Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kan nerver i maven bevæge sig udvendigt?
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 12:29

tja... ved ikke om nogen kan svare. men kan man have sådan nogle nerve sammentrækninger i maven?

Jeg har i lidt over 14 dage haft kramper nogle dage i min mave der varer sådan et par timer. nogle gange har jeg også ondt i lænden. Jeg var så til læge sidste fredag, men han mente ikke det var noget... I nat havde jeg det så igen. Og her for en halv time siden begyndte min mave så at bevæge sig sådan i små hop. nærmest som når man har en nerve der sidder i klemme...Er det noget man kan? Det har jeg aldrig oplevet før...

Var i badekar og det var sådan at alt vandet bevægede sig deri hver gang maven gjorde det, det var i højre side og meget tydeligt... Nu er det stoppet igen...

Mvh Pia og hendes superpony Hannibal Skellerød. Se ham på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er fristet til at spørge
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 12:35
Har du haft menstruation det sidste ½ år? :-)

Some people knows how to appreciate irony...

Silhuetter
Pintohingst-Castor-Søges

0
0
Svar på denne tråd

hksfsfs
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 12:37

hi... jeg er ikke gravid, det er så godt som umuligt...

Jeg har sjældent mens... maks en dag når jeg har det... har aldrig haft det regelmæssigt da jeg har nogle mærkelige hormoner... Hvis ikke jeg tager p-piller eller lignende får jeg det slet ikke, så den kan man ikke regne med.

Jeg fik det sidste gang... 1 dag

Jeg bruger p-ring

0
0
Svar på denne tråd

Stress...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 12:39

Har du været stresset på det sidste? :-)

Det kan godt lige lidt nervøse trækninger nemlig.

Lise

- Som nu har æren af at ride både stor og lille Hannoveraner, nemlig Chico og Rigola

- Amagerrytter siden 1992 (APK/ARS 1992-2002, KRK 2004-)

0
0
Svar på denne tråd

kljgddf
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 12:41

Jae... min kæreste siger jeg er for ung til stress, og at jeg umuligt kan have det, det må være noget jeg bilder mig ind siger han.

Men jo, jeg føler mig selv stresset! dog ikke lige i denne her uge da jeg har vinterferie...

Men det sidste stykke tid har jeg følt det sådan...

0
0
Svar på denne tråd

For ung til stress?
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 12:45

Jeg tror ikke stress har en alder...

Some people knows how to appreciate irony...

Silhuetter
Pintohingst-Castor-Søges

0
0
Svar på denne tråd

stress
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 12:53

Hej Pia

Strees har INGEN alder.. Jeg får jo mave piller, som skal lindre mine mave smerter, som blandt andet jo er kommet pga stress og en masse andre ting..

Det kan sagtens være stress, men syntes du skulle tage til lægen igen, vis det fortsætter.. Det er jo ikke ligefrem normalt at maven "gynger" med mindre man er gravid... :-)

Mvh Louise
0
0
Svar på denne tråd

Det er dine reflekser
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 12:54

Hej du

Det kaldes abdominalreflekser - dem skal alle sunde og raske mennesker have. En læge kan fremprovokere dem, ved at stryge patienten på bestemte steder på maven. Refleksen tjener i vort moderne liv ikke noget formål, men de er en indikator på, hvordan din helbredstilstand er. Spørg lige din læge igen.

At de er så livlige, kan jeg ikke give dig nogen forklaring på, det behøver ikke være noget farligt.

0
0
Svar på denne tråd

ojsdfsdfs
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 13:08

okay.. tak for jeres svar... Blev da lidt urolig da det så meget mærkeligt ud :)

Har aldrig oplevet det før, men lige nu er det der ikke, så holder bare øje med om det kommer igen, eller om det bliver bedre...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider