Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

haflingerforening
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 14:11

jeg har købt en haflinger jeg skal hente på lørdag, kun godt tænke mig være medlem i en haflingerforening og være m til nogle ting m ham.

er der nogle der kender nogle foreninger man kan melde sig ind i, gerne på sjælland

0
0
Svar på denne tråd

Der er to ...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 15:11

Der er to avls foreninger at vælge imellem DTH: www.haflinger-dth.dk/ og HAD som men plejer at kunne findes på www.haflinger.dk, men det virket så ikke lige nu.

Disse to foreninger er avlsforeninger med alt hvad det indebærer (også en hel del mudderkastning mellem foreningerne).

Hvis det er en vallak vil jeg kraftigt overveje om det er vær' at melde sig ind i en avls forening, da der så vidt jeg ved ikke er de helt sore aktiviteter for sådanne i disse foreninger (det kan have endret sig)

Jeg går ikke ud fra at du har købt hingst.

Jeg mener at der i sønderjylland er en mere aktivitets præget forening. Tror de hedder haflinger venner syd eller noget der ligner. Det er jo nok ikke så relavant for dig, grundet placeringen.

Jeg vil ikke begynde at tale for eller imod hverken DTH eller HAD - det er der så mange andre der kan.

Venlig hilsen Kamilla

0
0
Svar på denne tråd

Haflingerforening...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 16:00

Der har indtil for nylig ikke været de store aktiviteter i haflingeravlsforeningerne, men de er i fremgang!! Pt er der vist to ridestævner om året (et på stutteri Nordan i Frederikshavn og så DM for haflinger) - muligvis også et på Sjælland, det ved jeg ikke.

Derudover er der jo kåringerne, men hvis man bare skal kigge behøver man ikke at være medlem. Hvis du gerne vil hilse lidt på folk i miljøet så mød op på Fyn d. 8.-9. april i år - der er stor nordisk udstilling og vi er nogen der glæder os

Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan)
Shit happens!
... I just try not to step in it :)
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 16:58

...med din nye Haflinger :-)

Jeg er selv medlem af HAD og er udemærket tilfreds med at kunne følge lidt med via medlemsbladet osv.

Envidere er der da en del arrangementer selvom man "kun" ejer en vallak. Der er et Haflingerstævne til april eller maj mener jeg det er, og en arrangeret skovtur her i foråret, og der vil sikkert også ske noget til efteråret.

Se du at få meldt dig ind ;-)

Mvh Nathalie

Stolt ejer af Weruz Rundhøj
Haflingerheste er det bedste

Vær mod andre, som du vil have de skal være mod dig
0
0
Svar på denne tråd

haflingerforening
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 19:32

han er hingst nu, men blir kasteret på mandag.

til Nathalie Wang :

ved du hvor jeg kan få pair til melde mig ind i den klub u er medlem af ??

3 ÅRS HOLLANSK VARMBLODSHOPPE SÆLGES.

0
0
Svar på denne tråd

muz4 - haffelaf
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 19:39

Du kan ringe til Viola Wegner som er sekretær i foreningen (jeg kan sende hendes nr. over privatbesked hvis det er). Hun har også en mailadr., men den kan jeg ikke huske og hjemmesiden er jo nede pt. så

Hvem er dit nye vidunder så efter?

Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan)
Shit happens!
... I just try not to step in it :)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider