Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor syg er man så?
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 10:30

Line og Moonlight

0
0
Svar på denne tråd

hold da op
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 10:36

en bøde...

Han gør det med garanti ikke igen

Tænkt sagsomkostinger kommer til at overstige hans bøde med flere længder. -Det er da at være til grin!

Hestepasser søges til Schweiz sommer 06 til sommer 07. Desuden søges en fra midten af marts til juli. Kontakt mig for nærmere oplysninger.

Hoppe sælges eller byttes: se mere her www.dba.dk/asp/soegnin...

0
0
Svar på denne tråd

latterligt!
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 11:09
Hvor er straffen lige henne? Det er da bare et klap over håndledet og et : " Det MÅ man altså ikke lille ven! Fy!"

Føj hvor jeg skammer mig over de danske straferammer lige nu! BVADR!

Nye billeder på min præsentation!

Venner kan man lave alt sammen med, men kun de aller-bedsteste venner kan man lave ingenting sammen med (Peter Plys)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 11:31
Correct me if im wrong ! Men er det ikke karinacomisa (eller noget i den stil's) pony herinde fra der er tale om??
Jeg kan nemlig tydeligt huske en tråd med det!! Og ejeren mener jeg er hende, men er sgu ikke helt sikker, mener bare hun hedder karina et eller andet herinde fra !! Hvis i søger på det finder i sikkert også indlægget med det..

0
0
Svar på denne tråd

Er jeg den enste...??
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 11:36

..som bare finder det fuldstændigt sygt at gøre imod et dyr?

Bag skyerne skinder Solen
Mvh Mia
:-)
0
0
Svar på denne tråd

opdatering
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 16:51

Jo det lyder meget som den episode med hendes pony.

Godt de fangede det sin med bukserne nede om anklerne..

Mvh
Henrietta Joye & meget snart Lobbe

IKKE medlem af "rygklapperklubben" (RKK)
medlem af "Hysse-klubben"

R.I.P Girl Of Beauty 01.04.2005
Dyr er ikke et legetøj men et ansvar DIT ansvar
0
0
Svar på denne tråd

Desværre
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 17:21
er det ikke ulovligt at have dyre6, hvis "dyret ikke lider skade". Det er der lovgivningen skal laves om.
0
0
Svar på denne tråd

Karina...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 17:41

JO det tror jeg det er. Der var også en artikkel i Ekstrabladet eller BT idag om det.

sammen med en anden artikkel om en hesteskænder der har skåret i en hest igen her i midtjylland. SUK

0
0
Svar på denne tråd

Bli'r så gal!!!
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 18:04

Uanset om dyret lider overlast eller ej, er det SÅ uetisk, at gøre mod (eller vel rettere med!) et dyr.

Kæresten min har også grebet en i, at gøre det engang. Ikke en hest, men en gris. Har læst om kvinder, der "brugte" deres hanhunde!

Med alle de 6-dimse og dutter der kan købes idag fatter jeg det ikke!!!

Føj...

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Da det ikke
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 18:15

er direkte ulovligt, synes jeg bare det er fint han får en bøde...

Men det havde klart været bedre hvis bøden var pga det han har gjort mod dyret, og ikke bare fordi han har lavet ulovlig indtrængen... Hvilket jeg går ud fra er det han får bøden mod???

Men når det er sagt vil jeg tilslutte mig, forsår simpelthen ikke folks tankegang når de gør sådan noget. fik tilsendt det klammeste klip på mms forleden (det blev med garanti sendt for at provokere mig, tror godt jeg ved fra hvem, men det blev sendt fra et nummer jeg ikke kender) en kvinde der står foroverbøjet, og en hingst der hopper på. jeg var fuldstændig paf, og det værste var næsten at denne kvinde skreg, ikke af lyst men af smerte (mener godt at kunne høre forskel) så hvis det ikke er fordi hun kan lide det, hvorfor så gøre det???

Jeg undres!

Den højeste form for dovenskab, er at gøre tingene rigtigt første gang.

Min kærestes hjemmeside.

Nissan-mekanikeren
0
0
Svar på denne tråd

Ja det...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 20:18

Ja, det er så min pony det gik ud over :(

Se evt. mit lange indlæg om min oplevelse her:

www.heste-nettet.dk/fo...99/957899/

Med venlig hilsen

Karina

Nu uden hest :(

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil lige...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 20:26

Jeg vil lige tilføje at jeg er glad for at min oplevelse kommer frem igen, for jo flere der får det af vide jo større chance er der måske for at vi får forbudet om at udføre dyre6

Samtidig håber jeg at ham der var her og hygge sig med min pony, får dårlig samvittighed over det han har gjort

Giv din underskrift her, hvis du ikke allerede har gjort det:

www.may-britt.dk

Med venlig hilsen

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Nå for den
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 21:33

Hejsa

Vidste slet ikke det var en der var herindes hest. Læste det bare i forbindelse med den stjålet hest.

Han er bare for syg i hovedet, og burde blive tvunget til at modtage prof. hjælp

Line og Moonlight

0
0
Svar på denne tråd

er det ikke...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 12:50
noget med at det IKKE er ulovligt at have @!#$ med andres dyr? os selv om de ikke har givet tilladelse ?... det er da for sygt! .. forstår ik hvordan det kan være sådan.. det burde være ulovligt først og fremmest at have @!#$ med dyr...men så hvis det oven i købet ikke er ulovligt at gøre mod andres dyr ! ? uden tilladelse...det fatter jeg ik...
0
0
Svar på denne tråd

Hurra...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 10:43

De har lige ringet fra Lollandfalsters Folketidende, de kommer i morgen og interviewer mig i morgen omkring min oplevelse med ham den perverse, så nu kommer der fokus på det igen igen

Med venlig hilsen

Karina

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 10:47

Uanset om det er ulovligt eller ej, så er det fuldstændig usmageligt.

Jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i tankegangen ved en sådan person. Jeg begriber ikke hvad der får vedkommende til at gøre den slags ting.

Havde jeg stået for straffen så havde jeg bedt ham trække bukserne ned, hentet en hingst og spurgt ham hvad han selv synes om det.

0
0
Svar på denne tråd

Tine...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 10:57

Tine: Ja, sådan ender det jo nok ikke desværre

Men jeg synes at han skal i behandling da han jo må være syg, han har gjort det flere gange og er ligeglad med at jeg gik i stalden

hvor han tydeligt kunne se mig, han forsatte bare indtil jeg opdagede ham

De fleste ville jo nok stikke af eller holde sig væk når man tydeligt kunne se at der var nogle hjemme, men nej, det generede ham ikke. Han må være syg.

Jamen jeg ryster af arrigskab hver gang jeg tænker på det, hvor mange gange har jeg ikke gået i min stald hvor han måske har stået på folden og hygget sig med ponyen, jeg fatter det ikke...

Jeg vil lige tilføje at jeg ikke ejer ponyen mere pga. personlige årsager, den er solgt til en der også er på HN, og var solgt på det tidspunkt men ikke afhentet og de nye ejere er informeret om hændelsen.

Med venlig hilsen

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider