Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ridning i Odense?
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 20:39

Hejsa!

Jeg bor i Odense C - har ikk redet rimelig lang tid efterhånden (ca 2 år og inden da havde jeg os holdt et par års pause - længere historie) nu vil jeg gerne i gang igen på hygge/motionsbasis - nogen der kender et godt sted evt?

0
0
Svar på denne tråd

e,.o,umnbfvfbnm,umynbgvfsdvfbnm,m
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 20:59

Fyens rideklub der kan du ride undervisning på elevheste. Eller os skulle du finde en hest og have part på.. bare en til hygge ture og sovturs ridning.. Det er jo os meget hyggeligt..

Knuss

Equador+Mercuri to Evigt og altid. Elsker jer i evighed Love Og selvfølgelig Elsker jeg os Bacchus....

0
0
Svar på denne tråd

michelle
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 21:01

Ved du hvordan fyens rideklub ligger? Mener - kan man tage bus derud eller?

Part er nok ikk en mulighed desværre.. har ikk tid til det da jeg os har både skole, hund, venner osv ;o)

0
0
Svar på denne tråd

Tror nok du kan tage...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 21:06
20'er-busserne derud, da stedet ligger i Tarup, hvis ikke jeg tager helt fejl :) Og de kører såvidt jeg husker mange gange i timen...

"Let us be grateful to people who make us happy; they are the charming gardeners who make our souls blossom."
--Marcel Proust
0
0
Svar på denne tråd

e,.o,umnbfvfbnm,umynbgvfsdvfbnm,m
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 21:11

Det ligger tæt på tarup centeret og jeg rider der selv..

Der køre bus derud men du skalgå et stykke.. det er 20,erne der køre derud..

Equador+Mercuri to Evigt og altid. Elsker jer i evighed Love Og selvfølgelig Elsker jeg os Bacchus....

0
0
Svar på denne tråd

flere steder...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 21:57

Hejsa.. der er flere steder at ride i Odense. Det kommer selvfølgelig også an på om du vil ride på elev eller passe en hest et par gange i ugen.

Alle disse steder kan du finde i telefonbogen eller de gule sider mht adresse, og dernæst inde på www.odense.dk se busruterne.

- Killerup Rideklub (ligger næsten som nabo til Bilka ude ved Universitetet...men her er der vist nok kun elevponyer, men måske mulighed for at finde en privat hest du kan ride motionsture på 1-2 gange i ugen...hæng evt en seddel op)

- Dalumgaard Rideklub (ligger ude i Dalum, med masser af gode naturstier i området, dejlige omgivelser at ride, også banemæssigt, både elevponyer og elevheste, dejlig atmosfære i stalden)

- Fyens rideklub som beskrevet i de andre besvarelser... kender ikke stedet så godt.

- Odense rideklub (ligger på elmegardsvej,mener jeg, ikke så langt fra Middelfartvej ude mod Bolbro), kender heller ik så meget til stedet.

- Højmegård rideklub (ude mod Højme området, mod Bellinge)

Men du kan såmænd godt hænge sedler op omkring på rideskolerne, om at du kunne tænke dig at ride/hyggemotionere en hest et par gange i ugen.. dvs. ikke en decideret part, som du selv siger du ikke har tid til.. held og lykke med at finde det rette sted.

Mvh Anna

- RID MED OMTANKE, TÅLMODIGHED I OMGANG MED HESTEN ER EN DYD -
0
0
Svar på denne tråd

Sanderum..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 01:04
Så vil jeg da også gøre reklame for os.. Sanderum rideklub ligger i SV nærmere Højme.. www.sanderumrideklub.dk for mere info...

Lars
Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??
0
0
Svar på denne tråd

Anderup rideklub...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 11:25

...er også en mulighed.

Jeg har lige været 10 uger i Odense i forbindelse med min uddannelse.

Jeg har ikke sadt mine ben på en rideskole i 8 år og må tilstå at jeg havde alle fordommene om rideskoler.

Jeg fik noget rigtig god og billig (sammenlignet med Kbh. priser) undervisning af en tilstædeværende underviser - dejligt

Et link: www.and-rideklub.dk/

Venlig hilsen Kamilla

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider