|
|
| Top Model 5 |
|
|
Så er det i aften at de sidste afsnit ryger over skærmen... Hvem synes i skulle vinde... Her hvordan jeg ser på de 4 der er tilbage... Nicole, er meget barnlig(hun er vist heller ikke så gammel igen) og jeg kan godt forstå at de andre kan være irriteret, da hun er en person der fylder. Bre, kan jeg bare ikke klare. Bare hendes stemme... Yv... Og at hun bruger udtrykket:"You are a very ugly person" grrr... Og dobbeltmoralen... Og det hun gjorde fordi hun troede at Nicole havde taget hendes kiks... helt ærligt... Hun skulle efter min mening have været ude før... Og hun flippede over at Kim spredte sladder, og det gør hun ikke selv Dog er hendes billeder gode, men hvad gør det hvis attituden ikke er der... Jayla, ved jeg ikke helt hvor jeg har henne... Jeg synes ikke jeg har set nogen gode billeder fra hende endnu, og hun er ikke en som printer sig ind på ens nethinde(dog med undtagelse af hendes skrigebillede... Er jeg den eneste der så en lighed mellem dette og Munks Skriget???)... Og så føler jeg ikke at hun vitterligt brænder for det... Nik, hun laver nogle gode billeder og har ikke som de andre haft et behov for at skulle tale ondt om andre. Hun er efter min mening den mest fornuftige, og jeg tror faktisk at hun vinder, og hun er den der i mine øjne fortjener det mest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gider næsten ikke |
|
|
Jeg gider næsten ikke se det i aften efter Kim røg ud...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved, hvem der vinder |
| Forfatter:  |
LlynDinas |
| Dato:  |
09-02-2006 18:19 |
|
Jeg har en veninde i USA, der følger med, når de sender det derovre, og eftersom vi ikke vidste, om det ville komme på dansk TV, fik jeg at vide af hende, hvem der vandt... - så jeg gider ikke se det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Janet I |
09-02-2006 18:31 |
|
Tjaa..jeg synes de gode ryger ud alt for tidligt..og sommetider fatter jeg simpelthen ikke dommerpanelets begrundelser! Desuden så bliver jeg mere og mere gal på de personer som er med - de er simpelthen så barnlige - men det igen er nok ogaå det sjove ved det!  Nå men jeg synes Nicole er super smuk men for ung. Jayla er ikke en "modeltype" og hendes udbrud afskrækker mig fra at synes om hende. Bre er een stor undskyldning og fotograferer ikke alsidigt og "specielt" nok - i mine øjne Nik laver smukke billeder men er kedelig i egen person (Lisa skulle have vundet!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg klarede |
|
|
ikke presset, og søgte på hvem der vandt. Har stadig ikke fundet ud af om jeg er glad eller skuffet 
Hestepasser søges til Schweiz sommer 06 til sommer 07. Desuden søges en fra midten af marts til juli. Kontakt mig for nærmere oplysninger. Hoppe sælges eller byttes: se mere her www.dba.dk/asp/soegnin...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lisa... |
|
|
Jeg holder også på, at Lisa skulle have vundet... Bre? Hun er bare dum at høre på...
Hilsen de fantastiske 5: Elvis, Bianca, Emilie, Twiggy og Kathrine ** SAPHIR NØRREMARK 1999 - 30/4 2005 Jeg vil ALTID huske dig! <3 ** STALD DEJRUPGÅRD Oldenborgere i TYKT og tyndt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kathrine... |
|
|
Jeg havde også Lisa som en favorit... Hun var noget støjende, men klart den bedste på billeder... Bare det billede hvor hun ligger ned... det er så suverænt... da hun røg, så holdte jeg på Kim... men hun måtte så tage hjem til staterne igår 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad syntes |
AmigoCjn |
09-02-2006 22:17 |
|
... i så om resultatet??? Jeg er egentlig lidt skuffet - havde håbet på Nik, af de 2. Bre, havde jeg også lidt blandede meninger om, men syntes hun klarede de fleste af hendes fotos rigtig godt. Det sammen med Nik, syntes hun er utroligt alsidig, og hun fik da også mest ros, da de kiggede samtlige billeder igennem til sidst? Men ja, hun blev overhalet... Ved ikke helt om jeg syntes det er ok, eller ej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa! |
|
|
Hejsa alle sammen! Jeg syns faktisk at der ikke er nogle særlige gode piger tilbage, jeg er virkelig skuffet, for jeg kan hverken se Bre, Nik, Nicole eller jayla som Top model. Men Naima som vandt i 4èren, fortjente det, hun havde nogel specielt.  Stort knus fra Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
anita25 |
09-02-2006 22:47 |
|
så det desværre ikke...HVEM...fortælll
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det var.. |
|
|
nicole der vandt.
Hestepasser søges til Schweiz sommer 06 til sommer 07. Desuden søges en fra midten af marts til juli. Kontakt mig for nærmere oplysninger. Hoppe sælges eller byttes: se mere her www.dba.dk/asp/soegnin...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg synes |
|
|
de alle sammen var utrolige dumme at høre på...og hvorfor skriger amerikaner altid SÅ højt og skærende. Lisa Hmmm , har ski aldrig set en med så grime en mund, og niks overlæbe ser også underlig ud...ser ud som den er limet til næsen...  Nicole...total pivet og skabagtig...men flotte fotos. Bre... røvhellig tøs som trængte til et klask, men jeg synes hun er utrolig smuk.
mvh. sulle Det jordiske paradis ligger på hestens ryg, i kroppens sundhed og i kvindens hjerte. Friedrich Bodenstedt Tysk forfatter (1819-92)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Susanne... |
|
|
Skal jeg være helt ærlig, så efter at jeg så afsnittene igår, var det lige før jeg hellere ville have hende og Nik videre sammen... Men på den anden side, undskyldningen kom nok fordi hun IKKE havde regnet med at dommerne ville hører om det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heyhey |
|
|
Synes at Lisa skulle ha vundet;-)
*STALD VESTERBÆK* Oldenborg , Holstener & Belgieravl *Medlem af D.B.H og DOA* Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 www.Stald-Vesterbæk.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå Nicole.. |
Janet I |
10-02-2006 10:02 |
|
VANDT, og hun var også den med størst potentiale af de der var tilbage! - Ekstremt flotte billeder og sikke et smil! - At hun så var en "anelse" umoden, det bliver vel bedre med alder og erfaring. Nik var også flot på billeder med der var et eller andet med det ansigt som ikke lignede en models - men smuk var/er hun.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var |
|
|
den rette vinder, Nicole var bare SÅ smuk og havde det vildeste smukke smil!!! Men det kunne nu have været godt, hvis Kim vandt, hun var da bare lidt for sej!!! Men husk nu at der kommer "Back-stage" og "Re-union" på mandag kl. 20.00!!! Hvad mon det er, Sara (eller var det Lisa ) bekender? Glæder mig godt nok til at se det!!!
Venlig hilsen Helena fra Team PIP - nu snart med hund? Diskretion er kunsten at hæve sit øjenbryn i stedet for sin stemme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Synes det var |
|
|
Helt i orden at Nichole vandt, hun er mega køn og gik rigtig flot i sidste opvisning. Jeg er dog ikke enig med dem der synes Lisa skulle vinde, ja hun tog gode billeder, men hun var alkoholiker og det ville uden tvivl give hende problemer og samtidig hjælper det ikke ens udseende at drikke for meget og så var hun bare møg irriterende og bedre vidende at høre på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter slet ikke.. |
Lisa&Zahkir |
10-02-2006 18:47 |
|
...Nicole vandt. Syntes hun var et irritations moment fra starten. Nik var da klart en vinder.. Mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|