Så fik jeg striglet min sorte hest idag. Og den var god nok - det var den plettede der gemte sig inden under. 
Og så skridtede jeg hende længe, hvorefter hun fik lidt indspænding på og hun travede varm selv. Så hoppede jeg op uden sadel, og red i 3 kvarters tid. Min ridelærer (som han ikke er mere, da han er stoppet med at undervise) var nede og kigge, og rettede selvfølgelig lidt på mine hænder bl.a. 
Jeg FØLER det gik rigtig godt - kunne ride hende med to fingre på begge tøjler det meste af tiden.
Min ridelærer roser meget sjældent, og roste ikke noget idag, på trods af det var første gang han rigtig så os, efter vi er startet lidt op med dressuren... Men jaja, ingen ros OG ingen kritik (andet end hænderne) så helt gal er den vel ikke.
Får snart hapset en video, og smider herind. Så kan det være I kan smadre mit selværd
...eller bare hjælpe mig lidt på vej.
Men ville bare lige glæde mig sammen med jer. Tror sadlen er skyld i, at det er gået så skidt. For nu er det tredje gang jeg smed sadlen, og fint gik hun. Rigtig træls når ingen sadel passer
.. Alle sadler vi har, trykker hendes skuldre.
Så vi keep'er bare going