Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvem der bare ejede..-
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 10:14

Ja.. Hvem der bare ejede en shetlænder...:O

Jeg passer i denne uge 2 ponyer heraf en lille shetlænder og NEJ HVOR ER DEN BARE SØD!!! og nu er det så.. Jeg er blevet helt forelsket i denne størelse. De har bare noget de store heste ikke har.. Nu drømmer jeg så bare om en dejlig lille sort eller hvis shetlænder hoppe eller hingst..:O Jeg ville ønske min have bare var stor nok eller at der var en mark i nærheden til den.. Og så skulle jeg selvfølgelig finde den perfekte shetlænder og lære den en masse triks:P

Ja lidt drømme tanker herfra mig..

Kærligste hilsner fra hende der er blevet dybt forelsket i shetlænderne:P

0
0
Svar på denne tråd

du har ret
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 10:28

Det er helt rigtigt, der er noget over de små heste.

Min datter har en og jeg er nok den i familien der er mest vild med den. Jeg smelter når jeg ser på ham.

Jeg har iøvrigt købt hem over HN og det er noget af det bedste jeg har gjort.

Skriver indimellem til sælger og takker for at jeg fik lov til at købe ham.

Sjako er min lille øjesten.

The one and only.
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 10:50

men hvor/hvem avler sådan nogle små størrelser??

Knus fra Pernille, Lady Love og Menta
Savner jer Aktiv Igen og Herbie...

0
0
Svar på denne tråd

små shetlænderer
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 14:03

Det er vi skam mange der gør, nogen med bedre held end andre, men sådan er det jo med alle heste.

Selv avler jeg dem lige fra 80cm og op til 98cm, og jo, de har en meget stor personlighed, så jeg er ikke spor ked af, at jeg af helbredsmæssige årsager måtte gå over til de små, det havde jeg gjort for mange år siden, hvis jeg vidste hvor givende en shetlænder er.

mvh. Merete

Freja, ualmindelig godmodig shetlænder hoppeføl sælges.

0
0
Svar på denne tråd

shetlændere
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 15:17
Jeg er ogå blevet helt væk i de små, særlig en bestem ...men som studerende må jeg jo prøve at lokke en af mine forældre med på ideen (da jeg alerede har 2 islændere - som jeg ikke vil af med)da SU nok ikke rækker til endnu en hest selv om den er lille... Men problemet er at de spørger hvad jeg dog skal bruge den til??? Og det ved jeg faktisk ikke, tænkte bare at det kunne være hyggeligt at ha en og så kunne den evt komme med som håndhest på tur (kan dog være de er for små til det?? mine islændere er 132 cm og 138 cm)og måske kunne man køre den til ...andre forslag??? Og forresten kan shetlændere gå på fold med islændere eller er de for små (= for stor risiko for skade???)
0
0
Svar på denne tråd

Mikki.
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 19:30

Du kan sagtens lukke en shetlænder sammen med islændere. Min lille hingstebasse på 83 i stang går sammen med gårdejerens kæmpe vallak på 185 i stang og hendes anen hes på 164, det går fint med dem alle.

Mvh Anette

Lauge´s E´jaaz - Wisnu Estopa Of Tas
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider