Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

KÆMPE DILEMMA-Hjælp mig..
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 23:22

HÅBER I KAN RÅDE MIG!!!

Jeg er kommet i et KÆMPE dilemma... Som nogen af jer ved måtte jeg sige farvel til min gl part Bailey,i sommers da der var sket en fejl i handlen med hende der havde ham før. Så han skulle tilbge til Fyn til sin oprindelige ejer. Jeg var jo helt knust, da jeg jo havde fået lovning på selv at købe ham.

Har siden købt ny hest, og har haft hende knap 2 mdr. MEN...

Nu er jeg blevet kontaktet af hende der har Bailey, og hun vil sælge min elskede dreng til mig... Vi er blevet ening om prisen. Men har ikke råd til to, men er jo også glad for den anden... Så ved ikke hvad jeg skal gøre.. Har sat hende jeg har nu til salg, men ved ikke om jeg nænner at sæle hende, føler mig så led... Men Bailey er bare min lille stjerne og det gik bare så godt med ham og mig.

Hvad ville I gøre i min siruation???

Her er et lille billede af Bailey

Og et fra stævne på HVR

og det sidste spring jeg fik på ham

Sabrina & Quartello

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 23:27

...bestemt du skal følge dit hjerte og købe Bailey.

Hvis du har mulighed, så tag dig god tid til at sælge din hoppe, så du er sikker på hun kommer et godt sted hen :-)

Han er virkelig smuk. Kan godt forstå du er vild med ham.

Kærligst Nathalie

8-) Haflingerheste er det bedste 8-)

Vær mod andre, som du vil have de skal være mod dig
0
0
Svar på denne tråd

til nathalie
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 00:09

HEJ NATHALIE

MANGE TAK FOR DIT SVAR... DET HJÆLPER LIDT PÅ BESLUTNINGEN MENER STADIG I TVIVL..

ANDRE DER HAR EN MENING...???

Sabrina & Quartello

0
0
Svar på denne tråd

jamen...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 00:24

er din nuværende hest ikke allerede sat til salg?

Jeg syntes som nathalie, at du skal følge dit hjerte :-)

Pernille
;-D & ;-D
Berino
www.pylleogdan.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

p-sille
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 00:26

Hej

Jo har sat hende til salg, men er i tvivl...

Sabrina & Quartello

0
0
Svar på denne tråd

hjertet frem for alt
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 00:28

det lyder på mig, som om at du tydeligt "svinger" bedst med Bailey, og at dit hjerte virkelig banker for ham.

jeg ville købe ham hvis jeg var dig, og holde fast i valget om at sælge den anden. Som de andre siger, følg dit hjerte.

Tror ikke du vil fortryde det, han ser jo vildt dejlig ud

Gonzalez

0
0
Svar på denne tråd

til Gonzalez
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 00:35

Kender ikke Quartello så godt endnu så har ikke knyttet mig så meget til hende..

Men Bailey kender jeg og planen var at jeg skulle have købt ham.men det gik i vasken i sommers pga en kedlige advokat sag som min veninde og hans nuværnende ejer kom ud i..

desværre gik ud over mig... men hans nuværende ejer har været flink til at holde mig opdateret,,, og tilbydermignu at købe ham..

Godt nok lidt overpris, men han er det hele værd.. man kan ikke sætte en pris på kærlighed..

Sabrina & Quartello

0
0
Svar på denne tråd

ingen tvivl
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 05:33

Sælg hende du har og få fat i ham bailey inden det er for sent.

Held og lykke

Helle

Super børnevenlig kat. III pony vallak sælges, Dartmoor, Torontos Graf.

0
0
Svar på denne tråd

som de andre
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 08:52

der er jo ingen tvivl i de indlæg som jeg læser dem. Det er bailey som er Hesten for dig. så skynd dig at få fingrene i ham. Samtidig håber jeg din nye hest får et godt hjem.

Hilsen

katarina

Transport til HN møde Fyn søges.

Vi kommer fra Sjælland

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 09:52

Det lyder da som om du skal have ham igen. Men jeg tænker også på hvad grunden er til, at den nye ejer vil sælge ham allerede igen??

Der er vel ikke noget med ham som du ikke kender til?

Håber du finder ud af hvad du skal.

Hel havre sælges - kr. 90,- pr. 100 kg.

område 7800.

miniaturehingst sælges billigt.

0
0
Svar på denne tråd

Grib muligheden...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 10:24

Hm - det er altid svært at give råd i hjertesager !

Din nye hoppe Quartello er jo også smuk og ser ud til at blive en go' springhest. Så jeg kan godt forstå dit dilemma.

Men men men - din drømmehest lyder til at være Bailey og så er det da med at gribe muligheden når nu den er der - og han kan blive din.

Måske vil du føle en større ro og afklarethed når du møder interesserede købere til Quartello ?? Her kan du sikkert fornemme når der kommer "en der bare matcher" til hende - og så kan du sikre, at du får skabt en god kontakt til køber og på den måde følge Quartello - så længe lysten og behovet er tilstede.

Held & lykke

Lone

0
0
Svar på denne tråd

Spørg banken
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 10:41

om du ikke kan få et midlertidig lån indtil du får solgt din nuværende hest, så du kan tilbyde at købe Bailey nu. Det har virket for mig, hvis du bare har en fast indkomst tror jeg gerne banken vil hjælpe dig. Så har du også tid til at finde et ordentlig hjem til den hest du skal have solgt.

Held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd

Kan da kun gå for langsomt
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 10:50
Se du at få købt din Baily ...I ser ud til at være et perfekt par, din tvivl fortæller dig bare at det er det du skal... For havde den nye bare være den perfekte hest du havde fået, ja så havde du ikke haft behov for at spørge os til råds, vel

Hilsen fra

Milse & Ishesten Aetlun

0
0
Svar på denne tråd

Tak allesammen
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 17:48

Mange tak for alle jeres gode svar... har 3 mulige købere til Quartello allerede... men føler mig bare så led at svigte quartello. fordi hun er jo bare en dejlig hest..

Bailey kender jeg bare meget bedre, og det gik bare rigtig godt da han blev taget fra mig..

TIL DONNA:

grunden til at nuværende ejer vil sælge ham til mig er at hun vil have en væddeløbs hest i stedet, og hun ved hvor meget jeg elsker Bailey

Men føler bare i mit hjerte jeg svigter en god hest- Quartello

Er der nogen der selv har prøvet at stå i en lign situation??

Sabrina & Quartello

0
0
Svar på denne tråd

højden glemte jeg
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 18:38

Glemte helt at nævne højde dilemmaet..

Jeg er selv 178 høj,og alm bygning.

Bailey er kun 162 i stg

Quartello 172 i stg...

ved ikke om jeg bliver for stor til ham?

Sabrina & Quartello

0
0
Svar på denne tråd

Sælge...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 18:49

Jeg synes som de andre du skal sælge. Kan godt se hvad du mener med at du føler dig led, men sørg endelig for at din nuværende hest får et godt hjem og køb drømmehesten. Jeg ser ingen problemer i højden med jer!!!

Held og lykke :-)

:-PDet er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt! :-P

0
0
Svar på denne tråd

dillema
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 19:35

Hejsa ;-)

Jeg kan godt forstå dit dillema, det er to dejlige heste at vælge i mellem som billederne viser ser din hoppe udtil at have talent, det kan godt være at jeg virker hård, men jeg syntes du skal gøre op med dig selv hvad du vil opnå stævnemæssigtg med dem. Er der nok potientale i Baily i forhold til den anden eller omvendt. i forhold til din højde syntes jeg du passer bedre til hoppen. hvad kan bedst økonomisk betale sig.

knuz Siv og Ramia

0
0
Svar på denne tråd

Baily...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 20:09

Som mange andre syntes jeg du skal vælge Baily, ham kender du og dit hjærte banker for ham, tror du vil fortryde hvis du siger nej!!!

Så giv dig god tid til at sælge din hoppe så du er sikker på at hun har det godt, lav en aftale om at du kan følge hende det næste års tid hvis det er det du har brug for!!

Ninkamus

Dansk Varmblod
0
0
Svar på denne tråd

Det er flintrende ligegyldigt!
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 20:17

Bare det bliver DIN beslutning (og ikke HNs, veninderne, etc.).

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Bailey..
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 20:54

Hej Sabrina.

Jeg synes helt bestemt at du skal købe Bailey. Hvis du virkelig føler at I har en speciel kemi sammen, så er der ikke noget at være i tvivl om.

I må bare have hinanden.

Det gælder, som de andre også har sagt, bare om at følge sit hjerte. Det ser også ud som om i passer perfekt sammen, på billederne.

Hilsen Sørine og Fame

p.s. han ser rigtig lækker ud!!

0
0
Svar på denne tråd

Hej Sabrina
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 21:52

Nu har jeg jo set dig og Bailey til stævner og i er virkeligt et godt par (og du er ikke for stor til ham) og jeg ved også hvor glad du er for ham (og han er en skønnert :-) ) men kan godt forstå dit dilemma for din hoppe er jo også skøn :-) synd du ikke har mulighed for 2 ;-)

Håber du vælger det der er rigtigt for dig.

Hilsen Signe :-)

Min hjemmeside

Spring/tur part søges:

www.heste-nettet.dk/ma.../vis/13/3/

0
0
Svar på denne tråd

FØLG HJERTET.
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 22:34

hej..

jeg synes at du skal følge dit hjerte!, men samtidig skal du selvfølgelig sørge for at den anden får et godt hjem..

hvis dit hjerte siger at det er bailey du elsker er det ham du skal havde, for hvis man ikke elsker sin hest bliver det aldrig et rigtig godt venskab og i vil ikke kunne være lige så gode sammen!

så jeg synes du skal følge dit hjerte!, selvom jeg godt kan se at det ikke er en sjov situation..,

HELD OG LYKKE MED DET!

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med en fuldpart på den ene?
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 10:14
Det er jo oftest primært økonomien, der gør at man ikke har mulighed for at have flere heste - ikke lysten. Du kunne søge en fuldpart på hoppen eller leje hende ud - så kan du beholde hende og have mulighed for at bruge hende, hvis du vokser fra Bailey.

;-)
Jhez

Billeder fra Kreta, Kos, Zakynthos og Danmark: jhez.deviantart.com/
0
0
Svar på denne tråd

Er så ked af det
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 14:52

Hej Alle

Ih hvor er jeg bare ked af det... Ved bare ikke hvad jeg skal gøre stadig.. Har fået flere henvendelser på Quartello og der kommer en og kigger allerede i dag.

Potentiale: Bailey har umiddelbart ikke større potentiale end Quartello, men det e rsvært at vide. Fodi på 4 mdr red jeg den fra trav bomme til LA til træning.. Quartello er stadig ret rå i spring med rytter.. så det er svært. Bailey springer 1,60 i løsspring, og quartello springer 150 cm. Så det er svært at vudere..

Ih har bare lyst til at grave mig ned i et stort sort hul,,

Er bare så ulykkelig

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider