Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kender du nogen...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 21:39

... der mangler en hest?

Dette spørgsmål blev stillet til mig i eftermiddags, da min veninde fra Lolland ringer til mig.

Straks tænker jeg på den stakkels DV´er som der er blevet stjålet og som der er indlæg om her på HN.

Det var nu ikke den hest der var tale om (gid det var så vel), men en lille rød ponny uden aftegn andet end en lille hvid snip på mulen samt enkelte hvide hår ved haleroden.

Den var kommet løbende uden rytter, ned af vejen hvor min veninde bor, så hun havde fanget den og puttet den i en boks.

Hun havde så sidenhen været rundt på nabogårdene for at finde ud af hvor den hørte til, men der var ingen der manglede en sådan ponny.

Tilbage på hendes egen gård stod så en herreløs lille hest.

Det viser sig ironisk nok at være en ponny der skulle sælges, men da dem der var der for at se på den, lige ville ride den ud på vejen for at se hvordan den havde det med trafik, stak den af. Jeg tror ikke de vælger den ponny til dere datter!!!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smil og du vil se at folk smiler tilbage
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider