Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Venter på dyre-doktor
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 12:07

Så nu har jeg snart gjordt hele hytten ren, kan jo lige så godt lave noget fornuftigt imens...

Hvorfor kommer de altid senere end de sige de dyrelæger???

De må være temmelige dårlige til at planlægge, der kan vel ikke komme noget akut hver gang jeg skal have ham ud...

Nå,, men jeg er altså vildt spændt på om der sidder noget på Ardo´s lunger. For jeg var jo til spå-kone i tirsdags og hun spurte om min hest hostede Hvor fa... skulle hun vide det fra??? Desuden er det meget lidt og slet ikke noget jeg regner for noget.. Et par host når vi varmer op og så ellers ingenting.. Hmmm , nå man jeg får altså svar om lidt,,, hvis han altså ikke har glemt mig..

Hilsen Marlene

Søger tur-rytter til Dv vallak i område 5853, østfyn. Gratis

0
0
Svar på denne tråd

Forstil dig...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 13:08

ok, jeg forstår at det er træls at vente, men i det mindste kan du jo lave noget i hjemmet imens du venter - mange andre har ikke muligheden idet de står i en kold stald og venter.

Men, forstil dig så lige hvordan det er at være dyrlæge - du planlægger et x antal besøg, nogle tager længere tid og andre kortere tid. Han har jo for det første svært ved at planlægge hvor længe det skal tage hos dig, medmindre I allerede har aftalt endoskopi (staves?) og evt. skylning. + hvordan reagere hesten på at blive set på af en dyrlæge, hvorlænge skal det tage at berolige hesten.

Mange steder bliver dyrlægen desuden bedt om at kigge på det ene og det andet og noget helt tredje - nu når han/hun er der alligevel. En helt tredje ting er at undslippe de andre i stalden, når dyrlægen nu kommer...i denne tid med vinterferie for skolebørn, så er der rigtig mange som hiver i dyrlægen fordi lille pruhest har noget dyrlægen lige skal se. Og upopulær kan man jo sagtens blive, når man siger "Nej, du må altså ringe og aftale tid hvis jeg skal se på din hest"

Så jeg håber du har forståelse for hvor svært det kan være for din dyrlæge at planlægge...

0
0
Svar på denne tråd

Er meget spændt
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 14:31
Ulp hvor underligt med den spåkone, er da meget spændt på hvad doktor dyr siger.

UTROLIG SIKKER OG DYGTIG BØRNEPONY SÆLGES

www.heste-nettet.dk/ma...vis/49318/

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 21:50

Ja, det var nu altså også derfor jeg ikke kunne vente

Ja, resultatet blev at der sidder noget, men han mener det er nærmere i halsen.. Så nu skal han stå stille i 10-14 dage og det værste er... Jeg skal selv stikke ham med en sprøjte i halsen og det gør skide ondt... på mig

Hilsen Marlene

Søger tur-rytter til Dv vallak i område 5853, østfyn. Gratis

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider