|
|
| Ny mand købes |
|
|
måske denne skal under annoncer?? Ny mand købes, har en i bytte, krav: Lækker Højere end mig God til madlavning Laver alt det huslige eller ansætter en til det Husker min fødselsdag Husker at give besked om udlandsrejser i god tid (ikke dagen før) Ryger ikke Kan vaske tøj uden at krympe det God indkomst Venlig mod dyr og sikkert 100 andre ting. Nogle ledige?? Andre der vil købe, bytte eller sælge mænd så kom frit frem (eller hvis nogle vil købes ) Hvad indeholder din drømmemand? Til dem med mænd - I kan også være med, der er vel altid mangler et eller andet sted??  (Dette indlæg er selvfølgelig skrevet i sjov og skal tages med et gran salt)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min hverken |
|
|
byttes eller sælges, han har følgende kvaliteter, elsker mig og mine piger støvsuger laver om nødvendig mad muger 6 bokse køre mine piger til træning og stævner også uden mig skifter sengetøj vasker gulv generobre vores køkken, som ser ganske hærget ud efter en arbejdsweekend hvor pigerne næstn klare sig selv bygger nye bokse hver gang jeg køber en ny pony husker min fødselsdag jeg kunne blive ved, faktisk er det eneste dårlige jeg kan sig om ham, at han ikke vil købe blomster til mig (men gerne andet) han vejer nok 30 kg for meget, men det er nu kun af helbredsmæssige årsager det generer mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rwokerpflaw |
| Forfatter:  |
Gitte C |
| Dato:  |
12-02-2006 14:36 |
|
Sasser, hvad har du at bytte med???  Trods småfejl i den model jeg har gående, er planen dog at beholde ham - men vil da gerne høre hvad du evt. har at tilbyde?!
Gitte C GILA HORSEFAIR www.gila.dk Forhandling af Breyer heste - kvalitetslegetøj til hestefolket! - vi har brugte trailere til salg. Se hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gitte C... |
|
|
En gang ville jeg hverken sælge eller bytte men nu er jeg meget i tvivl  Han kan følgende: Vaske op Strigle hest Har kørekort til det hele (dog ikke B/E og C/E) Han er skabsryger (tror ikke han bliver opdaget) Glemme din fødseldag Glemme at fortælle at han skal på forretningsrejse Lave mad Arbejde meget... Gitte tror ikke du har lyst til at overtage, men måske der er nogle single piger der er desperate, og vil købe eller bytte med noget chokolade??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bytte... |
taina |
12-02-2006 14:54 |
|
Sasser, hvor meget chokolade snakker vi om? Jeg er ret glad for chokolade, men måske også en lille bitte smule desperat  Og han kan da både vaske op og strigle en hest, kan jeg se - det er allerede en stooor forbedring i forhold til de modeller, jeg har afprøvet. Hvordan har han det med Jylland? mvh. tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taina vi |
|
|
snakker en del chokolade. Måske også lidt vingummi?! Han kan også lægge hovedtøj på, feje og muge. Han kan også trække både ponyer og heste. Han er ofte i Jylland, og tror da egentlig han befinder sig ok derovre. Andre der vil på banen. Der må være lidt flere ½ eller hel desperate piger. Der er da ofte indlæg fra ½ eller hel desperate single piger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasser |
Gitte C |
12-02-2006 15:06 |
|
Nej, han ligner min egen for meget! Hvis man alligevel skal ud og have noget nyt, skal man da prøve noget HELT andet! Vaske op - Joh, det er vi nogenlunde lige gode/dårlige til Strigle hest - Vi har ingen hest, men han leger meget med hundene Har kørekort til det hele (dog ikke B/E og C/E) - min har det hele - dog ikke til motorcykel. Han er skabsryger (tror ikke han bliver opdaget) - min er storryger! Glemme din fødseldag - Nej, det har jeg endnu ikke prøvet!  Glemme at fortælle at han skal på forretningsrejse - Ikke så aktuelt her. Lave mad - Ja, det kan min også - Rigtig god mad endda. Arbejde meget... - Åh jo! Tror du min mand er her, selv om det er søndag?!  Men det dér med chokoladen... - nu er jeg jo MEGET glad for chokolade... - er der evt. basis for lidt periode-bytning?
Gitte C GILA HORSEFAIR www.gila.dk Forhandling af Breyer heste - kvalitetslegetøj til hestefolket! - vi har brugte trailere til salg. Se hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opgradering |
Deerhunter |
12-02-2006 15:08 |
|
Hej Sasser. Var det ikke både nemmere og billigere at opgradere den model du har til ver.2  Med venlig hilsen Deerhunter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Evt bytte |
|
|
Efter 8 år tror jeg at reklamationsretten er ved at være overskredet. Så jeg er lidt lun på ideen med bytte. Mit eksemplar kan følgende: Begå sig i et køkken Henter og bringer dig gerne efter en nat i byen Er bange for heste Henter gerne hø og halm til dine heste Kan overtales til at fodre dine heste Tømmer opvaskemaskine og lægger tøj sammen Håndværker og fiks på fingrende Ryger og drikker ikke (det sidste kan dog forekomme et par gang om året) Passer gladeligt dine børn Snorker næsten ikke Nikker og lytter gerne når du plampre løs om dine heste (selvom det egentligt ikke interesser ham..) Husker af og til din fødselsdag Giver dig sjældent blomster Hvor meget chokolade snakker vi om, jeg er virkelig chokoladetrængende... Winnie - der har tømmermænd i dag..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har en :p |
|
|
Jeps jeg har en der passer på annoncen, afhængig af hvor høj du er men min model er 190 så mon ikke det går. Måske han ikke gør alt det huslige men det kam altid forhandles, mod andre ydelser -desuden har han en halv kokkeuddannelse og det kan smages. Han er MEGET god til dyr (og børn) og kan muge ret mange bokse uden at blive træt. Der er dog nogle handelsfejl: Kohaset Sommereksem (høfeber ) Du afhenter ham bare, det er uden beregning -er ikke interresseret i at bytte
Lidt havre har man vel altid i opsmøget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm - jeg har... |
|
|
... en plade marabou, 2 plader Rittersport, en pose M&M's og et par lion bars (OG nogle poser vingummier og jeg har lige lavet 4 portioner pandekager så jeg har i fryseren til når lækkersulten melder sig). Men endnu har jeg ikke hørt nogen argumenter for hvorfor jeg skulle bytte alt dette til nogen af de mænd der åbenbart er til bytte herinde. Winnie's lyder fin og betænksom - men frem for en der nikker når jeg snakker om noget der ikke interesserer ham, vil jeg da hellere finde en model der i stedet kan snakke med - ikke nødvendigvis om heste, der er jo masser af andet at tale om i verden. Men en man kan tale med - og få med og modspil i sine tanker og overvejelser om livets gang. Pruhest's version lyder også ok - en der gider gøre rent vil være værdsat (når jeg nu selv hader at gøre det). Men jeg vil jo ikke have en der elsker Pruhest... Nej, jeg må hellere lede efter en der er MIN, frem for at overtage andres "let defekte" modeller. Men hvor pokker finder man en?
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kræsen... |
taina |
12-02-2006 15:37 |
|
Lisbeth, du er slet ikke desperat nok!! Hvis du finder det perfekte sted at lede, så vil jeg også gerne vide hvor det er  Sasser med hensyn til chokoladen, så har jeg tænkt lidt - de kloge siger jo, at der er noget i chokoladen, som er samme stof, som frigives ved orgasmer. Hvis han er leveringsdygtig i det sidste, så burde der jo kunne "frigives" en hel del af det første. Jeg har dog ikke noget chokolade lige nu - jeg mangler jo det det sidste, og så forsvinder chokoladen altså hurtigt!! Men vingummierne - dem får du altså ikke!!  mvh. tina PS. winnies og janes lyder da også interessante. Dog synes jeg at det er lidt bekymrende, at jane ikke ønsker betaling eller bytte - et smid-væk-produkt måske?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Taina... |
|
|
... der er nogen ting jeg håber at jeg aldrig bliver desperat nok til at gå på kompromis med. Alle de der praktiske ting med højde, håndværksmæssige evner osv. er mindre interessante. Jeg er lav nok til ikke at lede efter en der er alt før høj, men ER han - ja, så må jeg jo finde de højhælede sko fre (problem løst) - men fint nok med en ikke for høj model. Hvad han kan i huset - tjae - så længe han er med på at dele de opgver der er nogenlunde ligeligt så kan vi vel betale os fra det ingen af os gider. Om han kan lide børn eller giver blomster er irrelevant. Jeg har ingen børn, og ønsker jeg blomster, kan jeg købe dem selv. Men en man kan bruge noget tid sammen med - en der er interessant at tale med og som kan få mig til at grine... Og en der gør det værd at gå af med chokoladen Så vil jeg være glad.
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ang betaling |
|
|
Ja han er også selv lidt u tilfreds med det. Men det var egentlig fordi at jeg hellere vil have ham til et godt hjem - han er jo vandt til at blive passet ret godt her sååå  - og han har en en rigtig smart lille skruemaskine som han eeelsker så det der med hånværk er intet problem 
Lidt havre har man vel altid i opsmøget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil heller ikke... |
Gaia_1 |
12-02-2006 18:20 |
|
bytte min "mand"/kæreste for nogen  Hans gode sider er: - kan lave mad - kan gøre rent - og gør det ofte meget frivilligt inden jeg kommer på besøg - kan få mig til at grine - elsker mig  - kan trøste - elsker dyr- heste kan også godtages  - handler ind - rydder op - ryger ikke (han har også astma, sååå..) - husker min fødselsdag - højere end mig (er selv ret lille, 165 cm..) - får engang en god indkomst (hvis han fuldføre jura-studiet) og 129380947387483754834012 ting.. Vil ALDRIG NOGENSINDE bytte eller sælge  Knus lindis, som selv synes hun har fundet vidunder-manden.. hehe
Praktikplads til veterinærsygeplejerske-udd. hos dyrlæge/klinik søges pr. 1 august 2007 på FYN Paradico - vil elske dig for evigt <3 Gaia - jeg vil altid huske dig <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
|
|
He he - god underholdning.  Jeg er da single, men ikke desperat...endnu  Jeg har ikke mange krav til den nye mand/kæreste. Han skal helst kunne lave mad (det hader jeg), være højere end mig (175 cm) og kunne lide dyr. Han skal da selvfølgelig elske mig  Hvis han kan lave biler (har nemlig et ældre transportmiddel, som kan finde på at brokke sig), og evt. er dyrlæge eller måske beslagsmed er det da et plus ellers har jeg ikke så mange krav. Har prøvet modellen som arbejder meget - maskinstation (det er egentlig okay - hvis jeg må bruge pengene ). Samme model glemte min fødselsdag, hvor han samme aften sov kl 19:30  Inkluderet i denne model er endda: fars dreng, kan ikke være alene, pigernes ven , fuld af løgn osv.  Han er solgt videre, lige nu er det vist en yngre pige som har ham, men om hun vælger at kasterer ham eller slagte ham, ved jeg ikke  Men denne model kan absolut ikke anbefales! Jane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der skulle noget rigtig |
|
|
godt i bytte hvis jeg skulle af med min  Plusser: Kan lave mad (han er kok) Glemmer aldrig mærkedage (han husker stadig efter 7½ år hver eneste måneds dag) Køber somme tider blomster, dyre smykker og en enkelt hest har han også spænderet  For det meste sød og kærlig og dejlig  Tjener gode penge. Minusser: Skal tvinges lidt når det kommer til rengøring og opvask Arbejder meget Bange for heste (men kan man lokke ham med der ud vil han gerne nusse dem og give godbidder) Har et til tider grimt sprog (men mener det ikke) det kommer vist af at være kok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jane... |
|
|
ha ha det her er sgu god underholdning,rart at vide hvad det er for krav man som single fyr her på hn skal leve op til  mn ellers synes jeg da det er underligt at jeg er den eneste hankøn som tør komme og holde lidt vagt ved skansen*gg* men håber da at se flere svar fra hankøn herinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fyr72, jeg holder |
|
|
da masser af vagt, men det er ikke alle ordsprog man skal tage for gode varer: Blinde høns kan ikke finde guld  .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vagtholdet |
Deerhunter |
12-02-2006 23:10 |
|
Hej Buhl & Fyr72. Det er nok klogest at holde sig på sidelinen, men man kan jo altid tage notater  Deerhunter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Læse kan d´herrer heller ikke ... |
Lisbeth Sejberg |
13-02-2006 00:58 |
|
... han hører da ikke til på Senior Stakkels fyr27 er pludselig blevet til fyr72  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth Sejberg |
|
|
*fnis* stakkels fyr...han blev pludselig et par årtier ældre. Jo det er skam gode tilbud der kommer her. Er der flere evt.?? Taina - ja jeg kan godt se din pointe der, måske du alligevel ikke er rette overtager hvis du ikke vil aflevere vingummierne??  Ja bytteperiode kan der også blive tale om - man må jo helt klart finde ud af manglerne så man kan opgradere til ver. 2 som Deerhunter så pænt påpeger. Hvor får man i øvrigt fat i sådan et program??  Hmm jeg kan se jeg må diske om med flere kvaliteter så udbyttet kan blive større. Han er god til at massere og gør det gerne, han nusser mig hver aften, sørger altid for at jeg ligger godt både i sofaen og sengen... Flere interesserede, mulige interesserede eller bare nogle der er på en lurer?? Kom frit frem...der følger endnu en evne med: ski haj (hvis vi har nogle skiinteresserede??)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og dem der |
|
|
ikke vil bytte, købe eller sælge skal slet ikke skrive om deres vidunderlige kærester de ikke vil bytte med. Det er simpelthen for groft for os andre, på den anden side kan vi jo så se hvad vi gerne vil have...og hvad vi måske er glade for ikke at have
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bytte! Nix |
|
|
Nix putte!! Dertil har jeg kæmpet lidt for hårdt for mit eget velbefindende i det sidste års tid  Men takken er så også at jeg har fået en mand tilbage som konstant viser at han værdsætter mig  Han laver mad han gør rent og rydder op (bare ikke efter sig selv) han fodrer heste trækker heste ind og ud hjælper med udmugningen henter og bringer børn passer sit job (lidt for godt! ) og så laver han også vores biler (og andres ) og så sent som igår kom han hjem med chokolade og blomster ...  så han skal IKKE byttes væk !! (men havde du spurgt mig for 1 års tid siden så havde sagen været en anden ... det nytter at motivere dem til at opføre sig anderledes piger, bare på med vanten og så find noget kvindelist og "lidt" mental styrke .. så skal I bare se løjer  June
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har sådan en: |
Gsims |
13-02-2006 08:58 |
|
det skal dog være noget godt, jeg får i bytte  Men jeg kan høre, at I er rimelig godt kørende, så hvad klager I egentlig over?  Mangler hos min: Tømme opvaskemaskinen - Tja, det er ikke noget han tager af sig selv... Strigle hest - NIX, heste stinker, og de tager i forvejen alt for meget af min tid, så det skal han ikke fanges i Har kørekort til det hele (dog ikke B/E og C/E) - min har kørekort til en ganske alm. personbil og gider i øvrigt ikke køre mig til stævner alligevel... Han er skabsryger (tror ikke han bliver opdaget) - det HAR han været, men da jeg fandt ud af det, blev han nærmest udendørs storryger! Er I klar over, hvor meget det STINKER, når der fryser udenfor? Glemme din fødseldag - Nej, min og hans egen glemmer han ikke (han har selv fødselsdag juleaften, og jeg minder ham om min i god tid ) Glemme at fortælle at han skal på forretningsrejse - Heldigvis ikke, men han har da præsteret næsten at love mig, at han ikke skulle afsted mere efter vi havde fået barn, men det passede så ikke. Lave mad - Ja, det kan han - men han har glemt hvordan Arbejde meget... - Ja, men dels fordi han har 2 timers transport om dagen, så han ser sin datter 2 timer om dagen i hverdagene. I weekenderne leger han handymand, så der makker han også altid med noget. Købe ind - Ja, det kan han godt finde ud af, hvis han bliver bedt om det... Rydde op og gøre rent - Årh, hvad - er det en by i Rusland? Handymand - Ja, men han tror ikke rigtig selv på, at han er det Vaske tøj - Har efterhånden lært at vaske alle farver sammen for at slippe for det, så NEJ! Lægge tøj sammen - Ja, men kun sit eget - mit lægger han sammen på en så mærkelig måde, at det ikke kan være i skabet. Giver blomster - Ja, da jeg havde født og 10 dage senere kom til at nævne, at det da ellers var meget normalt, at mor og barn fik en blomst af farmand, snøvlede han sig i supermarkedet efter en buket... Ellers har jeg vist sidst fået blomster for flere år siden. Jeg går ikke af vejen for et godt bytte. Ham her har jeg selv ødelagt, og man kan vel altid ødelægge en ny også  Kan man få én, der kan det hele?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| June helt |
|
|
ærligt. Jeg vil have opskriften!!! Altså på hvad du har gjort for at motivere din næsten ødelagte med super dejlige mand??? Gsims: Hmm tror ikke jeg vil bytte med din. Han er for meget arbejde i forhold til min egen Kan man få en der kan det hele? Ja, men det aftager efter ½-1 års tid - trust me on that one 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min kan |
|
|
Jeg vil da også gerne se om jeg kan bytte mig til noget bedre... Evt. en hestetrailer. Min kan - lave mad. - Lægge tøj sammen. - Let omgang med heste (fodre, lukke ud og ind). - Vaske op. - Ordne afløbet når det er stoppet. Ekstra pluds: Han arbejder MEGET, - hvilket vil sige at du har meget tid til dig selv og at I næsten ikke har tid til at blive uvenner. NB: Han er først til overtagelse efter den 27/2 -der kommer vi hjem fra det krydstogt han lige har givet mig i eksamensgave... Hi hi! Sjovt indlæg!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Byttes ikke |
Michella |
13-02-2006 10:08 |
|
Min kommende mand byttes ikke
Han: - Gør rent (sammen med mig) - tømmer opvaskemaskinen frivilligt - laver mad frivilligt og er god til det! - Brokker sig aldrig over mit tidsforbug hos hesten - er handymand - er sød og dejlig - er lækker - husker fødselsdag, årsdage m.m. - giver blomster en gang i mellem. - elsker dyr
Han har selvfølgelig lidt mangler blandt andet: - Vasker ikke tøj, medmindre han bliver bedt om det. - Holder sig langt fra hesten - kan ikke li' stegt flæsk og persille sauce!!!
Men helt igennem en fantastisk og dejlig mand, som ikke byttes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gud ja en trailer |
|
|
er der en der har en nyere (helst helt ny) trailer. Ejeren af denne skal være: pige, single og meget meget desperat. Så desperat at hun vil bytte traileren for en mand  Sidsel din mand lyder ikke helt dårlig. Det skal da op til overvejelse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort udvalg! |
|
|
Der er sandeligt ved at være et stort udvalg af "bytte-mænd" Men nu hvor jeg tænker over det, jeg har brugt 8 år på at "opdrage" min mand. Jeg ved ikke om jeg orker at starte på en ny For hvor finder man en som: -Er min bedste ven -Har skænket mig to dejlige børn og elsker dem højt -Hiver den store indtægt hjem og betaler størstedelen af alle udgifter (jeg er på SU) incl. mine heste -Elsker mig stadig ubetinget -Kører fluks på tanken, når jeg bliver MEGA chokoladesulten -Nussede og masserede min ømme lænd hver aften, da jeg var gravid og havde bækkenløsning. -Fodrer mine heste så jeg kan sove længe -Har humor og de flotteste øjne med lange mørke vipper (som vores børn har arvet) -Har et perfekt forhold til mine forældre -Så sent som i weekenden insisterede han på, at jeg skulle blive i byen og hygge mig med mine veninder, mens han selv kørte de 30 km hjem for at hente mig igen 1½ time senere. -Arbejder kun 3 dage om ugen - så vi har rigtig meget tid sammen Tja, jeg er nok stadig forelsket til op over begge ører, så jeg jeg vil nok ikke bytte alligevel.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iiih Winnie |
|
|
nu du siger alle de ting, ja så er han nok ikke til hverken salg eller bytte  Men derfor kan der jo godt være andre der vil af med deres eller bare gerne vil søge...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har en bytter. |
Gitte & PlayboyKyllingen |
13-02-2006 14:21 |
|
hvis i vil af med MEEEGET chokolade! kvaliteter: han kan lave bil han kan strigle han har humor han plaprer gerne med om alt hva man finder på han kan lave hegn han er meget praktisk at have med i byen han kan fodre han kan ride han elsker katte han kan æhmm.. koge æg han er høøøj (195cm) han elsker mig´ han husker ALTID fødselsdage, månedsdage, ovs. han kan godt finde på at komme med blomster han vil ikke lade mig rydde op,(det lokker han sin mor til at komme og gøre pga. jeg har støvallergi) minusser: han nægter at muge ud han har smadret sin ryg ved adskillige færdselsuheld (3stk.) han har set for meget wulff morgenthaler han snorker han er morgensur (og doven indtil kl. 10.00) han forventer jeg rydder op i hans bil når jeg har brugt den  -naah.. tror jeg beholder min egen model.. måske ikke lille og smart... men 100%dejlig. og sønderjyde *savle*
MVH. Gitte og hypperne! rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kom nu... |
Gitte & PlayboyKyllingen |
13-02-2006 16:12 |
|
der må da være nogle bud på sådan et pragteksemplar... evt. et par uldne sokker kunne være en god start..
MVH. Gitte og hypperne! rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min drømmemand |
|
|
Jeg drømmer om en mand der har penge nok til at forsørge mig, så jeg kan passe vores fælles børn, og dyr. Tror faktisk han er fanget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sasser |
|
|
jeg har sat grænser  Og så har jeg spillet med fordækte kort i den ene hånd samtidigt med at jeg fortalte ham at jeg elskede ham - på trods af ...  Og så har jeg været en bitch og har udnyttet de stærke bånd vi har og PRESSET ham til at reagere sådan som JEG vil have at han skal reagere .. og ladet ham få TID til at finde ud af at reagere på én sådan måde. Det nytter ikke noget at sætte en husregel op og så forvente at den hellige grav er velforvaret allerede fra dag 1  - sådan er mænd ikke skruet sammen  Så jeg har lokket, presset, forført, løjet, overtalt og overbevist ham om at MIN vej var den rette.. og han SKULLE betro mig sine hemmeligheder  - og det har virket! Idag er han den mand jeg forelskede mig i for 14 år siden. June
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg overvejer |
Hættemåge |
13-02-2006 18:32 |
|
stærkt at sælge min "mand" Han er begyndt at vilel bestemme over mig, og han er altså 1 år yngre.. Jeg kan slet ikek klare at han vil bestemme over mig, mine dyr og mine ting på MIT værelse.. Så bytter med en der virkelig acceptere en for den man er, og ikek bare siger man gør det for at gøre en glad, for derefter at ligne min mor i en mandlig format..
Ejer af: 1 pony, 2 rotter, 1 kat og 3 dværghamstere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Købeloven |
Frk. Nielsen |
13-02-2006 19:26 |
|
Har du overvejet om købeloven er gældende i et sådanne køb. Der er jo trods alt 2 års reklamationsret, hvis du gemmer kvitteringen!  Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha...*g* |
|
|
uha fra 27 til 42 var dea ellers noget af en aldersstignging*gg* følte mig godtnok gammel da vækkeuret ringede i morges,meen... alligevel,men pyt hvis jeg har fået den alder behøver jeg jo nok ikke bekymre mig mere om kvinder og hvad der til høer... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fra dengang til nu |
|
|
I starten om min mand: - Kunne IKKE lide heste
- Rodede IKKE op
- Storryger
- Huske generelle aldrig datoer og aftaler
- Arbejdede en del, især på biler
- Lave aldrig mad
- Var DOVEN
- Kunne ikke gøre rent
- Vaske op / vaske tøj var en by i Rusland
- Sige/give søde ord/ting, øh, hvad er det?
Nu har jeg en mand som: - Foder, mugger, trækker, skridter på min hest.
- Rydder op efter sig selv ved bare et enkelt blik fra min side.
- Ryger lidt og sjældent
- Husker min fødselsdag og andre aftaler (Dog med lidt hjælp fra en bibbende alarm i hans kalender på mobilen).
- Arbejder kun fra syv til tre og laver kun bil, når der er tid.
- Meget aktiv indenfor motion/personlig træning
- Ved hvad er støvsuger og en spand vand med tilhørende mobbe er og hvor det findes. Han skal nok snart få lært at bruge det..
- Kan godt tømme vaskemaskinen eller tørretumbleren.
- Sender mig en sød sms, når den er mest ønsket.
Det har kostet sved, blod og især tårer, men det var det hele værd. Så bare kom igang I andre..  Jeg har pt. brugt et års tid.. Og han er nok færdig udlært til jul... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaa.. hvorfor ikke.. |
Salta |
13-02-2006 21:47 |
|
For den rigtige mængde chokolade og/eller den perfekte mand, bytter jeg da gerne min. Han: - kan lave mad (og gør det næsten dagligt) - kan lukke heste ind og ud (og står gerne op kl 5.15 for at lukke heste ud, inden han skal på arbejde - kan lufte og træne hunde - kan gøre rent, vaske tøj og rydde op (men skal af og til mindes om det) - er høj (190 cm) - kan løbe et marathon - er et computerunikum - er en nogenlunde handymand (klarer de fleste ting selv) - glemmer aldrig din fødselsdag (medmindre du glemmer at minde ham om den) - giver blomster, hvis han bliver bedt om det - får en rimelig løn - er god til både dyr og børn (har dog ingen børn) - er altid positiv Til gengæld er han enormt langsom til næsten alt. Han skal sparkes ud af sengen om morgenen. Han snorker. Han har ikke verdens bedste hukommelse..
Mvh Christina og Riga Medlem af SAK og D.Å.H.M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke bytte |
|
|
Jeg vil ikke lige bytte i dag, det skulle da lige være med Gittes, men så skal der altså også følge rigeligt med chokolade og uldne sokker med! Men, jeg vil nu gerne vende mit eksemplar af med: -aldrig at vaske tøj, styge, ligge på plads -ikke at ville hjælpe med udmugning (Det er DINE heste og DIT @!#$.. lyder det bare) -Altid er temmelig tavs ved aftensmads bordet, føler nogen gange at det er sådan en saltstøtte jeg har siddende - tænker ikke langt nok frem, er dårlig til planlægning - interesserer sig kun for Whisky (er IKKE alkoholiker, men har det som hobby) og ikke rigtig for noget af det jeg interesserer mig for  -rengøring - NEJ TAK (men til gengæld betaler han for en rengøringshjælp- så det er tilgivet  Tja, men pyt - jeg elsker ham og han har også masser af gode sider, så måske du må beholde chokoladen og uldsokkerne Gitte 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vinnie M |
|
|
Hvad tager du (i chokolade) for at oplære mænd? Din træning må være effektiv med de resultater du har! Og så kun på et år! Jeg har forsøgt i 8 år nu og han vil stadig ikke muge ved mine heste... Hvor langt rækker to plader chokolade?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vinnie |
|
|
hvad skal du have af chokolade for sådan et trænings program? er det HMS (HusbondManShip  ) du bruger eller er det straf? Fortæl fortæl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Winnie og Sasser |
|
|
Jamen stik mig en plade Ritter Sport med yoghurt, så er han solgt..  Jamen, jeg tror egentlig bare, at jeg har været heldig? Jeg brugte mange timer i stalden, da vi begyndte at komme sammen og jeg nægtede at skynde mig for at komme hjem til ham. Så ville han være sammen med mig, så måtte han komme med ud i stalden. Han lærte så hurtigt derfra, at hvis han muggede, mens at jeg trænede, så var vi hurtigere hjemme. Især i de her kolde dage er det effektivt. Og den med rygning, host host host hvæs hiv-efter-vejret hver eneste gang, at han tændte en smøg og jeg stoppede ikke før at han slukkede den igen. Dårlig samvittighed er en god ting..  Den del med at hjælpe til med de daglige pligter i huset, der har jeg hele tiden pressede på hans samvittighed, "hvis jeg laver mad, så laver du det der, noget for noget". Og så har jeg skamrost ham, hver eneste gang at han har gjort noget godt. Hvis han har tømt opvaskeren; "ej, hvor er du bare sød! Tusind tak skal du have.. osv osv"  Men ellers er denne kommentar god; "ingen hanky-panky i aften skat, jeg er træt efter at jeg skulle ryde så'n op efter dig". Eller hvis han lavede for meget bil, så om aftenen når han kom i seng til mig; "Gud, hvem er du??" Og være vildt fornærmet eller små-snøfte lidt ulykkelig, fordi at man føler sig ensom/alene eller lign.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Træningsprogram |
|
|
Kan man lære en gammel hund nye kunster? -Jeg har hesten derhjemme, så han stikker såmænd nok bare af når jeg stikker ham greben  -Han ryger ikke, så ingen problemer der  -De huslige pligter er han efterhånden dresseret til (står og laver lækker mad til mig i øjeblikket) Han skal bare trænes lidt, således at han kommer helt ud i hjørnerne med støvsugeren og at der ikke nå være streger på spejlet efter rengøringen.  Ingen "hanky-panky- metoden" er også prøvet, og virker ganske glimrende, når han er lidt for langsom til at udføre de håndværksmæssige opgaver. Således fik jeg sat vasken i bryggerset til og fuget flisegulvet i sidste uge.  Sasser: din HusbondManShip metode, vil jeg gerne høre lidt mere om... Winnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vinnie M |
taina |
14-02-2006 22:57 |
|
Nååårh... Du bruger konsekvens-metoden. Den er godt nok svær at bruge, man skal jo være konsekvent  Tror faktisk godt, at du kunne tjene nogle kroner på at holde kurser i det - eller hvad med at skrive en bog? mvh. tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv vinnie |
|
|
der er jo ikke noget at komme efter der. Han hjælper jo allerede til med hesten og har aldrig sagt "Skynd dig hjem" Han er allerede ret god til de huslige pligter Han rydder altid op (her er det vist mig der roder) Han hjælper nu også gerne med madlavningen! Der skal virkelig kvaliteter og evner til før de slår mand version 1...så flere bud tak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jow jow |
|
|
Jeg har skam også en, men ved ikke rigtig om jeg vil bytte med en anden mand, hvad har i at give i bytte istedet for? en lille pony til ungerne ville være rart, hvad jeg mere end manden skal give i bytte for sådan en må vi lige snakke om  Han kan: 1. Lave mad, han er faktisk super god i et køkken og elsker at lave mad. Specielt vildt, dyresteg, div fløderetter mm 2. Han kan også bygge et nyt hus (hvem sagde handymand)hvis altså lige han gider lave noget. 3. Han er god til at  4. Han kan sidde i timevis og spille computerspil (giver en dejlig ro i huset) 5. Han arbejder stort set altid også i weekenderne (som en anden nævnte gør det næsten umuligt at skændes da man sjældent ses) 6. Han har en halv mekaniker uddannelse( der var vist en der efterlyste en der kunnne lave biler længere oppe i tråden) igen kun hvis han gider 7. Han er høj og slank 8. Han er viiild med heste så længe han står på den anden side af det elektriske hegn  9. Han elsker at losse katten ud af vinduet (hører det med til at kan lide dyr?) Minusserne: Altså piger, hvis man skal have en chance for at slippe af med gamle biler og nu også mænd skal man da ikke reklamere med de negative sider, de følger med i handelen som en "lykkepakke". Winni j hvis nu jeg får min byttet væk, kan jeg så ikke låne din engang imellem? han lyder velnok velopdraget. sasser: din HusbondManShip metode vil jeg altså også gerne høre mere om, jeg har brugt 14 år på at opdrage ham nu, og der mangler stadig en del træning. Er du klar over du kunne tjene styrtende med penge på den bog?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen Sasser |
|
|
Hvad er så problemet?  Tina: Nu har jeg ikke snakket til gemalen i 24 timer, fordi han 'lavede noget @!#$' igår eftermiddags. Og han ved udemærket godt, at har jeg ikke noget pænt at sige, så holder jeg min mund.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vinnie ja |
|
|
det ved jeg egentlig heller ikke. Man skal jo se om der findes en bedre vers. he he... tije1: ja...ja det kunne jo være man skulle begynde at afprøve nogle metoder (klikker er prøvet en bitte smule og virkede egentlig ret godt ) Tøser frem med de positive sider...kom så hit med dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|