Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Piercing i tungen & smerten
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 22:07

Nogen af jer herinde der har en piercing i tungen??

Hvis ja.. Hvad er fordelen ved sådan en og hvad er ulempen..

Og hvordan foregår det og hvad med smerten.. er det en længere smerte eller en kort..

Jeg spørger fordi vi sad og talte om det her til aften - skal aldrig have en selv.. er for stor en kylling..

Svar på denne tråd

jeg havde en
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 22:12

i 5 år, da jeg fik den lavet, kunne jeg ikke mærke det... fordelen..(prøv at få en og så spørg din fyr bagefter)... ulemper... den kan ødelægge tænderne, din tunge kan flække hvis den blir lavet forkert...

jeg pillede min ud da jeg fik børn, lidt fordi jeg ikke kunne forstille mig min mor med piercing i tungen, høre ikke til forældre, så ville heller ikke selv...

nogle gør det ondt på, andre ikke... jeg har haft 3 piecinger og ingen af dem gjorde ondt at få lavet... men har hørt om folk der ikke kunne spise osv. i 14 dage og bare havde ondt...

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver født d. 30/06-04

Daniella født d. 24/11-05

0
0
Svar på denne tråd

Jamen altså..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 22:57

det er så bare det at den der nål der.. / kanyle..

Nå.. men må jo se at komme over det.. Ønsker mig en piercing i fødselsdagsgave så..

Svar på denne tråd

ja jeg lukkede
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 22:58
øjnene da han hev kanylen frem... men kunne intet mærke, så var hurtigt over det

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver født d. 30/06-04

Daniella født d. 24/11-05

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 23:21

Har ikke en i tungen, er for stor en kylling, det er ikke tanken om nålen, men at tungen bliver fikseret.

Tungen er en af de piercinger der gør mest ondt.

Blandt de værste er off center i læben(i siden), øverst i øret, stretching, septum(tyrering) og intim piercinger, det skulle vist være det.

Har selv normal næsering, øverst i øret, stretchings i begge øre, off center i venstre side og en intim i kl...

stretchings gjorde ret ondt, for det tog lang tid at lave dem, off center gav et lille prik, og de andre var ikke noget rigtigt.

Har en veninde med 15-16 piercinger, hun siger de eneste der gjorde ondt, var de 2 off center(en i hver side), septum og stretchings. Skal lige siges hun havde 2 i tungen sidst jeg så hende, hun snakkede om at tage til Skotland, for at få lavet en 3. hun siger man ikke kan mærke noget.

Din kæreste vil elske hvis du får en i tungen, du bliver bedre til at kysse, og også lidt andre ting, men du må ikke kysse de første par uger efter den er blevet lavet(har hverken mig eller min kæreste dog overholdt)

Hvis du vil have en, er det vigtigt, at du finder en piercer, der er medlem af dansk piercing laug, kan se du er fra Herning, og kan varmt anbefale Lone Dickman ved Dickman tatoo. Har en dårlig oplevelse med den anden piercer/tatovør i Herning, og han er heller ikke medlem af dansk piercing laug

Slesvig?? Det tror jeg nok frisør.

You'll never walk alone!
0
0
Svar på denne tråd

Det gør ikke
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 23:46

voldsomt ondt.

fik min for over 10 år siden, min veninde fik den først, hun lukkede øjnene og mærkede INTET, men jeg har en "tynd" tunge så hun spændte ikke tangen nok, så det gjorde lidt ondt = bed dem om at spænde tangen godt til så mærker du intet.

metoden : du sidder ned, rækker tungen ud, og får sådan en "tang" sat på tungen hvor der er en cirkel i midten, den skal spændes så

at man ikke mærker selve nålen kommer igennem, og pierceren har fat på tungen. når den hule nål er kommet igennem, staven siddende i den ende ende (det tager et splitsekund) tager de nålen af og så sidder piercinegen der og skal bare have skruet den sidste kugle på. alt i alt tager det ca 1 min max.

det er en selvfølge at du ikke skal gå med metal kugle øverst da det kan ødelægge dine tænder hvis du kommer til at tygge i den.

har lige haft min ude i 1½ år, men satte den i for 1 mdr siden igen selv.

hvorfor jeg har den... tja fik lavet den i tidernes morgen for at være smart, nu er jeg glad for den (og manden også *fnis* )

hilsen sjanna

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 01:34

Tjaaa.. Når I kan sige god for det sååå..

Lol så længe det ikke er værre end en stivkrampe.. Det gør satme nas (minder mig om jeg skal have fornyet den) så tør jeg godt..

Men jeg holder JER til ansvar ;-D

fatter ikke jeg er sådan en kylling.. Mig der normalt sidder og glor på sprøjten MENS de tager blodprøver DET synes jeg til gengæld IKKE er slemt..

Hmm..

Svar på denne tråd

renee..
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 01:39

kan du forøvrigt prisen på en piercing i tungen??

Ved Dickman??

Ja jeg tror sgisme også manden min vil nyde en piercing.. Det var faktisk ham der foreslog at jeg fik en... ;-D

Svar på denne tråd

Det er ikke slemt!
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 03:11

Hey!

Jeg har piercing i tungen, og groede hullet sammen, ville jeg godt få turdet lave det igen!

Detudover har jeg piercing i øjenbrynet og i navlen!

Den negative side:

1. Når kanylen går igennem, lyder det som når man knægger en pølse.

2. Tungen hæver op, og det er (for nogle), meget svært at snakke, i en lille uges tid (men det er til at holde ud).

3. Man har svært ved at spise alm. fast mad, den første uge.

4. Man ødelægger tænderne ved at lege med den (vanesag).

5. Man kan knække sine tænder ved at bide i den - hvilket man selvfølgelig IKKE gør med vilje!

Den positive side:

1. Det er pænt (efter min mening).

2. I visse tilfælde, er den meget rar at have!

3. Den kan bruges til tidsfordriv.

4. Man (læs: jeg) taber sig den første uges tid!

Tja...selvom det er flere ulember end fordele, skal man lægge mærke til, at de fleste af ulemberne enten sker fra øjeblikket den blir lavet, og den næste uge frem...derefter er den meget sjov/pæn, efter min mening, og jeg fortryder ikke, at jeg fik min lavet!

Vil man gerne have en, selvom man er nervøs for det, er det dét værd, og det er til at holde ud...Men kan man ikke holde ud, ikke at måtte kysse i 14 dage, så skal man nok ikke få den lavet! Betændelse i munden, kunne jeg ikke forstille mig var særlig rart...har dog aldrig selv haft det, og har haft min i et år!

Mvh. Lykke!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 13:48
Kan ikke finde et link til deres hjemmeside, men du kan da ringe til dem, du kan finde deres nummer på krak, det hedder dickmans tattoo, og det er Lone der piercer, men vil tro det er omkring 300 kr

Slesvig?? Det tror jeg nok frisør.

You'll never walk alone!
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 14:09

300.. det er ikke ret meget..

Må se hvad det kan blive til næste gang min løn går ind

Svar på denne tråd

Jeg har lige
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 14:19

Jeg har lige talt med Lone.. de skal hev 450 for det hele inkl skift af stav en gang..

Så jeg skal have piercet tungen på tirsdag.. NU skal det være..

Gør ikke så meget at pengene bliver brugt på det.. det er mandens tur til at betale for gildet denne gang ;-D

Og det er længe siden jeg har været sød ved mig selv..

Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 17:55

Hejsa,

Jeg har også haft en piercing i tungen, og vil give de andre ret i, at det ikke gøre specielt ondt, men "knækket" der lyder når nålen går igennem tungen...den er lidt ubehagelig.

Jeg kunne ikke spise i en uge efter og havde store sår i siderne fordi jeg blev ved med at tygge mig selv i kinderne når jeg skulle snakke...havde overhovedet ikke styr over tungen...:O) - men de forsvandt heldigvis hurtigt.

Efter et besøg hos en kiropraktor tog jeg den ud. Det har nemlig vist sig, at stangen i piercingen kan give kronisk hovedpine.

Første gang jeg skulle kysse en fyr uden piercingen, det var helt vildt mærkeligt, men samtidigt også rigtigt dejligt. Så jeg forstyder ikke jeg har taget den ud.

Venlig hilsen

Pavlova

0
0
Svar på denne tråd

Har også en i tungen
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 19:49

Har tit tænkt på hvor længe der går før hullet gror sammen når man tager den ud? Jeg har haft den i i 6 år nu.

Det gjorde ikke decideret ondt at få den lavet, men fy for pokker hvor jeg fik det dårligt ;-D Har det ikke ret godt med nåle, sår, blod .. og den lille bitte antydning af blodsmag jeg fik i munden, var nok til at få dobbelt glæde af min middagsmad *G*

Min tunge var lidt hævet og øm, men jeg tror pierceren ramte en nerve, for hele venstre side af mit ansigt var meget ømt i en uges tid.

Jeg tabte mig 10 kg. Kunne ikke spise så hurtigt i starten, og så have maven jo vænnet sig til de små portioner da jeg endelig kunne fylde i bøtten igen ... meeen, der var nu også noget at tage af ;-)

Pøj pøj med dig Shetter. Det er en fed oplevelse, når det er en udfordring man overvinder :-)

:-) Mvh. Malu :-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 22:06

lavet piercing i tungen for at års tid siden .

Og det gjorde ikke mere ondt at jeg kunne holde det ud (den blev lavet for langt inde) . Men det er ikke slemt . Der gik ca 2 uger for jeg kunne tale normalt og ca en måned inden jeg kunne spise rigtig mad . Men kun fordi den blev lavet forkert .

Min veninde fik også piercing i tungen men hos en anden piercer . Hun snakkede normalt efter et par dage , og kunne spise rigtig mad med det samme . Jah , faktisk gik vi på MacDonalds lige efter hun fik den . Så slemt er det jo ikke .

0
0
Svar på denne tråd

tungepiercing
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 22:43
Hej shetter..

Jeg har 4 piercinger(læbe,navle,bryst og tunge) og jeg vil nok sige at den i tungen var den der gjorde MINDST ondt..
Jeg hørte inted knæk og jeg spiste pizza samme aften..
Hvis tungen hæver op hjælper det at tage en isterning i munden..
Jeg drak milkshake kort efter min, var lavet..
Jeg har endnu ingen flækkede tænder og kæresten har heller ikke klaget ..så jeg vil klart sige go for it!

ps. Fik jeg engang lavet et hul i mindten af ørets kant (alstå ikke helt for oven) Og det gjorde sinsygt ondt!!

MVH Sidsel-Hvorfor kun øreringe..
0
0
Svar på denne tråd

Ihhh!
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 09:41
Du kan slet ikke være bekendt at starte sådan en tråd Shetter!!! Har lenge leget med tanken om en tungepiercing, og nu har jeg faktisk ikke rigtig flere argumenter for ikke at få den lavet! Og ja... Jeg er en kylling af rang!!! Så er det sagt... har ikke engang turdet få huller i ørerne... (hvem sagde kylling?)

Nu skal jeg så have lavet en tatto, og hvis jeg kan klare det (hvem sagde det ikke gjorde ondt? Fjols Kira din kylling!) Så tror jeg nok jeg skal have en tungepiercing... Det er nu eller aldrig!

Sommergræsning søges i Salling: se under Markedspladsen eller skriv over beskedcenter hvis du evt har plads til to heste.
0
0
Svar på denne tråd

Ha.. det med tatoos
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 12:27

jamen Kira skal vi så tage hinanden i hænderne og så gå til en piercer og tattoovør sammen ;-D

Jeg glæder mig som et lille barn til tirsdag - selv ikke min mormor som blev vildt mopset over det igår kan få mig fra det ;-D

jeg vil sige #¤%&/ mad - bare jeg kan ryge og drikke kaffe så er jeg glad :-D

Svar på denne tråd

Hej Shetter
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 12:40

Jeg fik lavet en i tungen for et lille års tid siden, og jeg har ikke et sekund fortrudt at jeg har fået den.

Jeg var ude at spise en 3 retters menu på Jensens Bøfhus lige bagefter sammen med min veninde.

Jeg har 5 tattoos og to piercinger, den der har gjort mest ondt at få er lavet, er det hul jeg har i næsen... :D

Men go for it...

{> De venligste hilsner Heidi.... ;-)

Medlem a D.Å.H.M

0
0
Svar på denne tråd

tungepiercing
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 13:02
heej! jeg fik lavet min sidste sommer, og jeg har kun 2 råd.. lad være at spise pomfritter med salt samme dag (det gør nas) -og vodka svier i såret også, men jeg går ud fra det renser

MVH. Gitte og hypperne!

rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel

0
0
Svar på denne tråd

Samme tanke
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 13:09

Jeg synes også det er vildt tarveligt :P

Har tænkt på det i flere år. Nu er jeg jo nok nødt til det.

Puha, mon jeg tør? Det gør jeg vel. I siger jo at det ikke gør ondt.

Mvh Jean

0
0
Svar på denne tråd

Piercing i tungen
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 13:27
Har villet det i flere år men har ikke rigtigt turdet. Har ikke engang huller i ørene MEN... idag skal det være forhåbentligt. Må indrømmer at jeg har sommerfugle i maven, men nu hvor I siger det ikke gør ondt har jeg valgt at gøre det. Så må vi bare håbe at min udvalgte piercer har tid idag... puha... he he

Vi kan ikke ændre hesten

men vi kan tilpasse os dens instinkt.

0
0
Svar på denne tråd

piercing
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 15:00
Ja, så er det min tur. Har fået en tid til kl. 17.00 idag. Så må jeg fortælle hvor ondt det gjorde når jeg er hjemme igen fra hestene. skal nemlig derud bagefer =D Ved ikke om jeg skal være jublende glad eller sindssyg nervøs

Vi kan ikke ændre hesten

0
0
Svar på denne tråd

hva med navlepircing?
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 15:52

Jeg vil gerne have en navlepircing, men vil da lige høre havd jeres erfaring er med dette...

så fortæl fortæl!

kram sofie

0
0
Svar på denne tråd

Navle-piercing
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 18:01

har jeg og det mærkede jeg intet til.

Jeg har aldrig haft problemer med betændelse eller ømhed.

Mvh Jean

0
0
Svar på denne tråd

vil så gern
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 18:35
har kun de normale huller i ørene, men vil SÅÅÅ gerne have tungepiercing, 3 mere i ørene, og en i næsen. Men må ikke for mine forældre :( så overvejer lidt selv at lave dem i ørene, men kan jo ikke så godt lave en i tungen, så må vente 3½ LANGE år endnu.

Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian
Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
And I wonder...
0
0
Svar på denne tråd

jean...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 18:38

Hehe.. hvad så med os stakler der ikke har set deres navle i snart 5 år ;-D

Det er gas.. det er kun 3 år..

Svar på denne tråd

Hehe..
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 19:10

Ja, så kan det vel være ligemeget med en navlepiercing. Nogen vil nok endda kalde det spild af penge :P

Min mave er såmænd heller ikke så flad og veltrænet mere, som den var da jeg fik piercingen lavet for 10 år siden.

Men jeg er nu meget godt tilfreds - så længe jeg ligger på ryggen eller står op :D

Mvh Jean

0
0
Svar på denne tråd

Har skam også en
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 21:22

Jeg fik også lavet en for godt 2 måneder siden. Je

Jeg har ingen problemer haft, ud over at jeg ikke kunne spise normalt i 4 dage. (tabte 2,5kg) De er vist hurtigt taget på igen :)

Mine forældre var så søde at betale prisen, da de ikke gad at høre på mig. ;)

Jeg kender hende der piercer, privat, så havde det helt trygt med at hun skulle lave den. Det der er mest mærkeligt er, når nålen kommer igennem tungen. Det gør ikke ondt overhovedet, men det er en mærkelig følelse.

Held og lykke med det .

Michelle

Pixie- elsket og savnet <3

Læderridestøvler købes:

Str. 40-41 hølde omkring 45 og læg 42.

Max 1000kr

Skriv over HN :)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-02-2006 12:40

jeg fik min tungepiercing for godt et år siden, (mod stor protest fra min mor) Det eneste der gjord ondt på mig, var tangen på tungen.. men det var kun det.

Gik hjem og spiste flæskesteg samme aften, og har ikke haft de store hævelser eller noget.

fik lavet min i state of grace i køge, og der kunne jeg få lavet piercingen + skiftet staven ud til jeg fik en der passede ( har nu været der 5 gange og få skiftet) tror nu også den er der nu.. mine tænder har ikke taget skade so far (er min tandlæge meget glad for)

Shette: hvis du mangler en til at holde dig i hånden kan jeg godt tage med dig.. rart med lidt støtte og så en til at købe en kongfu-is til dig bagefter.. hehe

0
0
Svar på denne tråd

shamoon
Forfatter: 
Dato:  25-02-2006 14:40

tak- det måtte du meget gerne men der er satme langt fra køge og til herning..

Rebus.. vi mangler din historie.. hvordan gik det???

Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2006 20:10

Så er historien her =D

Fik jo tid til kl 17.00 hos det der hedder Gorlubb... det ligger på gasværksvej i KBH. Var lidt nervøs, men det skulle jo overstås =P Da jeg kommer derind skal jeg så lige skriver under og det og går så og kigger lidt på de forskellige stave man kan få. Sikke flotte mange af dem er *SS* Nå, så skulle jeg jo ind. Fik fortalt at det var den første så han fortalte alt hvad han gjorde. Hygiegnen er helt i top derinde. Han skiftede handsker 2 gange inden han gik igang, vaskede hænder, alt hvad han brugte var sterilt og han tog alt med serviet trods handskerne. Jeg fik først noget rensende til munden og så tørrede han tungen af og satte en prik så jeg rigtig kunne se hvor den skulle være. Han fortalte også at nerverne i tungen sidder i siden og at det faktisk sjældent bløder mere end en dråbe eller to. Så satte han en klemme på tungen og stramte den hvilket slet ikke var ubehageligt og så tog han den sylespidse stang han trykker igennem og så sagde han at jeg skulle trække vejret dybt og roligt og så siger han at næste gang jeg puster vejret ud er det sket. Da jeg havde trykket vejret ind blev jeg MEGET nervøs, men så ville de jo være overstået efter få sek. heh så jeg pustede ud. Det gjorde en lille smule ondt og jeg kunne godt mærke at den gik igennem, men igen det gik så stærkt og når den først er igennem gør det ikke ondt mere. MEN så troede jeg jo det var overstået... så skulle smykket jo igennem og det gjorde også lidt ondt, men tager jo max. 2 sek... og så skruede han den fast nedenunder. Valgte en 2 mm. stav og gav 400 inkl. smykkeskift. Havde ingen smerter bagefter så gik på mc. d. hvilket tog mig en evighed og fik så suppe senere. Flydende kost kan varmt anbefales, men kan sagtens snakke og det. Havde faktisk forventet at det ville gøre meget mere ondt og hævelsen ville være større. Fortryder ikke det mindste og kunne godt gøre det igen hvis det var. Det er mest tanken på den smerte der KUNNE være kommet der gør ondt. Glæd jer =P

Vi kan ikke ændre hesten

0
0
Svar på denne tråd

har en film
Forfatter: 
Dato:  25-02-2006 20:12
faktisk optagde min fyr det med mobilen og kan da prøve at ligge det ind. skal bare lige have blue tooth hvilket hans bror har så kan i se hvordan det sker =D

Vi kan ikke ændre hesten

0
0
Svar på denne tråd

rebus..
Forfatter: 
Dato:  25-02-2006 20:16

dejligt at høre at du er i live...

Når du tør tør jeg også.. og mormor sendte 300 kr som skal sponsorere lidt af den piercing ;-D men det behøver hun jo IKKE at vide..

Svar på denne tråd

Rebus..
Forfatter: 
Dato:  25-02-2006 20:18

Glemte lige at sige - hold os liiige informeret om hvad manden din siger til den første gang han skal stifte bekendskab med den..

Min glæder sig som et lille barn juleaften..

Svar på denne tråd

Shetter
Forfatter: 
Dato:  25-02-2006 20:23

Min xkæreste tryglede mig om jeg fik piercing i tungen

Turde ikke få den lavet, men vil stadig gerne have en.. Tør bare stadig ikk..

Man kunne en gang købe kunstige piercinger, hvilket jeg gjorde..

Den nød han

Hilsen
Annecathrine
&
Store Mads Kirk
Rigtige piger er landmænd ;)
0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  25-02-2006 21:01

Shetter: Ja, lidt uheldigt må man ikke tungekysse og dyrke o.r.a.l.s.e.x. i 4-6 uger grundet smittefare.

Da jeg var derinde og fik forklaret det med betændelse og det sagde min fyr: Hva´med o.r.a.l.s.e.x. og det? Pierceren sagde at det måtte man først efter ovenstående uger hvor jeg så udbryder at de bliver da alt for svært. Mente jo at kysse Heldigvis har de i Gorlubb en fantastisk humor og der blev pænt svaret at jeg da bare kunne modtage Så gælder det om at holde masken =P

Vi kan ikke ændre hesten

0
0
Svar på denne tråd

shetter
Forfatter: 
Dato:  26-02-2006 12:31
Har nu endeligt fået en dato for min tatovering... d 11. marts! Den skal laves af en Svigermor kender, og hun bataler gildet... Men føj hvor er jeg nervøs!!! Kæresten skal også have lavet en og han glæder sig som et barn! Kan hele tiden høre en lille stemme i hovedet kværne: AV AV AV AV AV AV AV AV AV ! Men jeg VIL og jeg KAN!

Men piercingen vil jeg godt følges med dig ned og få lavet... Selv om jeg er endnu mere nervøs for at få lavet sådan en... Har det IKKE godt med noget som muligvis kan gøre ondt!

HEY! Hørte jeg nogen sige kylling??

Sommergræsning søges i Salling: se under Markedspladsen eller skriv over beskedcenter hvis du evt har plads til to heste.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har faktisk
Forfatter: 
Dato:  26-02-2006 18:56
Fået af vide af min tandlæge at folk med piercing i tungen danner dobbelt så meget spyt , hvilket renser tænderne . Så der er jo faktisk en del fordele ved at have piercing i tungen , hvis man husker plastik kuglerne . Hih -
0
0
Svar på denne tråd

Ang plastikkugler
Forfatter: 
Dato:  26-02-2006 19:17

Hvis man får en piercing er det rigtigt man danner mere spyt. Men det er kun lige i starten, da munden tror at den skal synke smykket.

Det slet ikke så ondt, men hvis i frygter det så meget, kan jeg ikke forstå hvorfor i så vil have den lavet ?

Ang plastikkugler - Lad Vær!

De bliver hurtigt tygget i stykker, og man sluger dem nemt. Så brug en alm kugle, og lad vær med at lege forfærdeligt meget med den. Desuden skal man huske at stramme kuglen. Jeg har slugt en kugle, og måtte pille min piercing ud. På 3 timer nåede hulet at trække sig sammen, så da jeg skulle have den i igen, maste hun den i. Se det gør ondt! :s

Hilsen Michelle

Pixie- elsket og savnet <3

Læderridestøvler købes:

Str. 40-41 hølde omkring 45 og læg 42.

Max 1000kr

Skriv over HN :)

0
0
Svar på denne tråd

Dickman
Forfatter: 
Dato:  26-02-2006 19:36

Jeg fik min lavet nede ved Dickman for ca 1½ år siden og de er rigtig søde dernede. Lone er vildt rar og en god støtte hvis du er nervøs. Så der er ingenting og være bange for.

Og din kæreste skal nok blive glad for det senere hen det blev min x-kæreste hvert fald meget.

Storm

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2006 21:42

Nu har jeg siddet og læst jeres indlæg her, og kom til at tænke på noget.

Kan det ikke blive et problem når man rider? Hvis nu man falder af krikken, og hakker tænderne i piercingen eller lignende?

Har selv leget med tanken om at få en i tungen, men har ikke turde, pga. det ovenstående..

0
0
Svar på denne tråd

Anja..
Forfatter: 
Dato:  26-02-2006 23:32

Kan ikke lade være med at grine lidt over dit indlæg - kan lige se det for mig ;-) Men min piercing er nu det sidste jeg spekulerer på når jeg skvatter af krampen ;-D

:-) Mvh. Malu :-)

0
0
Svar på denne tråd

Ang. pommes fritzene!
Forfatter: 
Dato:  27-02-2006 23:16

Det med at spise pommes fritz og salt samme dag, passer nu ikke helt (ihf ikke for mit vedkomne)!

Jeg og min veninde (som også lige havde fået lavet), gik begge på McD lige efter vi havde fået lavet vores! Til gengæld tog det mig 6 bider om at komme ÉN pommes frit til livs!

Mvh. Lykke

0
0
Svar på denne tråd

så er det idag
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 11:37

så er det i aften det sker.. hvis nu pengene er gået ind rettidigt på min konto.. ellers ser det sort ud..

Men for filen.. om 6 timer kan jeg se en stang i min tunge.. hvor jeg glæder mig..

Svar på denne tråd

tog min ud
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 12:38
jeg tog min ud her i nytåret... mine tænder havde taget for meget skade af den, selvom jeg havde plastik-kugle på så tænk lige en gang ekstra -om du vil ødelægge dine tænder.. det er nemlig sket for mig...havde nogle rigtig flotte tænder... men de er så godt som ødelagte, og det koster dyrt med ødelagte tænder hos tandlægen, når man ikke ligefrem er rig

Gonzalez

0
0
Svar på denne tråd

meeen
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 12:39

jeg savner den alligevel, og den var rar at have...

Gonzalez

0
0
Svar på denne tråd

hvad har jeg
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 19:42

hvad gik jeg dog og klynkede over?? Jeg er lige kommet hjem fra Dickman.. det var bare en to tre og vupti.. så var den i..

jeg ku ikke mærke det!!! overhovedet..

jeg gør det gerne igen..

Svar på denne tråd

Shetter
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 20:38
Er tungen så hævet og sårn?

Hilsen
Annecathrine
&
Store Mads Kirk
Rigtige piger er landmænd ;)
0
0
Svar på denne tråd

tillykke...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 20:59

håber da du blir glad for den...

hvad med et billed af "vidunderet"'*gg*

0
0
Svar på denne tråd

fyr27..
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 21:05

Loool.. hvis jeg kan få min mand til at tage et billede så ja.. så kommer der et billiede herind..

Og ja jeg er meget glad for den allerede..

Gizmo.. Ja den er hævet men det er ikke så slemt.. kun hvis jeg taler rigtig meget..

men kan da ryge og drikke vand og cola sååå...

og sutte isterninger..

Svar på denne tråd

jfkjckzxcj
Forfatter: 
Dato:  19-03-2006 17:34

Hva så Shetter..

Hvordan går det med piercingen?

Hilsen
Annecathrine
&
Store Mads Kirk
Had mig bare - det gør mig mere berømt
0
0
Svar på denne tråd

Gizmo..
Forfatter: 
Dato:  19-03-2006 18:13

Det går skam helt fint.. Jeg skal have bestilt tid til at få skiftet staven i løbet af denne uge.. Den er ved at være en kende irriterende da staven er så lang men ingen porblemer..

~ Shetter ~
** **
Vi bliver alle født som grimme ællinger -
men kun få bliver lige så smuk en svane som mig ;-D
0
Svar på denne tråd

j,vjchvjchvj
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 15:30

Shetter: Nice nok..

Var nede ved pierceren i dag..

Leger stadig lidt med tanken..

Men den skal laves uden de gamle finder ud af noget.. såeh

Hilsen
Annecathrine
&
Store Mads Kirk
Hende der kopatte-hiver-trækker-slipper assistenten
Tidl. "Gizmo"
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 16:04

piercinger... Den første jeg nogensinde ville ha lavet (jeg betragter ikke at få skudt hul i næsen som piercing)var netop en i tungen - udover den jeg havde i næsen som er det første jeg nogensinde fik lavet... Men jeg har aldrig rigtig turdet - først pga. mine nerver og smerte i henhold til mad mv...

Da jeg havde fået den i næsen fik jeg da lige lavet nogle i ørene alm. altså.

Ja en dag var det da ikke helt nok, og så måtte der en til i øjenbrynet, så en i navlen og sidst en i brystet...

Desværre egner jeg mig ikke til den slgs, og har endda været tilpas uheldig til osse at vælge det forkerte sted at få den sidst- og førstnævnte lavet...

Som sagt blev den i øjenbrynet ikke lavet det rigtige sted, den sad i for lidt, og det endte med at skindet begyndte at vokse udenom selve staven og den måtte ud...

Nr. 2 i navlen blev lavet et OK sted - men jeg har tendens til ikke at tåle disse ting over længere perioder, så endte med at pille den ud pga. en mindre byld lig. betændt ting lige bag hullet i navlen bagest! ADR og av. Ud den røg.

Nr. 3 fik jeg lavet samme sted som nr 1 - og på daværende tidspunkt vidste jeg endnu ikke at det var et ringe sted, eller at den første sad lidt forkert og valgte derfor at få lavet denne der osse. Det skulle jeg ALDRIG ha gjort, så havde jeg måske stadig haft den! For det første startede det med at jeg fik en ring i, i stedet for en stav - så kunne det ikke hæve som det havde brug for. For det andet avr det en alt for lille ring, så det kunne hæve endnu mindre! For det tredie kunne K.Æ.L.L.I.N.G.E.N ikke finde ud af at lukke denne lille ring, så det endte med at brystvorten blev vredet rundt i ringen 3 gange inden det lykkedes hende!!

Dette resulterede i at jeg en uge senere måtte ned til en anden og ny piercer i byen- for at spørge hva jeg skulle gøre og hvordan og hvorledes. Det endte med hun ville skifte til en meget lang stang, men hun havde ikke en lang nok hjemme, så jeg fik en anden midlertidig plastic en i, jeg samme aften var tvunget til at tag ud pga hævelsen. Jeg ville MEGET gerne have beholdt netop den piercing, men har ikke nosser til at få lavet en på ny, da jeg alt for godt husker smerten fra sidst. Den i navlen og brystet tror jeg var nogenlunde lige slemme at få lavet, men tør simpelthen ikke at få lavet en i brystet igen pga. det der skete sidst, og den smerte mv. det medbragte, samt det at jeg da heller ikke vil ødelægge mig selv fysisk ve at gøre det igen.

Det er så min erfaring - og jeg tror nu aldrig jeg får lavet en i tungen...

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

koponj
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 20:38

Hejsa :)

Uhh.. Bare det var mig der HAVDE fået lavet tungepiercing!

Jeg TROR jeg skal ud og ha en lavet i tungen på mandag med to veninder. Men må jeg spørge din om lidt?

- HVOR ondt gør det?

- Lyder/er det klamt at få det lavet?

- Kan man snakke ordentlig bagefter - eller hvor lang tid går der inden man kan snakke?

- Hvor lang tid efter skal staven skiftes?

Jeg ved ikke om du selv har flere piercinger, men jeg har i navlen og næsen. Du ved ikke tilfældigvis hvordan smerten er i forhold til det?

Mvh Simone (du må også meget gerne svare tilbage via beskedcenter )

Sunny Boy, Hindevadgårds Madame,
Vester Tangs Pongo & Simone
Will
always be together
- The eqipages 4-ever!

Søger undervisning/hjælp til DV-hoppe i Lemvig-området
0
0
Svar på denne tråd

Mine erfaringer evt. til Simone
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 20:59

Nå nu må jeg vel også hellere komme med mine erfaringer, har et par stykker

Først og fremmest vil jeg svare Simone. Jeg har selv i navlen og denne fik jeg lavet for omkring 6-7 år siden, denne piercing synes jeg dengang gjorde ret ondt. For ca. 3 år siden fik jeg en piercing i tungen og jeg må indrømme at denne piercing nærmest slet ikke gjorde ondt at få lavet, det værst vil jeg sige var at tungen bliver holdt ude med en tang. Efterfølgende kan der godt være ubehag i forbindelse med at tungen hæver, men dette er vel bare noget man må tage med, når man vælger at få lavet en piercing i tungen.

Og nej det er ikke klamt at få lavet, du kan jo ikke se når den bliver lavet og der er ingen ubehagelige lyde. Det værste/klammeste ved at jeg fik den lavet sunes jeg var at pierceren ikke tog nålen igennem af en gang, men satte den halt igennem for at få den igennem det sidste stykke, hvilket han sagde højt og tanken om det, ja det var temmeligt klamt. Men gjode ikke særligt ondt.

Om man kunne snakke efter, tja tungen hæver jo, så man snakker ikke lige så rent som elles, og mange lesper også. Men det er meget individuelt og afhænger også af hvor mange isterninger du sutter på for at holde hævelsen nede.

Stedet der piercer dig vil informere dig om hvor lang tid der går før man skifter staven, men mener det var et par uger.

Jeg har desuden også haft i næsen, men denne husker jeg ikke som så smertefuld, det trak tårer, men ellers var det vist ikke så slem, men er for mange år siden til at jeg mindes den store smerte.

Desuden har jeg haft nogle andre piercinger, som butterfly og i læben.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider