|
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Ninkamus |
| Dato:  |
19-02-2006 21:32 |
|
Nå ja da... det er da svært...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eeeej... |
|
|
Piv  Der blev jeg jo bange.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh nej... |
Jannie Tornvig |
19-02-2006 21:40 |
|
er det en af dem der, hvor man sidder mega koncentreret og så springer der et monster frem eller lignende?? ' Hilsen Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow... |
Ninkamus |
19-02-2006 21:41 |
|
Hold da helt fast hvor blev jeg forskrækket...! Den var altså ond, nu kan jeg ikke sove i nat  ADVARSEL: ikke for folk med dårlig hjerte eller dårlig psyke...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pyha!! |
|
|
føj for en dårlig oplevelse... er på vej ud at lufte hund i mørket!!! skulle vist ikke have haft lyd på!!!
Et godt team bygger på: Tillid, gensidig respekt og sidst men ikke mindst; to-vejskommunikation! Husk det når du arbejder med dit dyr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ljdasdasdh |
|
|
hi hi... jeg blev også selv mega forskrækket... den er lidt ond 
Mvh Pia og hendes superpony Hannibal Skellerød. Se ham på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LIDT... |
Ninkamus |
19-02-2006 22:04 |
|
Den er ikke lidt ond men MEGET...!!! Jeg hader dem bare, hvis billedet så ikke var så klamt, puha jeg HADER dem, jeg vil godt have haft en advarsel...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja også mig! |
|
|
ja tak, en advarsel havde været på sin plads! Men et jovt spil... synd med de vamle hoved!!!
Et godt team bygger på: Tillid, gensidig respekt og sidst men ikke mindst; to-vejskommunikation! Husk det når du arbejder med dit dyr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da kæft man |
|
|
Nej hvor blev jeg bar vild forskrækket... Er alene hjemme og så springer der sådan et vildt uhygeligt MONSTER frem...  Lidt ond måske ej heh
MVH Tine Abildgaard Poulsen Elsker Vergina og Freja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv... |
Gaia_1 |
19-02-2006 22:09 |
|
nåede level 3 og blev skide bange  Knus Lindis
Praktikplads til veterinærsygeplejerske-udd. hos dyrlæge/klinik søges pr. 1 august 2006/2007 på FYN Paradico - vil elske dig for evigt <3 Gaia - jeg vil altid huske dig <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| e,.o,umnbfvfbnm,umynbgvfsdvfbnm,m |
|
|
ADR... Blev sku os lidt bange...
Equador+Mercuri to Evigt og altid. Elsker jer i evighed Love Og selvfølgelig Elsker jeg os Bacchus....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... |
|
|
Vi er mange som hopper på den må man sige  Har I så prøvet dén hvor man skal finde holger, og der er tivoli musik i baggrunden? Nøøjjj 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chok!!! |
Trine - Tika og Freja |
19-02-2006 22:45 |
|
Hold k*ft hvor blev jeg bange... sad der rigtig koncentreret og så hoppe det bare frem... Hehe, lidt sjovt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Ninkamus |
19-02-2006 22:48 |
|
Jeg kan altså bare ikke se det sjove i det, spevielt ikke når det er mig det går ud over... det er ikke første gang den kommer frem... det er altså ONDT 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg kan altså ikke komme ind i det... øv... lyder elelrs sjovt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| overskrift |
Louise Reinhard |
20-02-2006 14:31 |
|
Øv, jeg kan heller ikke komme ind i det.. Den bliver bare ved med at springe til den første side igen :s
Lykke er ikke et mål, vi når for enden af livets vej, det er selve den måde, vi lever vores liv på! (Aristoteles)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er ufatteligt |
line larsen |
20-02-2006 15:02 |
|
den har jo været her inde på hn før. og jeg har prøvet den flere gange...tænkte jeg ville prøve igen og se om jeg kunne komme igenem level 3... men piv jeg er så skide koncentret hver gang og hoppe så højt op i min sofa, selvom jeg har set det før hehe...
hilsen Line larsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vrælll |
yasmin2005 |
20-02-2006 16:50 |
|
jg blev jo bange! uden lyd: gør ingenting med lyd: bliver pisser bange! 
Tusind tak signe! Tak for at du har gjordt Mig Så glad,Glæder mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
ROFL - den var god 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| komgxmks |
iDa... |
20-02-2006 19:34 |
|
jeg var forberedt<--staves  havde nemmerlig prøvet en anden en der var næsten det samme bare lige et grimmere billede med rød farve 
.... mange venlige hilsner .... IdA @@ @@ @@@@ @@ @
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| @!#$... |
|
|
Nu gik det ellers lige så godt, men @!#$ hvor blev jeg vågen nu, godt jeg ikke skal i seng de første par timer... 
Mvh Linda Jack, Pascall, og Thor  Hvad man har forspildt af minuttet, kan ingen evighed erstatte. Schiller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det var overhovet |
SusZerima |
21-02-2006 00:46 |
|
ikke sjovt..nu skal jeg vist ha rene trusser på...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Forskrækket ! |
Alina |
24-02-2006 09:55 |
|
@!#$ hvor blev jeg forskrækket !! Jeg skreg så min far kom henhva er der sket . Nøj man !!! Elsker altiid Waldemar og Amigo <'333333333333333333
Elsker altiid Waldemar <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahah |
Gitte & PlayboyKyllingen |
24-02-2006 14:40 |
|
fåååk jeg fik et chok! hva er det for et med holger og tivoli musik???
MVH. Gitte og hypperne! rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
He he.. Havde ikke lyd på.. Så blev ikke forskrækket.. Men da jeg læste at i andre havde fået et kæmpe chok måtte jeg lige prøve med lyd på.. Og kan godt forstå i har fået et chok! Nu vidste jeg det jo i forvejen, så blev ikke forskrækket, men det er da noget af et skrig/hyl..?
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg tør slet ikke pørøve, nu hvor jeg har læst jeres reaktioner, også på denne tid af døgnet. Ligger i min seng, lyset slukket, og ingen oppe mere.. Men er lidt nysgeri, indrømmer jeg. 
- Jeanette Smiiiil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|