har sågar sagt han skulle med ud at ride i skoven, hvis det kunne arrangeres, men har er blevet opereret i hoften for nogle år siden, så det er måske ikke en god ide...

Tak for at i gad at læse med så langt

Kærlig Hilsen Jeanette

0
0
Svar på denne tråd

hvis han træner
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 11:36

i sats, så har jeg et styks mand der savner træningspartner!

Jeg har importeret min fra sydsjælland, og jeg har også ondt af ham, for han hænger på mig når han skal træne, og uden mig keder han sig ved det.

Han er så heldig at hans venner relativt ofte kommer herind, og han kan rimelig nemt tage derned, men jo, han mangler helt klart noget!

Jeg ved bare heller ikke rigtig hvordan man hjælper på den bedste måde.

Hestepasser søges til Schweiz sommer 06 til sommer 07. Desuden søges en fra midten af marts til juli. Kontakt mig for nærmere oplysninger.

Hoppe sælges eller byttes: se mere her www.dba.dk/asp/soegnin...

0
0
Svar på denne tråd

Ideer...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 11:37

I stedet for at ride i skoven, kunne I måske gøre det til en vane at gå ture sammen?

Det gør vi en hel del. Ellers spiller vi nogle gange computer med (mod) hinanden eller læser (højt) sammen :)

0
0
Svar på denne tråd

Ja der har jeg jo
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 11:47

- nok skudt papegøjen. Da jeg mødte lars i sin tid havde han ingen hund og havde kun haft det hjemme ved de gamle. Da han så mødte mig gik der ikke længe inden han opdagede at hundetræning var ret sjovt og temmelig ambitiøst, anyway han startede ud som figurant, og så blev vi enige om han skulle have sin første hund. Det blev Zero - vores hvide schæfer. Og nu er vi begge bidt af en gal hund. Så det er det vi har sammen . Derudover træner vi også i center så det er ikke kun jer der gør det.

De 2 på får.

"Alle er blot krummer i livets store kiksedåse...

Bortset fra mig, jeg er en lækker, lille chokolademarengs."

Citat: Garfield.

0
0
Svar på denne tråd

Super...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 11:55

Vicky: Jamen det gør han rent faktisk...På Vesterbrogade, hvor træner din henne?? For det er bestemt også noget han mangler, en seriøs træningspartner, der ikke bare tuller rundt og ser stor ud *Gg*

Hans venner kommer desværre ikke så tit til København, så der er din mand heldig

LlynDinas: Vi har faktisk talt om det, altså at gå nogle ture... Kunne være man bare skulle se at gøre det *Ss*

Fia: Vi er begge kæmpe hunde elskere, men vi må ikke have hund hvor vi bor...Desværre...jeg måtte skille mig af med min hanhund der var blanding af Cane Corso/Amerikansk Bulldog, da vi skulle flytte sammen...det er umuligt at finde en lejlighed hvor man må have dyr i København

Ellers har tanken strejfet mig at vi skulle have hund, så de kunne gå lange ture sammen, og han kunne bruge masser af tid på at træne den...

0
0
Svar på denne tråd

Min træner i
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 12:06
Brønshøj, men han kan måske godt gå på kompromis, hvis det er.

Hestepasser søges til Schweiz sommer 06 til sommer 07. Desuden søges en fra midten af marts til juli. Kontakt mig for nærmere oplysninger.

Hoppe sælges eller byttes: se mere her www.dba.dk/asp/soegnin...

0
0
Svar på denne tråd

hmmm..
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 12:10

her har vi samme problem... her er det bare mig der har forladt venner, familie og rødder, og flyttet fra nordjylland til viborg, for at bo tættere på kærstens familie...

jeg har så barsel, og kender ingen i byen, hvilket gør at jeg for det meste bare sidder herhjemme...foran com eller tv...

nu er jeg kommet i en mødregruppe, og vi mødes engang imellem, men det er jo bare ikke nok...

kan da godt mærke på mit humør at jeg mangler noget socialt samvær foruden min fam...

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver født d. 30/06-04

Daniella født d. 24/11-05

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 12:16

Vicky: Okey, ja du må da lige høre ham ad, ellers må jeg høre min ad *Gg*

Kunne være rart hvis han fik en træningsmakker og måske en ny kammerat

Stella: Jeg har også selv flyttet fra familien, men er ret god til at møde nye mennesker, så det har aldrig været et problem for mig...Men min mand er 28, og i den alder går man ikke bare lige ud og møder nye venner på gaden *Gg*

Du må da søge efter nogle veninder, gerne nogle med børn, som du kan mødes med, søg eventuelt efter nogen i ugebladene eller her for den sags skyld...Alle har brug for socialt samvær, med nye mennesker en gang imellem...man lærer altid noget nyt *Ss*

0
0
Svar på denne tråd

fubu...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 12:20

jeg søger også... har da også mødt et par stykker, men venskaber er det ikke blevet til endnu... men regner med at jeg skal starte i skole nu her, så kan der forhåbentligt blive noget der...

jeg er selv meget udafvendt, og snaksagelig og plejer ikke at have problemmer med at få venner, men det er selvfølge svært når man ikke kommer ud

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver født d. 30/06-04

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 12:26

Ja...Det er svært at møde nogen indenfor husets fire vægge *Gg*

Håber da for dig der er nogle søde mennesker på den skole

0
0
Svar på denne tråd

fubu...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 12:33
ja det håber jeg skam også

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver født d. 30/06-04

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider