|
|
| Egtved Rideklub |
| Forfatter:  |
Kirsa-Loyal |
| Dato:  |
13-02-2006 18:11 |
|
- Er der nogen, som ved, hvordan det er med ridehallen/-er der? Er det ikke noget med, at de fik ny hal sidste år? Det er fordi, at de holder et stævne her i marts, men vil kun tage derover, hvis der er ordenlige ridemuligheder!
Mvh Kirsa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløj... |
Lajgården |
13-02-2006 19:32 |
|
Hej Kirsa! Jeg venter spændt på svar. Underligt der ikke er nogen herinde der kender Egtved Rideklub?
Venlig hilsen Karina Josefsen Stutteri Lajgården
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| egtved... |
|
|
Egtved Rideklub brændte for et par år siden så jo en hel del er nyt hos dem. Held og lykke til stævne!
STRIT Oldenborg-drøm -fåes også med pletter...
Giv andre lov til at yde deres bedste! Og grib dem i at gøre noget rigtigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhkhjlfh |
|
|
Hej jo Egtved har bygget ny ridehal (20x60) og kæmpestor ny stald... det er simpelthen blevet godt  Mvh Anna Stutteri Skærgården Connemara -flere velgående salgsheste SE MERE PÅ MIN PRÆS.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brændt? |
|
|
Har Egtved rideklyb været brændt?!? Det har jeg ikke hørt om! Overlevede alle heste? Jeg kender godt Egtved rideklub, har redet der 2½ år da for 12-14 år siden... Kender i den lille elevpony skimmel vallak Rasmus? Mvh Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhgtfjhggghj |
|
|
Ja alle hestene kom ud det gik mest ud over den gamle ridehal. JA Rasmus en lille hvid pony.. Ret frisk!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hej!  Rasmus, lever han stadigvæk endnu? Hvis ja det er utrolig, han er en stærkt lille pony  Ja det er rigtig jeg har redet i Hedelykke, jeg stoppede i 2000 fordi jeg startede på kosteskole i fyn. Karina, kender jeg dig? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
|
|
Ved ikke om Rasmus lever mere... Tror du ved hvem jeg er. Min kusine hedder Winnie hun havde hestene Bellis, Desiree og Douche.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja! Nu kan jeg godt husk dig, du havde en fjordhest som stod før i Hedelykke, ik. Winnie, det er mange år siden jeg har set hende, hvordan har hun det ?  Jeg har hørt hun solgt sin Desirre til en pige der hedder Henriette ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jo min dejlige fjordhest Ludi. Hun er desværre død så har en dejlig oldenborg nu! Winnie har det fint går på frisør akademiet i Kolding. Desiree solgte hun som sagt til Henriette men nu er hun hyggehest i Sverige. Har lige snakket med Winnie hun kan godt huske dig... Skulle hilse fra hende!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Det lyder ærgertlig med Ludi. Jeg ejer nu min dejlig islandsk hest, hun står her i Kolding, jeg bor her jo også. Jeg går på CEU Kolding som dyrepasser  Mange tak, hilse igen til Winnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Egtved |
|
|
Jeg skulle også gerne der over at ride... Er der nogle der ved hvor det ligger??? Har aldrig været der,ved bare det er i nærheden af Kolding... Hilsen Trine_Vong´s Davina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
hvad skal i starte... skal nk også derhen og springe... skulle også have redet dressur men skal til hygiejne prøve om lørdagen så nej ak nej... det er en fin hal de har derude... min pony er derude med hendes passer...
Kommer hunde i himlen når de dør?? >o<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak... |
Kirsa-Loyal |
14-02-2006 08:09 |
|
Hej alle sammen. Mange tak for svarene - så kan jeg roligt køre derover jo  Og Trine , ja vi ses jo derovre så!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kirsa-loyal |
|
|
er i inviterede? det er jo et klubstævne eller er du medlem af en inviteret klub?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også mig... |
|
|
Jeg skal også starte i Egtved. Forhørte mig lidt vedr. deres ridehal(ler) inden jeg meldte til, fordi jeg troede de kun havde 1 hal, og så ville jeg ikke starte der. Men de har fåt en ny stor (20x60) ridehal, som skulle være super fin. Så nu har jeg meldt til i de 4 LB'er. Det er første stævne i 1½ år, fordi Perfect Lady har været på barsel, så jeg glæder mig  Mvh. Janne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| surprise |
|
|
Jeg tror måske Kirsa snakker om distriktsstævnet i springning som Egtved Rideklub afholder den 18.-19. marts. Det er ihvertfald der jeg skal starte. Mvh. Janne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Egtved |
|
|
Det er også distriktstævnet Kirsa snakker om i marts  Jeg kommer også i tre af LB´erne og den ULA. Ja,vi ses der ovre Kirsa!Og vel også i Kolding i weekenden  Stadig ikke nogle der ved hvor det er hen af?? Hilsen Trine_Vong´s Davina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Egtved rideklub.. |
|
|
Egtved rideklub ligger ca 25 km fra Kolding centrum. Søg på www.krak.dk så skal du nok finde det.. Hilsner fra Margit 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej hvor sjovt |
tanjan |
14-02-2006 15:27 |
|
ej hvor morsomt, jeg har også redet på egtved rideskole i mange år, men det er efterhånden en del år siden, men jeg red også på Rasmus, men jeg husker ham som skimmel og så var han vist islænder.. rigtig dejlig pony.. men husker i så fjordhesten charlie?? han var sød, gad godt vide hvor han er nu, eller hvad med tulle?? og julle??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fddjhdvj |
|
|
Ej hvor sjovt...haha jeg har også redet på Rasmus  det er ikke mere end ca. 6 år siden  han er/ var nu sjov... lever han stadig??? Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julle??? |
|
|
Var Julle en lille hvid pony?? Den har været min venindes pony ALTID, hele dens liv, men kunne godt forestille mig at den gik som elevpony indimellem da den var ret lille, og deres familie har arb meget for klubben, og havde deres heste stående der i mange år.. Men hvis det er den Julle jeg er ret sikker på at det er, så er hun desværre død nu, hun døde af forfangenhed, men hun havde det skønt lige indtil hun døde, hun gik hjemme på folden og hyggede med deres andre hest..en virkelig skøn og smuk lille prinsessepony  Hilsner fra Margit..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eleverponyer |
|
|
Ja, Rasmus er en god pony! Jeg vidst ikke han var en islænder, han lavede ikke tølt, vel? Jeg vil da også vidste om han lever nu?? Charlie, fjordhest, han er utrolig dejlig! Jeg husk jeg fik min først ridetime var d. 28 Oktober 1992 onsdag aften kl 17.00 og det var Charlie jeg fik  Jeg har hørt han blev solgt til som kørehest, men jeg ved ikke om han lever mere??? han må være omkring 22 år nu Det er trist med Juli, jeg kan godt husk Tulle. Har set Tulle siden i 1998/99 en pige havde den, jeg ved desværre ikke hvor Tulle ende? Kender i også en rød pony med blis som hedder Hanna?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Egtved |
|
|
Margit: Oki,mange tak!Men mod syd eller hvad? Hilsen Trine_Vong´s Davina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trine.. |
|
|
Det ligger mellem mellem Vejle og Koldning, sådan vil jeg i hvert fald betegne det..
Krone og Bølge - En selvfølge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
|
|
hejsa.. jeg har os redet derude men det var sidste år.. og Rasmus lever stadig og er stadig frisk som en havørn.. hehe mvh sandra
haflinger som kan hoppe, piger som kan bokse. så kan det bare ikk blive bedre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvsi nogen af jer |
Nanna (Sebastian) |
15-02-2006 12:49 |
|
der står derovre/skal starte derovre, møder Stinne Moseby (hun har en lille broget pony og en stor rød hest) så hils hende fra Nanna med Sebastian. Savner hende sååå meget 
Hilsen Nanna og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter And I wonder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså altså |
tanjan |
15-02-2006 16:41 |
|
Margit: er det janni ridder du mener er din veninde?? for jeg ved det var dem der ejede julle.. jeg kender selv janni ret godt.. så du må hilse hende fra mig..he he.. Jamen rasmus var skimmel islænder.. tror ikke¨det er ham der stadig lever.. men kan jo godt være..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja det er |
|
|
Janni Ridder jeg kender. Hun rider stadig, på bellis og hendes nye skimle. Julle var bare så sød!!!  Hilsner fra Margit 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Janne... |
|
|
... nå for satan jeg sad og hyggede mig lidt med det klubstævne de holder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|