Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvorfor er det et helvede hver gang jeg skal
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 14:52

prøve at være sund og dyrke noget sport/motion???

Jeg er og blir' ALDRIG en sportspige!

Jeg har meldt mig til at gå i vores motionscenter på arbejdet, men det er satme ikke sjovt og jeg hader det! Det er ikke engang sjovere når vi er nogen stykker der går sammen! Det er bare et helvede for mig!

Og så spørger du sikkert, hvorfor gør du det så?? Og det spørger jeg også mig selv om...tit!!!

Men grunden er jo at min pølse på maven jo ikke blir' mindre, så et eller andet må der gøres!

Er jeg virkelig den eneste IKKE-sportspige som alligevel forsøger engang imellem?

Annette som heller IKKE rider

Rigtige kvinder er gift med en cowboy
Brudekjole sælges, se min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

Motion skal være sjovt...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 14:58
... ellers holder man op. Viljestyrke og gruppepres kan holde en igang i en måned eller så, men ikke længere. Op på hesten - det er jo sjovt - og så ride nedsidning i trav eller drive frem med lænden i skridt... det er gode øvelser for maven.

;-)
Jhez

Billeder fra Kreta, Kos, Zakynthos og Danmark: jhez.deviantart.com/
0
0
Svar på denne tråd

Blod på tanden
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 15:30

Hej Annette,

Da jeg for et par år siden besluttede mig for at starte i motionscenter, var min motivation også på nulpunktet.

Jeg gjorde det mest for at lære nye mennesker at kende (var lige flyttet til byen). I starten måtte jeg nærmest slæbe mig selv der ned efter arbejder.

Men efterhånden som jeg kom i form fik jeg blod på tanden. Til sidst var jeg stort set der nede hver dag og i weekenden, når jeg stod op. Jeg fik simpelthen så meget energi, at intet kunne stoppe mig.

Men nu er en jernhest i et motionscenter altså bare ikke det samme som at ride, så efter 1 års tid besluttede jeg mig for, at finde en part i stedet for.

Så mit råd til dig kan kun være at fortsætte. Når du først begynder at se resultater, så får man virkelig blod på tanden. Desuden er det da skønt at tage et langt bad efter en gang motion. Man er bare så oplagt bagefter.

Med venlig hilsen
Trine
:-)

Dejlig unghest søger part i Taastrup

Skriv for ydeligere information

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider