Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp os
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 22:09

I dag da min mormor var ude og handle blev hendes taske stjålet, hvor hendes ekstra nøgler til hendes bil lå i, og 2 timer senere blev hendes bil så stjålet.

Hun er igang med at flytte og havde derfor rigtig mange ting af værdi i bilen for ikke at tale om tasken..

Bl.a. alle hendes smykker, som hun var på vej ned og lægge i hendes nye lejlighed..

Det er bare så frygteligt for hende.. Min morfar døde i julen, hun er i gang med at flytte og sælge hus, og så sker det her oveni.. Og for det ikke skal være løgen, er alle de smykker hun har fået af min morfar i hendes taske.. Selv hans vielsesring!!

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at hjælpe hende, bilen er efterlyst hos politiet og der er kommet nye låse på alle hendes døre, og både min storebror og jeg har ligget og kørt kbh tyndt for at finde bilen..

Er der nogen der har prøvet noget ligende, og er der nogen der ved hvor stor sansynlighed der er for at vi noglesinde ser tingene igen??

Alle der kommer fra khb og omegn, vil i ikke holde øjene og øre åbne det er en mørkegrøn peugeot 306 med nummerpladen TN35582, hvis der er nogen der ser den, så kontakt politiet, det ville være en stor hjælp..

Malene

0
0
Svar på denne tråd

1234456
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 23:29
Hiver lige tråden op !
0
0
Svar på denne tråd

Ærgeligt...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 23:39

Rigtig ærgeligt og synd for din mormor... Jeg bor desværre ikke i Kbh, men ville da lige sende en tanke... Håber I finder bilen, samt alle smykker mm...og I kan jo ikke gøre mere end I allerede har gjort...

Godnathilsner herfra Jylland.

- RID MED OMTANKE, TÅLMODIGHED I OMGANG MED HESTEN ER EN DYD -
0
0
Svar på denne tråd

Arme mormor.
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 00:31

Sikke mange slag, at få!!

Bor heller ikke i Kbh, ville blot udtrykke min medfølelse.

Håber solen snart vil skinne på hende igen!

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

biler til salg!
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 01:55
hej... har ondt af din mormor. et lille fif er måske at gå ind og kigge på div. bilsteder, den blå avis osv for at søge efter bilen. held og lykke!

Man kan hvad man vil!

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 12:52

Tusind tak for jeres medfølelse, man regner bare ikke med at det er sådan noget der kan ske, det sker altid for ens naboer, men ikke for en selv...

Jeg vil prøve at søge på den.. Tak for rådet..

Knuz Malene

0
0
Svar på denne tråd

hvor blev
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 12:53

den stjålet.

Bor selv i Husum/herlev.

Hestepasser søges til Schweiz sommer 06 til sommer 07. Desuden søges en fra midten af marts til juli. Kontakt mig for nærmere oplysninger.

Hoppe sælges eller byttes: se mere her www.dba.dk/asp/soegnin...

0
0
Svar på denne tråd

ggg
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 14:50

Skal nok kigge efter hvis jeg en dag er i KBH!

Mvh Cathrine

Jeg har Jonatan Spangs øl :-P

0
0
Svar på denne tråd

kontakt guld og sølvsmede
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 14:57
ikke kun dem med fine flotte skilte.. Også dem som opkøber dødsboer gennem lokalavisen.. de blir tit kontaktet,og mange køber også gamle smykker. Hvis i har billeder hvor smykkerne er med på,så tag kopier og aflever dem de her steder..
0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 19:51

Tusind tak for de gode råd..

Det er jo ikke det hele man lige tænker på når man er i krisen..

Bilen er blevet fundet i går aftes, politiet ringede og fortalte at der var en der mente hun havde set den, og ganske rigtigt, det var den..

Men selvom det er dejligt at den er fundet, er gerningsmanden/mændene stadig ikke fundet, og bilen er mere eller mindre total skadet, de har smadret alle ruder ridset den hele vejen rundt og lavet adskillige buler, det ligner næsten der er nogen der har afreageret på den..

Desværre var den også tømt for alt.. Da den blev stjålet var min mormor på vej ned i sin nye lejlighed for at sætte en masse ting og så skulle hun hjem og sove hos min moster, og selv den pose hun havde i bilen med et par rene trusser og hendes pyjamas er væk..

Det er jo sindsygt.. Hvorfor ikke bare efterlade alt det der ikke har værdi i bilen?? Jeg fatter ikke hvordan nogen mennesker kan finde på at gøre sådan noget mod andre.. Jeg håber virkelig de bliver fundet og straffet om ikk for andet, så for alt den sorg og angst de har påført min mormor. Hun er en ældre dame og hun burde være bange for at gå ud og handle alene, men takket være dem tør hun slet ikke være alene i øjeblikket..

Jeg kan blive så gal over så noget.. Jeg syntes virkelig det er noget svineri..

Nå men jeg ville egentlig bare sige tak hvis det nu skulle være en herinde fra der ringede til politiet..

Så TAK

Malene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider