Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjææælq miiigg!!!
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 19:37

Kære HNer.,

JEG HADER(( )) MINE NEGLE, de er nemlii ike særliige lange.

så er det jeg vil sqørge om der er nogle kl0ge HN som ved hvordan man kan få langeee negle??

Hjælqq miig,.,.,.

knnuuzzz,.

Cami||a

Rigtiige Ryttere

Rider Med

Kingsland

Elsker Lambada

0
0
Svar på denne tråd

lange negle
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 19:38

ahem.. ved at lade dem gro

MVH

Tine Abildgaard Poulsen

Elsker Vergina og Freja

0
0
Svar på denne tråd

Undgå at
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 19:59
muge ud, strigle, sadle op ja måske alt der hedder hest Så kan det være efter en måneds tid, at de er begyndt at gro til en rimelig længde.

PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 20:04

Lad vær med, at klippe dem!

Eller bide dem.

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

neglelak!
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 20:05
jeg døjede også meget med korte negle. Indtil jeg købte en helt almindelig gennemsigtig neglelak og kom på, og så lod dem gro. Pt er mine negle vel 1 - 1½ cm lange... De skal dog klippes i aften...

Sommergræsning søges: se under Markedspladsen eller skriv over beskedcenter hvis du evt har plads til to heste.

Venner kan man lave alt sammen med, men kun de aller-bedsteste venner kan man lave ingenting
0
0
Svar på denne tråd

kkk
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 20:08

Lad vær med at klippe for meget af dine negle. Kun det der er "slidt". Og så kom sådan noget styrke noget på.

Men er det fordi de knækker når du er ude ved hesten?

Jeg hedder faktisk:

Find-NemoN :-P

Jeg har Jonatan Spangs øl :-P

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 21:05
hvis du bider dem, så prøv med noget der hedder god negl. det hjælper kun hvis du er indstillet på at stoppe... forfærdentlig smag!!!

Et godt team bygger på:

Tillid, gensidig respekt og sidst men ikke mindst;

to-vejskommunikation!

Husk det når du arbejder med dit dyr :-)

0
0
Svar på denne tråd

de er fine som de er
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 21:28

ja taler af erfaring...arbejder næsten altid med heste..og jeg syntes selv mine negle var korte og grimme..hmm jeg købte nogle kunstige negle til over 100kr..OG HVOR LANG TID HOLDTE DET??..1,5 dag også måtte jeg og gå og passe på dem...aj moralen med dette er vi tøser med heste har de negle som vi nu har...det er mest praktisk...

knuser kat

0
0
Svar på denne tråd

Fil dine negle
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 22:43

Min mor er kosmetolog, så jeg giver lige hendes råd videre (jeg har nemlig samme problem).Pas godt på dine negle, lad være med at bruge dem som værktøj!

Fil dem af og til, rund hjørnerne, så de ikke river. Filen stimulerer neglen til at gro. Smør dine hænder og smør evt dine neglerødder med negleplejeolie. Sunde negle der får fugt nok knækker ikke så nemt. En klar lak kan styrke dine negle, læg gerne flere lag. Fjern gammel lak og læg ny på efter behov. Og så husk at spise dine vitaminer!

Hvis det stadig ikke hjælper, så er det ud og få sat kunstige negle på. Afhænig af hvor god du er til at holde dine negle og din negletype, så kan de sidde på i op til 2 mdr.

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

hehhh
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 15:31
Takk((bider ikk negle ))

Cami||a

Rigtiige Ryttere

Rider Med

Kingsland

Elsker Lambada

0
0
Svar på denne tråd

Havde samme problem
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 20:44
Havde engang en eks der syntes at piger skulle have lange negle (bed negle på det tidspunkt) . Hver gang jeg bed en negl trykkede han han´s negl ned i min neglerod . Det hjalp meget hurtigt .
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider