Halløjsa allesammen...
Ja, som overskriften siger, så er mit problem at min kæreste er flyttet her til København, fra Jylland. Og dermed har han efterladt sine venner og job derovre... Dermed KEDER han sig altså ret voldsomt...
Vi bor sammen, og det går sådan set også godt nok...Men... Han er en meget aktiv person, som altid har haft masser af krudt i røven 
Og jeg er bestemt den mere tilbagelænede type, der sagtens kan se tv en hel dag uden at kede mig *Gg*
Han træner næsten hver dag, og går MEGET op i det, jeg træner da også sammen med ham, men max 3-4 gange om ugen, syntes det er dejligt at gøre noget ved sin krop, men har ikke den overdrevede energi hver dag...Hi Hi Hi...
Nå, det egentlige problem er således:
1: Han interesserer sig for motorsykler, jeg for heste.
2: Han interesserer sig for biler, jeg for film.
3: Han interesserer sig for tatoveringer, jeg for bøger.
4: Han interesserer sig (meget) for træning, jeg for at sove længe *Gg*
5: Han arbejder dag/aften, jeg kun aften fra 15 til 23.
Så vi har kun ca 4-5 timer om formiddagen sammen og så weekenderne...
Han vil meget gerne have at vi har noget sammen, vi begge interesserer os for, uden at skulle kæmpe for at lide det.
Vi skal til at spille badminton en gang imellem, og svømme.
Men dette er jo ikke ligefrem en interesse, eller noget vi kan særlig tit...Så jeg vil meget gerne høre hvad I derude laver med jeres mænd...Som ikke involverer Tv 
Håber nogen har nogle gode råd derude *Ss*
Har sågar sagt han skulle med ud at ride i skoven, hvis det kunne arrangeres, men har er blevet opereret i hoften for nogle år siden, så det er måske ikke en god ide...
Tak for at i gad at læse med så langt 
Kærlig Hilsen Jeanette