|
|
| erfaring med @rstiderne? |
|
|
vi har lige bestilt en mixkasse (frugt/grønt) fra @rstiderne. så jeg vil lige høre om der er nogen herinde med erfaring med deres frugt og grønt? til de uindviede kan jeg fortælle det er en ordning man tilmelder sig og så modtager en kasse 1-4 gange om måneden med frugt,grønt eller kød osv. alt sammen økologisk. hjemmesiden kan ses her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godt tilfreds |
|
|
da jeg studerede på RUC og boede i en lille bitte lejlighed hvor man ikke havde adgang til en lille køkkenhave, fik jeg også leveret fra årstiderne. Jeg var ganske godt tilfreds med ordningen og når der så kom en masse underlige grøntsager så var der som regelt også et par gode opskrifter med i kassen. Grøntsager som jeg normalt ikke ville købe såsom jordstokker, blev pludselig en del af mit køkken og det var skønt. Nu har jeg min egen gård og en ret stor køkkenhave så årstiderne er ikke længere nødvendigt for mig. Men jeg var rigtig godt tilfreds. hilsen Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er godt!! |
|
|
Hejsa!! Jeg får deres Dogme-kasse, og det er bare godt Det er altid friske varer og lidt andet end man selv ville gå ud og købe. Du kan godt glæde dig til du får din kasse, jeg har været tilfreds hver gang. Hilsen Annette.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de kan finde på at sende |
| Forfatter:  |
Nanna (Sebastian) |
| Dato:  |
12-02-2006 17:17 |
|
Blå kartofler så du kan lave lilla chips!! Det er ikke løgn - men de smager faktisk fuldstændig som gule kartofler 
Hilsen Nanna og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter And I wonder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kvickly |
|
|
har samme varer...
oppe eller nede en tur i det grønne er det fede
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har været kunder der... |
MyLagoon |
13-02-2006 11:10 |
|
Hej, Vi har købt af flere omgange. Og det plejer at være pæne vare. Nu køber vi dog hos skagenfood.dk da vi også køber fisk  Jeg kan anbefale begge steder lige højt! Gode produkter. Eneste forskel lige umiddelbare er at hos skagenfood får man nogle opskrift foreslag med...
Hilsen Diana som bare ææælsker sin oldenborg hoppe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder |
|
|
Jo lækkert, men hvad koster det?? Har de en hjemmeside??
Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har haft |
|
|
Skagenfood hvilket var alletiders, desværre stoppede de med at levere den "rene" grøntkasse Så derfor har jeg nu meldt mig til Shartou som et forsøg, jeg ved mere om et par uger. Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aflevering |
|
|
Er der nogen af jer der har erfaring for hvordan de leverer?? Hvis man nu bor i lejlighed og ikke har en ekstranøgle til opgangsdøren? Kan man aftale et tidspunkt med dem eller lignende. Det er faktisk det eneste der har afholdt mig fra at prøve indtil videre. Men er efterhånden træt af det mere eller mindre appetitlige frugt og grønt i butikkerne der koster en formue. Håber på jeres hjælp.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| efter kl.23 |
|
|
hvis I kan vente, kan I søge på emnet, da jeg for et stykke tid siden oprettede en tråd om erfaringer med disse grøntkasser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg får den grønne frugtkasse med frugt og grønsager som er lige til at spise. Mums! Jeg giver 158 for sådan en kasse, og der er med garanti ikke nogen dårlige ting i. Der er også rigtig mange forskellige kasser at vælge imellem. Det eneste er, at der altså ikke er så mange konserveringsmidler i tingene, og det er jo også fint nok, men en pose gulerødder kan altså ikke lige holde sig i to uger, som jeg fandt ud af i går. Deres hjemmeside er: www.aarstiderne.com. Tina K.L., prøv at ringe til dem og hør. Jeg har snakket med dem fordi jeg havde et problem med betalingen (min skyld), og der var de flinke og slettede rykkergebyret, selv om jeg faktisk var gået over datoen. De er bestemt til at snakke med. -Rie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årstiderner |
Heidi(Lea) |
13-02-2006 17:52 |
|
Årstiderne er dælme godt  Vi har fået grøntsager derfra i godt et år. Der er altid årstidens grøntsager - og opskrifterne er gode! - Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke så begejstret |
Frk. Nielsen |
13-02-2006 18:24 |
|
Måske har jeg været uheldig? Men jeg har ikke været så tilfreds med de vare, som jeg har modtaget fra Årstiderne. Jeg havde bestilt "kedeligkassen" det hedder den faktisk, ikke fordi den er kedelig, men fordi det er de gængse danske grøntsager, og altid indeholder kartofler. Dog synes jeg at sammensætningen af grøntsager i kassen var fin. Det jeg ikke var så tilfreds med var, at jeg flere gange har oplevet at få tomater med, som ikke var gode. Her mener jeg halvrådne!!! Det skal dog siges, at jeg ringede til årstiderne, og der var ingen problemer med at de refunderet beløbet for tomaterne. Det var ok service, men man bliver irriteret når det er sket flere gange i træk! Jeg opsagede min kasse, da jeg synes, at jeg kunne få det sammen i Netto, og til en billigere pris. Ang. nøgle, hvis du bor i aflåst opgang, skal du lave en ekstra nøgle og sende til årstiderne, du kan ikke aftale en fast tid, hvor de leverer. Mange hilsner fra Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor tit får man kassen? |
|
|
Som overskriften siger hvor tit får man kassen??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rikke det vælger du selv |
Sanne, Helmut & Pjevs |
13-02-2006 19:51 |
|
alt fra 1 gang om ugen til hver 4. uge. Jeg har netop kigget på hjemmesiden og blev meget begejstret. Jeg har også bestilt mixkassen og skulle få den onsdag. Jeg har sat kryds i nej ang. om døren var låst, da vores dør låser kl 17.30 og jeg er næsten altod hjemme på det tidspunkt. Jeg helst ikke vil lave en nøgle til dem. Ved I hvornår de kommer ca.?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemte mit spørgsmål |
Sanne, Helmut & Pjevs |
13-02-2006 19:54 |
|
Får man den samme kasse hver uge eller kan man bestille en ny til den næste uge? Altså hvis man vil prøve en anden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hmm, du kan abonnere på en bestemt kasse, så kan du selv bestemme hvor tit du vil have den. Men du kan også bestille en enkelt kasse, som du så kun får én gang, i den uge du bestemmer. Mener ikke at der er andre muligheder.
- Rie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
13-02-2006 21:23 |
|
De levere for mange løg  Men ellers er det nu meget dejligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen de. |
|
|
priser de skriver at kasserne koster er det for en kasse 1 gang om måneden eller hvad?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Prisen for en kasse er lige præcis det; hvis du får to kasser om måneden så er det så prisen * 2 osv. Lidt dyrt, men der er også meget i sådan en kasse, og jeg er i hvert fald rigtig godt tilfreds. Dog skal man bare være opmærksom på at tingene ikke kan holde sig så lang tid som de 'almindelige' man køber i butikken.
- Rie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| synes ikke altid.. |
JumpingGirl |
14-02-2006 10:52 |
|
..deres ting er "pæne" nok - ej heller kan de fleste ting holde sig særligt længe. Har fået mixkassen en tid men vender nu tilbage til den grønne frugtkasse - får ikke det i mixkassen spist alligevel. Den grønne har jeg været tilfreds nok med. Men man skal betale for porto, så har fået et rugbrød med i prisen (har før fået et franskbrød men det var så hårdt det ikke kunne spises) - har ikke smagt rugbrødet endnu. Men på føtex "ny frisk frugt dag"/leveringsdag vil man nok kunne få samme kvalitet lidt billigere. Ved nogen egentlig hvornår den dag er? Vil have det så frisk som muligt.
Jeg søger efter en rytter til at ride min DV hoppe på 166 ca. 2 gange om ugen. I Vejle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej jane og andre |
Sanne, Helmut & Pjevs |
15-02-2006 16:26 |
|
så har jeg fået min mixkasse og synes den ser rigtig god ud, så det skal nok blive spændende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|