Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

det farligste i hele verden
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 08:28

Sad lige og læste i et andet indlæg om en hest der mente mus er det farligste i verden, kunne være skægt at høre hvad er jeres heste mest bange for?

Min egen hoppe mener at vandpytter er det farligste i hele verden og hopper gerne laaangt udenom. Hvor fedt er det lige at komme i fri trav ud af skovstien og overse en vandpyt, hoppen opdager den i sidste øjeblik og torpederer næsten et træ for at undgå pytten.

Har mange gange været tæt på at ryge af pga de irriterende vandpytter, sidder man så og er obs på samtlige vandpytter skal det nok passe at der flyver en fugl op istedet haha... ridning er en spændende sport

0
0
Svar på denne tråd

Den eneste
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 08:31

gang Luke er blevet bange var da der kom et skrydende æsel imod ham.

Hilsen Helle

Hvis du ikke vil have en prop
så prøv en Irish Cob
Helles Irish Cobber
0
0
Svar på denne tråd

Min hest
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 08:38

synes at STRUDSE er de farligste i verden... .

- Det tog mig over en måned at få ham til at gå forbi en strudsefarm helt alene...og den dag idag, så er strudsene stadig lige farlige ..

0
0
Svar på denne tråd

bange ja
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 08:41

Ja vores ene pony, er ved at død af skræk over wrap baller, både når de står stille og når jeg kører dem ind.

Fjollet ikke - det er jo mad - din tosset pony. *griner*

Hilsen

Helle

Kan jeg mon lære Torontos Graf at køre for vogn. Krydser fingre !

0
0
Svar på denne tråd

mødte grise
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 08:48

Vi var ude at ride tur i et område vi ikke før havde været med

vores heste og forbi en mark med løsgående grise, hestene reagerede i første omgang ikke på dem, men da grisene fik øje

på hestene begyndte de at løbe,vores heste blev så bange at de stak af med os hængende på ryggen vi fik heldigvis standset dem

inden vi nåede hovedvejen.Både heste og ryttere rystede så vi gik

hele vejen hjem igen.vh susanne

0
0
Svar på denne tråd

Nu er min..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 08:50

hest ikke rigtig bange for nogle andre dyr, men det farligste dyr i verden er en vandrendepind med et hovede af svovl..

For så er det jo en tændstik

Krone og Bølge - En selvfølge

0
0
Svar på denne tråd

Møller ..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 09:28
..er bange for frilandsgrise og de har ikke nøde at bevæge sig bare de er der uha-uha, og vand jamen man ku jo risikere at drukne i den mindste vandpyt der krydser ens vej.

Mvh
:-) Gitte :-)
:-P Engang Fransk bulldog - altid Fransk bulldog :-P
0
0
Svar på denne tråd

Køer og islændere
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 09:33

Ruben er rædselsslagen for køer. Hvis de bevæger sig mod ham eller siger noget, så tager han flugten.

En del af vores heste er også bange for islændere! Jeg ved ikke rigtigt hvorfor. Måske fordi de bare ser en stor hårklump komme trillende og så lyder deres gangart måske som en hest, der kommer løbende i panik!

0
0
Svar på denne tråd

Nu er Milan...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 09:46

... godt nok kun 7½ måned, men han har indtil nu taget alt nyt med knusende ro. Bare han fik lov til lige at kigge lidt. Ingen panik der...

Lige indtil at jeg var ude og gå en land tur med ham, og han mødte... noget så farligt som et "Ubetinget vigepligt"-skilt. Han var virkelig rystede i sin grundvold. Det tog mig ca. 1o min før vi kom forbi, til trods for at det andet føl gik forrest og gik videre. Ikke om Milan ville med.

Så jeg glæder mig til næste gang vi møder et. Måske er det lige så farligt. Eller det kan være at han er blevet "voksen"

Skøre hest... lilla plastik går han over, plastik stole, ingen problemer. Flagrende tæpper - helt cool. Men skilte... Uhhh...

Mvh

Trine og Nydam's Mr. Milan

Ting sælges eller byttes. Kig ind på min hjemmeside: mrmilan.webbyen.dk under salg og bytte.

0
0
Svar på denne tråd

Eget spejlbillede
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 09:47
Min kære ex-ridehest fra rideskolen var meget bange for sit eget spejlbillede, da der var kommet nye spejle en dag - og hun er ellers noget af det mest rolige af natur.

Ellers kan en klat sne midt i ridehuset være meget, meget farlig - selv når man har været på fold og absolut godt kan håndtere sne der...

;-)
Jhez

Billeder fra Kreta, Kos, Zakynthos og Danmark: jhez.deviantart.com/
0
0
Svar på denne tråd

Særlingen min...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 09:51

...er "bange" for mange ting - sært nok for det meste kun i blæsevejr ...

• Sten - de er født ondskabsfulde og komplet utilregnelige, alle heste med lidt omløb i hovedet bør have en sund panisk angst for dem iflg. Faxa
  • Køer - men kun de brogede af slagsen! Hvide køer, sorte køer og jersey køer er helt fine at kommunikere med
  • De der dimser til aviser ude på landet (nedløbsrør på stang) - man ved jo aldrig om der kommer en moræne farende ud af sådan et!!! Alle forsøg på at overbevise kræet om at moræner er vanddyr er slået fejl - bliver nok nød til at tage Animal Planet fra hende til hun gror en hjerne
  • En tom gulerodssæk - alt hvad der er orange og ikke har konsistens som en gulerod er fra det ydre rum - og vi ved jo alle fra "strengt fortroligt" hvad for nogle bæster de har out there...

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

Tja nu har jeg trænent
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 09:55

mit føl til ikke at blive bange for altting..

Så det eneste hun sådan set er bange for er busser og lastbiler, der "puster ud"

Ejer af: 1 pony, 2 rotter, 1 kat og 3 dværghamstere - HJÆLP Jeg er ramt af GMA (Get More Animals)

0
0
Svar på denne tråd

hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 10:17

Har haft et par heste som var makkere... Begge havde den der ide med vandpytterne (Åbentbart et almideligt fænomen blandt heste), men begge heste ELSKEDE at komme i havet...

Traktorer med påhæng af enhver art var også MEGET farlig for den ene...

Der hvor de stod, var der også en frilandsgris, som fik unger en gang om året... Så den gris var ikke farlig for de heste... Men der er sørme mange heste med ryttere der er strandet udenfor den stald... Ikke alle heste kunne se det fantastiske i en gris...

Min nuværende hest er bange for buske og skel... Man ved aldrig hvad der gemmer sig i sådan nogen... GG

Zamangah

Welsh hoppeføl og kåret Welsh Mountain hoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd

Min gl. hest...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 10:30

Min game hest var ret bange for:

- solpletterne der kommer fra vinduerne i taget på ridehallen når de rammer bunden...så blev det til nogle små rejehop væk fra dem :-)

- hajtænderne ved kryds.. eller fodgængeroverfelternes hvide striber...

Griner...

- RID MED OMTANKE, TÅLMODIGHED I OMGANG MED HESTEN ER EN DYD -
0
0
Svar på denne tråd

panikken indtræder
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 10:51

når vi møder stavgængere !!! Desværre deler vi skov med flere motionshold

Han ryster over hele kroppen og vil bare løbe hjem.

Ellers er han vist ikke bange for noget, udover fejemaskinen som ordner gårdspladsen. (sådanne en med roterende koste).

Men den møder vi også hver morgen, når vi er færdige med at ride.

Hilsen Schack

0
0
Svar på denne tråd

fed tråd!
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 11:08
Min lille vallak-mule er bange:

• traktorer m. påhæng! Så hopper han som en anden kænguru!
  • køer og får! De er de mest psykopat-farlige dyr i hans øjne!
  • skyggen fra møllevinger! SÅ er det bare om at holde fast, for krikken hopper som en åndsvag, hver gang en skygge passerer hans mule.
  • vandpytter! men fjorden elsker han (få en hjerne hest! Det er bare en stor vandpyt!)
  • skilte med vejnavne og de rød-hvide skilte som markerer et skarpt sving! Der er jo både løver og tigrer gemt bg sådan nogen, og de spiser altså små heste!
  • røde biler som holder stille! Hvorfor ved jeg ikke, men måske der ligger en løve på lur under?
Ponyen er somend ligeglad med det hele på nær vandpytter.

Sommergræsning søges i Salling: se under Markedspladsen eller skriv over beskedcenter hvis du evt har plads til to heste.
0
0
Svar på denne tråd

Sjove ideer
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 11:37

de kan have de heste

Force er bage for køer, mest brogede, efter at et par køer gik amok og skræmte ham, arbejder med det, da han fuldstændigt panikker ved synet af en.

ænder er også enormt farlige hygtandede heste ædende dyr og stavgængere er man heller ikke tryg ved.

Og så kondi løbere, men ikke fordi han bliver bange for dem, han vil vende om og løbe med, for de må jo flygte fra noget

Winzerkind har indtil nu kun været bange for spring materiale så det er vist meget godt hun skal være dressur hest

Hilsen Signe :-)

Min hjemmeside

Spring/tur part søges:

www.heste-nettet.dk/ma.../vis/13/3/

0
0
Svar på denne tråd

Chanell
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 12:18

Chanell er panisk angst for lilla blomster og løber altid i en stor bue udenom. Blomster i alle andre farver er ikke farlige

Enhver hest med respekt for sig selv, ved jo at der altid ligger mindst to tigre og en løve i en barnevogn og bare venter på at der kommer en lille Chanellhest forbi, så de kan komme frem af deres skjul og æde hende.

Sol- og snepletter i ridehusbunden gemmer sikkert også på utallige monstre.

Hunde der ikke gøer er meget farlige, hvorimod hunde der gøer ikke gør nogen fortræd - ifølge Chanell

Så er kloakdæksler og striber på vejen også ret farlige.

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

Vinduer...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 12:36
Lastbiler, traktorer osv. er ok, men ser Janus hans eget spejlbillede så går han næsten baglæns. Eller rettere gjorde, for efter han er kommet til at færdes regelmæssigt i ridehus med spejl har det vist kureret ham. Måske har han bare lært at ignorere den store flotte hest i spejlet?

Team Janus
Vi rider når vi sadler
Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars
Vi savner dig stadig
Daisy
04/06-1997-03/01-2005
Sorg er kærlighedens pris
0
0
Svar på denne tråd

røg og ild...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 12:40
den gamle stepper fuldstændig sidelæns, hvis han lugter røg - Dét er bare grimt!!!
- Ike at jeg fortænker ham i det, men han ser altså lidt sjov ud :-P

lady
0
0
Svar på denne tråd

Vandgrave
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 12:42

Den farligste ting i denne verden, må ifølge min hest være vandgrave. Hun løber ihvertfald helst et godt stykke uden om dem - og det er ikke særlig fedt, når hun skulle forestille at være en springhest

Jeg tror der engang er sprunget et grønt monster op fra en vandgrav og lige op i hovedet på hende (vel at mærke uden jeg har opdaget det), for det kom som et lyn fra en klar himmel, at hun pludselig ikke længere kunne lide vandgrave

0
0
Svar på denne tråd

Herkules..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 12:53
Er meget modig.. Dog er der lige den lille undtagelse hvis der er sorte pletter på asfalten. Uha dem hopper vi gerne sidelænsover... (Meget interessant, da det kun er når vi kører han bliver bange for det.) Mænd der fælder træer, de spiser små sorte shetlændere som mellemmåltid, så dem render vi fra! Vandpytter... De ligefrem opsluger ham, så dem kommer vi "elegant" uden om... Osse med vognen. Ellers er Herkules frygtløs, men masser af mod..Sommetider glemmer vi bare modet hjemme i stalden! Eller får han mon primadonnanykker??? Og så lige en sidste ting... En stor del af hans "familie" går på en kæmpe fold vi passere på vores køretur. Er du gal...De bliver overbegloet, gerne sidelænssteppende (stadig med vogn)ørerne meget fremme og vi puster os også lidt op, så vi ser størrer ud, for de kunne jo så blive bange for os. Og vi får stivet selvtilliden grundigt af! men det sjove af det hele er, at det er klart mest udtalt med vognen... Når min datter rider er der intet at komme efter... Man bliver vist lidt anderledes når man har vognen med . Måske en lille krukke.. Mette

At køre shetter er det bedste i verden!
0
0
Svar på denne tråd

Rufus..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 14:17

er jo nærmest idiotsikker - der kan kører kæmpelastbiler, traktorer busser osv, med og uden anhængere, forbi ham med 120 km/t uden det rør ham. Han kigger bare lidt underligt på dem og går videre. Men grise - føj nogle udyr, de er bare farlige. Og så er der ponyer - alt under 150 er meget farligt i hans øjne - der er han nok blevet lidt fin på den. Sjov tråd.

MVH

Louise - nu med part på vidunderlige Rufus!

0
0
Svar på denne tråd

Halløj
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 15:27

I Rødes verden, er der mange virkelig farlige ting.
Der nævnes i flæng:

• Store sneklumper
  • Væltede træer
  • Lastbiler, busser (og andre køretøjer med "stor" lyd)
  • Postbilen (der springer jo et menneske ud af, i tide og utide)
  • Staldkatten kaldet Kylling. Men det er kun Kylling, ikke de andre 4 katte, der er i familie med Kylling.
  • Loftslemmen, når den er åben
  • Vandspiltovet

Og den farligeste ting, af ALLE:
  • Parkerede biler - bare herre farlige

Sisse - med den røde hest Røde :-P
0
0
Svar på denne tråd

ujjhhjjhjjj
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 15:48
hesten jeg rider på er bange for den røde dør i ridehuset

...Med Venlig Hilsen...

~kIkSeN~

@@@@

@@

@

0
0
Svar på denne tråd

thilde...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 15:58

Min pony på snart 20, hun er ligeglad med busser, lastbiler etc., selvom det er på en stor vej osv.

Men væltede træer, træstammer, og træ der ligger stablet i skoven.. Ja.. i skoven hvor det ligesom hører til, det er farligt.. Kan komme i en frisk trav, og lige pludselig så hænger jeg ude på ørerne, fordi der ligger en træstamme.

de kan godt nok have noget sjove ideer de ponyer og heste.

Hilsen
Louise

Thilde... du vil altid være i mit hjerte..
0
0
Svar på denne tråd

Vandpytter
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 16:03
Vandpytter - og så de hvide tegninger af cykler på cykelstierne. Dé er farlige! Diverse andre hvide markeringer på vejen reagerer hun dog overhovedet ikke på
0
0
Svar på denne tråd

Sedojsen har mange ting,
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 16:09

som der lige skal kigges, men det er aldrig de vilde og voldsomme reaktioner, der kommer fra ham.

1. vandpytter - I har vel hørt om Loch Ness uhyret.
  2. køer - helt klar her på jorden for at overtager herredømmet.
  3. får - bare køer i forklædning, deres mål er det samme.
  4. våde pletter på jorden - vel at mærke kun i tørvejr.
  5. tørre pletter på jorden - vel at mærke kun i regnvejr.
  6. ponyer med meget pels - helt sikkert køer i forklædning.
  7. vand man skal vaskes i - adr man bliver jo ren.
  8. salve til at smøre på sår - av av av siger Sedoj når jeg finder tuben
  9. hække - gemmer helt sikker på busse bøh mænd.
  10. hul i hække - Der kan busse bøh mænd komme ud.
  11. kamilleblomster(?) de eneste blomster han er bange for.

Det var lige det, som jeg kunne komme på nu...

Venlig hilsen Susanne og Sedoj
Hjemmesiden om Sedoj ox

0
0
Svar på denne tråd

Golfbanen
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 16:19

Min hest er bange for den lokale golfbane, som jeg af og til rider forbi.

Det er ligemeget om der er mennesker på banen eller ej.

Han starter ca. 10 meter inden vi er ved golfbanen, med at samle sig fuldstændig og puste sig op og gå sidelæns.

Meget mærkelig ide han har fået der...

Hilsen Margit

Man kan hvad man skal

0
0
Svar på denne tråd

haha..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 19:21

Sjovt

Kloksdæksler er også noget af det mest farlige vi møder, uha de kunne ske at opsluge os som et kødædende monster.

Der er også en bestemt gård hun er totalt bange for, vi har en enkelt gang redet forbi hvor der pludselig kom en mand ud af døren, og det har hun aldrig glemt. Hun går nærmest sidelæns forbi gården, og så snart vi er på den anden side er hun klar til at løbe fra den*GG*

0
0
Svar på denne tråd

Prinsedengsen
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 19:59

Er IKKE bange for vandpytter og mudderpytter. Mudder er godt for huden også for rytteren, så man klamper lige igennem med ekstra vægt på.

Til gengæld er gravkøer og små bobcats hesteædende drager i forklædning. ORJ, de er farlige.

Eller hvis det blæser i skoven? Huha, de buske der hvisler gemmer på slanger og hesteædende alligatorer!

Men busser, biler, mælkelastbilen og posten der hjerner derudaf i sin bil er man kold overfor.

Møddingetraktoren og minilæsseren er man også kold overfor.
Men ponyer og brogede heste er nogen værre sladdertanter. Faktisk er alle sladdertanter, så man skal lige vise at man bestemme på staldgangen med et hak eller to i måsen.
Man står jo ved siden af hingsten og de damer der kommer forbi er vildt hysse med ham.
Når man er 19, så gider man altså ikke sådan nogle hysse damer der hidser ens staldkammerat, bar fordi de vil ha føllebøller ved siden næste år.
Ponyer skal bare jordes. Specielt hvide og brogede.
Men ikke når JEG er i nærheden, så kommer han ikke langt med den opførsel!

0
0
Svar på denne tråd

Pinocchio
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 20:11

Min Pony er rædselslagen hvis der bliver båret rundt på små børn :S

Men han har ikke noget imod hvis de selv går.

Heste har sjove fantasier! Men hva fa'en

Pinocchio og Laura <3

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 20:17

Små børn :) Men det forstår jeg nu godt :P De kan være temmelig uhyggelige :P

:-* Mvh. Theis/Jethro :-*
"First comes smiles, then lies, last is gunfire"
~ Roland Deschain Of Gilead
0
0
Svar på denne tråd

Min gl. hest
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 20:19

var bange for lilla blomster - meget mærkelig hest

Min søsters islændervallak på 19 år startede ud med at være panisk angst for min haflinger, da denne fik et lyseblåt regndækken på - aargh, smølfehesten spiser mig! Og min stakkels Aslan blev jo selvfølgelig ved med at løbe efter den gamle og resten af flokken som han tog med sig - det lignede en gang katten efter musen Desværre kan den gamle hyp stadig ikke forliges med dækner, selvom Aslan nu går med nogen i mere neutrale farver - nu skal han trynes, skal han! Så de kan ikke gå på fold sammen i dækkenperioden, fordi Kveikur hader dækner; tror han mangler en forbindelse derinde i sin islandske knold

Aslan er ikke rigtigt bange for noget - heldigvis. Men min hoppeplag synes ikke, at vi må flytte rundt på tingene ude foran stalden - "den trillebør stod der ikke sidst!", "I har flyttet ploven!" eller "Der mangler møg på møddingen!". Hun skal nok blive sjov at komme på ryggen af

Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan)
Shit happens!
... I just try not to step in it :)
0
0
Svar på denne tråd

Kære Liva
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 20:20
Heh..

Min kære Liva, mener at æsler ar MEGET farlige, så farlige så hun vil sk*** mig et stykke, hvis der kom sådan et forbi..
Men hey, hva med al den tillid du havde til mig, lille hest..?

MVH Sidsel
0
0
Svar på denne tråd

Mine hypper...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 20:24

er grundlæggende ret stabile, men der er dog et par småting, der kan få dem op at køre.

Sara:
Kloakdæksler, rindende vand (altså i større mængder som fx i en å eller en grøft, men også hvis det siger underlige lyde som fx en plænevander o.lign.), de der store runde beton-dimser, der står på nogle marker (tror der er pumper i).
Desuden er hun ikke vild med æsler efter et af slagsen engang gav hende et chock ved at skryde hende lige ind i hovedet bedst som hun var ved at hilse på det - hun havde aldrig mødt æsler før. Efter hun kom til at stå i stald med et har hun lært at opføre sig afslappet omkring dem, men hun går ikke frivilligt hen og snakker med dem *G* og så er hun faktisk en smule mørkeræd...

Arvak:
At få vasket ben (med mindre han selv kan se sit snit til at hoppe i en stor vandpyt eller en sø) og så var han skrækslagen for knallerter og cykler da han var lille. Han er til dels vokset fra det...nu nøjes han med at trippe og fnyse, dengang stak han af hvis han så sit snit til det *G*

Derudover sker det selvf. at de bliver forskrækkede hvis der sker noget uventet, som fx dengang, der fløj en sommerfugl lige op i hovedet af Sara...ehrm

0
0
Svar på denne tråd

Sjov tråd.
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 21:00

Sikke nogle krystere I har ;D

Altså, begge mine heste er hunderæd for busser, lastbiler og andre store og larmende køretøjer. Ja de har næsten smittet mig, for jeg er klar til at finde en flugtvej når jeg møder sådan nogle maskiner - også på cykel :D

Mindes ikke der ellers er noget Tulle er så forfærdelig bange for...

Men Plethesten er overbevist om, at brombasser er det allerfarligste i hele verden. NØJ hun kan gå amok, hvis der flyver sådan én i nærheden af hende om sommeren

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
T
ine & T
ulle
Det klinger :D

0
0
Svar på denne tråd

Naboens dræberkøer...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 21:17

... er meget farlige. De er brunbrogede - og det er sikkert fordi de har spist brunbrogede heste - så selv om mørkebrune eller røde staldkammerater ikke er bange for køerne, så er Baloo yderst mistænksom overfor deres eksistens.

Nu har vi igen fået et par køer INDE I STALDEN. Sidste år da det samme skete, var Baloo ved at dø af skræk - så han måtte flytte boks så han ikke stod for tæt på monstrene. Til sidst var han dog lidt ligeglad med dem. Nu er der kommet to nye - de var småfarlige den første dag. TO dage efter deres ankomst, var Baloo på udflugt på staldgangen mens jeg strøede - og der gik han direkte hen og muleduttede begge køer - og SÅ spiste han resterne af deres mad.

Så jeg tror at ko-fobien er aftagende - for de hjemlige køer! Jeg er sikekr på at når vi skal i skoven igen, så vil naboens køer stadig være enormt skrækkelige

£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er imponeret...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 09:11

...over at der ikke er én eneste der har meldt sin ankomst med et "du skal bare HMS´e din hest - så den har tillid til dig for så vil den ikke være bange for køer, vand, hække, lilla blomster osv." ...

Dette er ment som en SPØG (bare lige til dem der ellers var parate til at hamre i tastaturet!)

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

hoppeduret
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 10:02
ja min ponse er bange for skugger fra pælle træer og vindmøller så forestil jer at ride ved en vindmølle der kører så skal man jo hoppe over hvergang der kommer en skygge fra vingerne på møllene det ser megadumt ud for så står der en hest midt på en mark og hopper :-)
0
0
Svar på denne tråd

hoppedyret
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 10:02
ja min ponse er bange for skugger fra pælle træer og vindmøller så forestil jer at ride ved en vindmølle der kører så skal man jo hoppe over hvergang der kommer en skygge fra vingerne på møllene det ser megadumt ud for så står der en hest midt på en mark og hopper :-)
0
0
Svar på denne tråd

Lilla Blomster
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 12:14

Hej,

Jeg troede faktisk at min gamle hest var dybt underlig, men nu kan jeg høre at hun ikke er den eneste der er hunderæd for lilla blomster..

Faktisk drattede jeg engang af, da der pludselig var dukket lilla blomster op af jorden!! Vi hoppede til siden ikke bare én gang, men 3 gange i træk :)

Jeg har også oplevet en hest der var så bange for en islansk sweater, at hun faktisk gik til angreb.. Ikke så smart når trøjen sad på sin ejermand..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider