Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når ponyen skal måles
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 17:32

Hvor gammel skal den være, og hvad koster det.. Og hvor kan man se "målere" henne?? (Altså hvilket byer de komemr ud til)

Jeg tænker selvfølgelig på prof målning, vil jo gerne ha at vide præsis hvor stor den er, tommestok er ikke helt så præsist, selvom jeg kun plejer at være 1 cm over hvad det rigtigt er..

Ejer af: 1 pony, 2 rotter, 1 kat og 3 dværghamstere

0
0
Svar på denne tråd

Et link...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 17:43

... til DRF's regler for ponymåling

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Til Sif
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 17:51
Mange tak :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan se
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 17:54
der er LÆÆNGE til Angel kan måles :D Hun er kun 8 måneder og de skal min. være 4 år

0
0
Svar på denne tråd

Hættemåge
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 17:59

Og så skal de have pas også vist.

Så tror ikke der er meget "fidus" i det med en shetlænder uden papire - det blir ret dyrt i den sidste ende jo.

Havde overvejet det på Chanell, men følte ikke rigtigt at det kunne betale sig.

0
0
Svar på denne tråd

Til Rollo
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 18:02

Tja der stod et eller andet sted de SKULEL måles for at kunen starte et eller andet.. men er ikek inde i det der hvad de forskellige stævneting hedder, så ved ikek helt hvad det er..

Men jeg syntes det er rart at vide hvor høj min pony er.. Rødhætte var jeg så heldig at få målt gratis da køerne skulle måles.. (Og ja han måler også heste)

0
0
Svar på denne tråd

Hættemåge
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 18:04

Tror vist det er andet end klubstævner, og tror jeg næppe du skal satse på at komme til med Angel ;)

Ja men et er jo at få dem målt, noget andet er godkendt og i passet m.v.

Og som jeg sagde, så havde jeg også overvejet at gøre det på Chanell - det KUNNE jo være hun kunne krympe sig sammen til at gå pony... Så havde jeg ikke solgt hende, havde jeg gjort det.

(Selvom jeg nu ikke tror det havde ændret meget på hendes højde)

0
0
Svar på denne tråd

Til Rollo
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 18:08

Hvem snakker om mig??

Jeg har en nevø, som jeg vil lære at ride når Angel er tilredet (dvs han vil ligesom Angel være 3-4 år, der kan man godt starte med at sætte dem op på ponyer, så når han er omkring 6 burde han godt kunne ride evt bare klubstævner, hvis det går godt kan han jo nemt komem videre, hvis hun allerede er alt det de skal være til den tid)..

Ellers så kan man jo godt finde part til hende..

0
0
Svar på denne tråd

Hættemåge
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 19:02

Hvor skulle jeg vide fra at du har en nevø?

Og fordi at hun ikke er særlig høj, så er det svært at finde en kompetent nok rytter i den rigtige str. der kommer til andet end klubstævner.

0
0
Svar på denne tråd

Til Rollo
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 19:05

Det kunen du ikke vide, men are fordi jeg snakker om stævner med min pony behøver det nødvendigvis ikek være mig der rider den..

Svært ja, men ikke umuligt..

Ligesom at finde en praktikplads til dyrepasser.. svært, men ikek umuligt, hvis man bliver ved længe nok..

0
0
Svar på denne tråd

dyrlægen kan også måle hende
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 19:13

Dyrlægen kan også måle din pony. De plejer som regel ikke at tage noget for det hvis det sker i forbindelse med noget andet.

Så når du bestiller tid til hun skal vaccineres eller have ordnet tænder, kan du bede dyrlægen om at tage en stangmåler med.

0
0
Svar på denne tråd

stangmål
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 19:14

Hvis bare det er for at få styret nysgerrigheden med hensyn til højden , så koster et stangmål altså ikke ret meget .

Diana Tornbjerg Hansen

www.snerpa.tk

www.tornbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

Til Maria_R
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 19:14
Oaky, så kan det være jeg også kan følge hendes højde når hun vokser, så jeg præsis ve hvornår hun er højere end sin mor :D (Hvis hun bliver det, hun er allerede højere end sin far)

0
0
Svar på denne tråd

TIl Diana T
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 19:21

Det er bare for nysgerrigheden :D

tommestok er ikke helt så troværdig..

Vægten er der ingen problemer med.. der tager vi abre ned på havnen en søndag, og så kan jeg veje den helt gratis :D

Vil helst vide ALT om min lille følle :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider