I dag da min mormor var ude og handle blev hendes taske stjålet, hvor hendes ekstra nøgler til hendes bil lå i, og 2 timer senere blev hendes bil så stjålet.
Hun er igang med at flytte og havde derfor rigtig mange ting af værdi i bilen for ikke at tale om tasken..
Bl.a. alle hendes smykker, som hun var på vej ned og lægge i hendes nye lejlighed..
Det er bare så frygteligt for hende.. Min morfar døde i julen, hun er i gang med at flytte og sælge hus, og så sker det her oveni.. Og for det ikke skal være løgen, er alle de smykker hun har fået af min morfar i hendes taske..
Selv hans vielsesring!!
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at hjælpe hende, bilen er efterlyst hos politiet og der er kommet nye låse på alle hendes døre, og både min storebror og jeg har ligget og kørt kbh tyndt for at finde bilen..
Er der nogen der har prøvet noget ligende, og er der nogen der ved hvor stor sansynlighed der er for at vi noglesinde ser tingene igen??
Alle der kommer fra khb og omegn, vil i ikke holde øjene og øre åbne det er en mørkegrøn peugeot 306 med nummerpladen TN35582, hvis der er nogen der ser den, så kontakt politiet, det ville være en stor hjælp..
Malene