Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Yes..det går fremad!
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 21:18

Så fik jeg striglet min sorte hest idag. Og den var god nok - det var den plettede der gemte sig inden under. :D

Og så skridtede jeg hende længe, hvorefter hun fik lidt indspænding på og hun travede varm selv. Så hoppede jeg op uden sadel, og red i 3 kvarters tid. Min ridelærer (som han ikke er mere, da han er stoppet med at undervise) var nede og kigge, og rettede selvfølgelig lidt på mine hænder bl.a. 8-)

Jeg FØLER det gik rigtig godt - kunne ride hende med to fingre på begge tøjler det meste af tiden. :) Min ridelærer roser meget sjældent, og roste ikke noget idag, på trods af det var første gang han rigtig så os, efter vi er startet lidt op med dressuren... Men jaja, ingen ros OG ingen kritik (andet end hænderne) så helt gal er den vel ikke.

Får snart hapset en video, og smider herind. Så kan det være I kan smadre mit selværd ;D ...eller bare hjælpe mig lidt på vej.

Men ville bare lige glæde mig sammen med jer. Tror sadlen er skyld i, at det er gået så skidt. For nu er det tredje gang jeg smed sadlen, og fint gik hun. Rigtig træls når ingen sadel passer :( .. Alle sadler vi har, trykker hendes skuldre.

Så vi keep'er bare going :P

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
T
ine & T
ulle
Det klinger :D

0
0
Svar på denne tråd

ihh altså tine...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 13:27
synes nu stadig at du skal tage hende med til fastlandet så du ikke blot skal nøjes med at ride hende i ferierne og weekender! hvis jeg nu sælger marik, den lille, så må du gerne komme ud til min far og stå
0
0
Svar på denne tråd

Det lyder super
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 13:37

Hvor lyder det dejligt. Der er bare intet, som når det begynder at gå fremad med ens træning af dyret.

Jeg selv er også ovenud lykkelig over de fremskridt som Cæsar og jeg gør i øjeblikket. Det er bare så skønt. Vi træner i øjeblikket hen mod vores første stævne til april. Så uha, det bliver bare rigtig spændende.

Du må have fortsat held og lykke med træningen af Mette. Bare giv den gas du.

Mange hilsner fra
Anja
- med Zariba, Cæsar, Renault og Papaya Ley
Velkommen til lidt landlig hygge

Velholdte Penny blade købes fra årgang 1983 til og med årgang 1988

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 14:08

det lyder da godt ;D

glæder mig til videoen,

-kan jeg forslå en stofsadel `?

jeg har tilfældigvis en stof sadel til salg ?

hehe.

Knus.

Ricky Piccard

Medlem af LSK, gangsta hingsten over Lyngby,
YO, nu med guldkæde

0
0
Svar på denne tråd

Endnu et forslag
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 14:15
Eller de her lammeskinssadler?

Mange hilsner fra
Anja
- med Zariba, Cæsar, Renault og Papaya Ley
Velkommen til lidt landlig hygge

Velholdte Penny blade købes fra årgang 1983 til og med årgang 1988

0
0
Svar på denne tråd

Lalalalalaaa
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 14:35

Dyfong / Maria: Det kunne dælme være fjong, det ku' ;D Men hvad sku jeg så lave i weekenderne? :P

Anja: Ej hvor spændende - rigtig meget held og lykke :) Har aldrig fattet nøjagtigt hvad en lammeskindssadel er?

Anja og Ricky : Jeg fandt en sadel som jeg synes ligger godt - den er bare ikke så pæn Red idag, og det gik også godt :D Optog også video :D

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
T
ine & T
ulle
Det klinger :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider