Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Geir Gulliksen ridehal styrtet sammen
Forfatter: 
Dato:  10-02-2006 07:26

equipage.jubii.dk/Show...7c1ee12671

Godt der ikke skete noget, det må have larmet lidt.

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Det står
Forfatter: 
Dato:  10-02-2006 07:32
0
0
Svar på denne tråd

styrtet sammen
Forfatter: 
Dato:  10-02-2006 09:10

puha, det var da en frim oplevelse for ham! godt der ikke skete nogen noget.

men mon ikke der er en del andre ridehusejere der skal have tjekket deres tag deroppe.

MVH. Betina

Min hjemmeside: Belles side
0
0
Svar på denne tråd

Snesikring?!?
Forfatter: 
Dato:  10-02-2006 09:31

Lykkeligvis har hallen snesikring på taget, for at undgå at heste og mennesker undgår at blive ramt af evt. snefald.

Ovenstående fra Ekvipage forstår jeg ikke???

Tine

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  10-02-2006 09:45
forstår ligesom Tine ikke den sætning.. vil det betyde at ingen vil være kommet tilskade hvis de var inde i den eller? for det lyder da fjollet..

[Sandra Louise Elfort]
Tímon fra Korshøje & Björk fra Korshøje
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2006 11:04

Betyder det ikke, at taget er sikret på en speciel måde så det kan modstå store mængder af sne??

Men det er dårligt skrevet...

0
0
Svar på denne tråd

Cecilie A P -Timon-
Forfatter: 
Dato:  10-02-2006 11:14

Cecilie A P: Jo, det ville jeg da også tro, men så kan man da ikke skrive "lykkeligvis" når det nu alligevel er braset sammen??

-Timon-: Der står i den norske artikel at der heldigvis ikke var nogen i hallen, for så ville de være kommet galt afsted, så det kan vel ikke betyde at hallen var sikker selvom det brasede sammen?

Tine

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2006 11:16

Spurgte min far... han mener at det er et stativ der sikrer at sneen generelt ikke falder ned fra taget og rammer folk udenfor ridehuset... der er jo ret meget sne i Norge...

men så har sikringen vel indkapslet så meget sne på ridehusets tag at vægten har fået taget til at give efter? Lidt ironisk at det der skulle forhindre at man bliver begravet af mindre lavine fra taget udenfor kan resultere i at hestene kunne være blevet begravet under taget inde i ridehuset.

Men indrømmet det er dårligt formuleret... der skulle være et kvalitetstjek af Equipages artikler inden de ryger på nettet/ i pressen... synes kvaliteten de leverer har været nedadgående det sidste halve år... det var ellers super godt i starten...

0
0
Svar på denne tråd

snesikring
Forfatter: 
Dato:  10-02-2006 12:20

MarikaP har ret. En snesikring er en dims, som skal sørge for at sne ikke skrider ned fra taget og rammer mennesker. Bruges ofte over døre og andre steder, hvor det er naturligt at opholde sig. Men en snesikring hjælper ikke meget hvis hele taget falder sammen...

Ganske vist har vi fået meget sne i området de sidste dage, men slet ikke så meget, der skulle være nogen som helst grund til bekymring over vægten. Hallen var ganske ny, og jeg tror der var en fejl ved den.

Den sætning, som Tine har skrevet fra equipag,e er da helt uforståelig - de skriver "undgår" 2 gange i samme sætning. Betyder det at snesikringen sørger for at man får sneen i hovedet eller hvad

Hilsen Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Ulykkelig...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2006 12:47
Så skulle der måske have stået ulykkeligvis?!?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider