|
|
| Så er det nu, du skal krybe til korset |
| Forfatter:  |
anjahoff |
| Dato:  |
08-02-2006 20:33 |
|
Jeg hørte i formiddags et program på P3, hvor man kunne ringe ind og "krybe til korset". F.eks. ringede en voksen mand ind og fortalte, at han havde fotokopier af alle Troldepusbøgerne i et ringbind med kedelige papirer, så han ind imellem kunne søge ind i barndommens verden uden at blive opdaget.  En mand på omkring de 30 år indrømmede, at hans bedste film var Frøken Nitousche.  En bartender på et Heavy Metal musiksted indrømmede, at når der ikke er nogen gæster, så er det Dodo & the Dodos, der brøler ud af højttalerne for fuldt drøn.  Jeg selv har netop købt en stor mængde af de gode gamle Penny/Wendy blade, og læser med stor fornøjelse de gode gamle tegneserier - selv om min alder har rundet de 3 årtier.  Derudover må jeg krybe til korset og indrømme, at jeg ikke ser Krøniken og heller ikke så Taxi.  Hi hi, så er det jeres tur.  P.S. Hvis der er nogen der ligger inde med pæne/velholdte Penny blade fra årgang 1988 og senere tilbage, og gerne vil sælge/forære dem væk, så er jeg MEGET interesseret. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er ingen skam... |
|
|
Det er ingen skam at følge med i krøniken, eller se de gode gamle film.. Jeg selv ELSKER at se de gode gamle morten kork og dirck passer:P jaja da..
Knus fra Pernille, Lady Love og Menta Savner jer Aktiv Igen og Herbie...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OK da... |
|
|
... jeg tilstår at jeg hverken har set Krønniken, Rejseholdet eller Taxi! Og at jeg synes at Britta og Silverbøger er hyggeligt (kunne godt finde på at købe dem igen hvis jeg fandt dem antikvarisk)... Og det samme med Det Lille hus på prærien. Er det sådan noget vi skal tilstå?
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blir helt nostalgisk |
|
|
Savner penny .. har aldrig værret fan af wendy historierne.. kunne det ikke bare have været MIN hest der blev til wendy .. så havde begge blade måske overlevet *G*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
Thedo |
08-02-2006 20:52 |
|
Okay, jeg kryber til korset og indrømmer at jeg stadig synes at det er hyggeligt at se Disneys klassikere. Heldigvis har jeg en lillesøster på fire, så jeg er lovligt undskyldt når "hun" skal se en tegnefilm... hee  Ellers er der ikke noget... tralalala - bortset fra de gamle Balck Beauty bøger.. hihihi Sjov tråd det her... 
Med venlig hilsen Thedo Hvis du kan li´ katte så se på min præsentation. Der er et pragteksemplar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krybe til korset |
Sara (Pachino) |
08-02-2006 20:53 |
|
Jeg har ikke rigtig nogen hemmeligheder jeg burde tilstå.. Men for et par år siden gik jeg en del i byen med nogle "hårde" drenge, som man ikke skulle fornærme for meget.. ..Der skete så det til en morgenfest en dag, at vi sad en 7-8 personer og festede på de lyse morgentimer, indtil drengene ville synge karaoke, og den ene fyr (den værste af dem alle) fortalte at hans yndlingssang var Trine Dyrholms "Danse i måneskin", siden den dag har jeg fået et helt andet billede af ham  Mvh. Sara P.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desværre |
|
|
...så kan jeg ikke krybe.  Men jeg må da indrømme at jeg har en svaghed for at spille Pokémon på Game-Boy, hvorfor var den slags ikke opfundet da jeg var barn.  Og så må jeg også melde mig i flokken af ikke-seere til Krøniken, Taxa og hvad de nu hedder de der kedelige serier. Jeg har ellers kæmpet en hård kamp med Krøniken, jeg har endda lånt den på video, men den er bedre end sovemedicin.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ahem... |
Cruella76 |
08-02-2006 20:55 |
|
Oki - jeg kryber til korset. Når jeg er alene, så kan jeg godt køre en pose ostepops ned på under 3 minutter, mens jeg ser serier. Jeg er nemlig serie-freak! Frasier, venner, Will&Grace osv osv. Men, jeg ser nu også både krøniken, rejseholdet og Taxa 
Christel "Nu officiel, selvudnævnt fødemaskine" Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nårh ja forresten |
Cruella76 |
08-02-2006 20:58 |
|
Jeg går heller ikke vejen for et godt spile "snake" på mobilos. Jeg kan faktisk spille i timer når jeg går i seng 
Christel "Nu officiel, selvudnævnt fødemaskine" Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg indrømmer gladeligt ... |
Lisbeth Sejberg |
08-02-2006 20:58 |
|
... at jeg ikke har set et eneste afsnit af Desperate Housewhifes  Jeg elsker at spille totalt hjernedøde spil på www.ihimlen.dk  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ok,ok... |
Himmelfjer |
08-02-2006 21:01 |
|
...jeg kryber til korset og indrømmer, at jeg har læst alle Heartland bøgerne!  Og at jeg er fuldstændig tosset med en skive franskbrød med en udsplattet flødebolle på!  Og at jeg ikke ser krønikken eller taxa, men at jeg savner tv3 helt vild for hvad er livet uden E.R.?  Camilla
- NU MED HUND!!! Festsange forfattes. 200 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kryber til korset... |
|
|
Jo da. Jeg er fuldstændigt, uhelbredeligt besat af Dungeons and Dragons tegneserien fra 80'erne og af Mighty Morphin Power Rangers. Nåh ja, og jeg kan falde helt i staver over Powerpuff Pigerne. ... mmm. Børne-TV.  -+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha da... |
|
|
Jamen indrømmet: Jeg ser heller ikke Krøniken, Rejseholdet eller Taxi. Til gengæld ser jeg gerne Disney, Emil fra Lønneberg (som jeg endda har købt på DVD ) og ja, også Det lille hus på prærien (hvis de da snart gider at sende det i tv igen) Jeg er også total serie freak. Alle tiders barnepige, Venner, Frasier, Beverly Hills (Ups... der er alligevel ikke andet at lave på det tidspunkt) Og åh nej, jeg er afhængig af Sudoku...
Køb billigt her Medlem af "smårytternes" klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kryber til korset. |
millesulbæk |
08-02-2006 21:18 |
|
Jeg må indrømme at jeg har læst 12 Heartland bøger...købte 2 i sidste uge for 29 kr.  Har for ikke så længe siden fundet alle mine gamle Penny, Wendy, Min hest og Ponni blade frem... Har fået 2 hamster, for de var så søde da jeg var barn...
Bøger til sygeplejerske uddannelsen sælges. Bøger til lærer uddannelsen sælges. Hus med plads til hest købes nær Fr-havn, Jerup, Sindal eller omegn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En lille tilståelse |
anjahoff |
08-02-2006 21:19 |
|
Hi hi, jeg glemte lige denne: Min mand og jeg læser godnat-historie for hinanden. I øjeblikket er det Harry Potter bøgerne. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| awer0fiqelaw |
Gitte C |
08-02-2006 21:28 |
|
Jeg plejer ikke at prale til nogen over, at jeg engang imellem køber en stak hjernedøde kærlighedsromaner, hvor hun er slank, storbarmet og utrolig smuk og han er høj og mørk med en dyrisk mandighed...! - så SIG det ikke til nogen!!! Mvh Anonym 
Gitte C GILA HORSEFAIR www.gila.dk Forhandling af Breyer heste - kvalitetslegetøj til hestefolket! - vi har brugte trailere til salg. Se hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay da! |
|
|
Jeg indrømmer gerne, at jeg synes det er mægtig hyggeligt at læse gamle Penny/Min Hest/Wendy-blade  Og hestebøger som Britta & Silver, Jennie, Den sorte hingst og mange andre bliver også gravet frem med jævne mellemrum  Og så er jeg helt vild med 80´er-musik, og har efterhånden ret mange cd´er/Lp´er fra det årti.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan slå jer alle sammen |
|
|
for ikke nok med at jeg har en samling på flere hundrede gamle penny og wendy blade, men der kommer stadig et nyt ind af døren hver 14 dag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kryber... |
|
|
Jeg kryber også til korset... - Min kæreste læser godnathistorier for mig. Han læste for nyligt Charlie og chokoladefabrikken! - Jeg kan pludselig blive dybt ulykkelig ved tanken om at mine elskede gamle bamser ligge på loftet - for derefter at løbe op og hente et par stykker af dem ned, fordi jeg synes det er synd de ligger deroppe!
med venlig hilsen LISE ROHDEN JEG ER UDØDELIG INDTIL DET MODSATTE ER BEVIST! - Med part på Chico på Raagaarden - Amagerrytter siden 1992 (APK/ARS 1992-2002, KRK 2004-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stille! |
|
|
At jeg generelt hader Bamse og Kyllingen! MEN savner at se Bamse på Månen, med Forlæns og Baglæns. GO NØF GO NØF!!! "Jeg har lynenes travlt, men jeg tar det med ro"... Er vild med Emil, Pippi osv osv. Spoo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ikke til |
MinnaN |
08-02-2006 21:46 |
|
Taxi, Krøniken, Desperate Housewives og sår'n noget. Frasier, Simpsons, Navy CIS, JAG (Harm er for lækker og Bud er SÅ sød), Discovery, Top Gear er mere min stil. Jeg er til (hold nu helt fast) Disney film i tåreperserklassen også ÆLSKER jeg Spice Girls. *synger if you wanna be my lover* Take That er også møj gode og East 17 rykker for vildt. De boybands og tøser der er der nu, er simpelthen bare efterligninger!  I mine unge dage var jeg sød bumset nørdet ridepige om dagen og det vilde discoteksdyr om natten/weekenderne. Jeg gad ikke dem på min egen alder (16-18) og det var bare sjovere at score dem på 20. Kunne komme ind der hvor de ihsåsmarte poptøser fra klassen IKKE kunne komme ind.  Miig? Jamen, jeg er 18 se selv mit Dankort. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| børnebøger |
pjemm |
08-02-2006 21:47 |
|
Jeg er lidt vild med Peddersen og Findus - og jeg har ikke engang nogen børn. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ok nu siger jeg det... |
|
|
En gang imellem ser jeg...glamour  Jeg er også generelt besat af serier.. I øjeblikket begrænser det sig dog til desperate housewives og OC (begge to er på pause ØV!!!) Har set samtlige afsnit af OC og har dem endda på dvd... Mvh Signe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min tur |
Tine85 |
08-02-2006 21:52 |
|
Min yndlings kanal er BBC FOOD den følger jeg glædeligt med på hver dag 
M.V.H TINE **Vær dit eget ikon**
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Krybe, kravle!* |
99E |
08-02-2006 21:54 |
|
Jeg har adskillige kasser med Anders And-blade på loftet. Jeg plejer også at have en del i stuen, men de er pakket sammen så lejligheden kan se pæn ud, nu hvor den er til salg. OG der kommer flere Anders And-blade. Helt nøjagtig et om ugen, mindst! Jeg er også vild med de GODE Disney-film. Også de gamle. Og de korte. Jeg ønskede mig børneserien "Nana" fra DR i julegave, fik den og ÆÆÆLSKER den stadig...! Jeg har faktisk set (i hvert fald noget af) Taxa - men ikke Krøniken, Rejseholdet, Desperate Housewifes eller... Matador. Jeg Har Ikke Set Matador og Jeg Har Ikke Tænkt Mig At Gøre Det. HAH! (Jeg nægter at lade mit liv styre af et TV - men jeg er gerne "platte amerikanske serier" når de alligevel er der, fx Will&Grace, Venner, Frasier, Gilmore Girls etc. Jeg hører P1. Ofte... Heste-børnebøger er FREMragende underholdning (men ikke så god som Anders And). Jeg hører countrymusik. Og metal. Og beethoven er heller ikke værst... Nåhja: Mikkel scorede mig ved at give mig en WOK! 
... - 99E - ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| indrømmer |
|
|
-Jeg læser Wendy  -Jeg ikke ser krøniken osv. - Jeg aldrig er vokset fra hestesengetøjet Har stadig 8 sæt - Kan godt lide franskbrød med banan 
Hilsen Annecathrine En rigtig fjordhest hedder Store Mads Kirk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hyggeligt |
|
|
at høre om andres skabshemmeligheder. På en rundtur i Texas endte min familie og jeg ved en fejltagelse på en eller form for religøst center (der stod Ranch i guide-bogen), hvor vi skulle blive et par nætter. Efter den store fælles morgenmad i fællesstuen havde en af de andre efterladt et puslespil som min mand og jeg for sjovt liiige skulle bruge 5 minutter på. Vi endte med at sidde inde HELE dagen i det smukkeste solskinsvejr for at lave det s*ide puslespil, mens ungerne hev og trak i os for at få os derfra. Det var lige før vi var blevet en ekstra dag bare for at lægge det færdigt. Og jeg der altid har synes at voksne der lægger puslespil ikke har noget liv. Faktisk endte jeg med at købe et puslespil med 1500 brikker til os selv derhjemme. Er dog ikke nået videre.
Hilsen Line .....med DESEADO (P.R.E)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BBC Food er... |
99E |
08-02-2006 22:01 |
|
...altså ikke noget at krybe over.
Det er nemlig en GOD TV-kanal!!!
(Jeg kan også godt lide banan-madder. Og grillede skumfiduser. Og jeg synger med på sangene på CDen i bilen - når jeg kører alene...)
... - 99E - ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| indrømmer |
|
|
kryber til korset og fortæller nu at jeg kun købte min søn et harry potter spil til ps2, for at jeg kunne spille det, så lige pt. er der mange sure miner for mor har taget maskinen ned i stuen og optager tv´et for børnetime og nyhederne og sådan har det stået på siden lørdag 
mvh. jeanette2 husk at tavshed sommetider er det bedste svar..(dalai lama)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ok da... |
|
|
Jeg spiller computer. Jeg bliver faktisk afhængig af det, så da jeg skulle skrive bacheloropgave endte det med at min kæreste måtte slette alle spil fra computeren  Sidst jeg var på besøg hos mine forældre, fandt jeg min gamle nintendo gameboy og spillede Super Mario 1. Jeg kunne stadig gennemføre det så let som ingenting... Jeg har også gemt alle mine stile fra hele min skoletid, og en gang i mellem tager jeg dem frem og læser nogle af dem fra da jeg gik i 5. klasse. Jeg gør det samme med alle mine kritikker. Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BBC food er |
|
|
da alletiders kanal og bananmadder med rosin er GUF og man skal da synge når man kører bil og er alene - man skal ikke gøre det i en overfyldt togkupe "stååår på en alpe top... kigger på det sneeer" Nå men krybe til korset... Jeg ÆLSKER osterejer (2 min pr pose max) Jeg ælsker pladderromantiske engelske film a'la Austin eller Eyre og jeg kommer da vist også af og til... til at se Dr. Phil 
Mvh Charlotte Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Soveputtedyr |
|
|
Jeg ser heller ikke Krøniken, Rejseholdet eller Taxi. Men til gengæld læser jeg oss gamle penny og wendy blade... Og det bedste jeg sover med mit sovedyr Sælus. Den fik jeg da jeg var helt lille af min dejlige storebror. Da min mor så døde syntes kæresten jeg skulle ha en ny "sælus" da den gamle er ret slidt men det blev til en Rollus istedet (hvalros) men den gamle kan jeg altså ikk undvære selv om de næsten har samme form. Kæresten siger iøvrigt jeg er puttedyrsagressiv. En nat prøvede han for sjov at ville ta dem fra ham resultatet blev jeg tæskede ham i søvne. Sådan skal det være... KnuZ Vibber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Deseado |
|
|
Puslespil er jeg med på...jo flere brikker, jo bedre (når de ER sorteret ) Derudover : Basserne, Min hest, Tintin, Asterix... Elsker også gamle danske film, meget gerne Dirch Passer. Har Matador-serien, ufatteligt den ikke er slidt op ! Sudoku er som narkotika for mig...tidl. var det kryds og tværs. Fik for nogen tid siden en ordentlig stak Bill og Ben bøger. Kendte dem ikke...men det kom jeg da til. (Handler om to garvede cowboys...rigtige helte) Og så har jeg et spil med falling bricks...SKAL spille det, når jeg er kommet i seng...bare et par min. Orv - jeg har mange...og mange flere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay okay |
|
|
Så lad gå  Jeg følger med i horton-sagaen, hvis ikke hver dag så i hvert fald hveranden (for gårsdagens afsnit bliver altid genudsendt ) jeg mangler kun den sidste bog i Heartland serien for at have dem alle læst - og jeg overvejer seriøst at købe den for det samme Jeg håber stadig der kommer flere bøger i Jennie-serien fik at vide da jeg var lille og samlede at der kom flere, venter stadig naivt Er afhængig af hvidt-øl 
VH Malene !
When the going get's tough - the tough goes shopping!
Min dejlige hest søger passer!!!
Hjemmesiden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha uha |
|
|
Ja... Så kryber jeg også til korset! -Jeg ser Disney Show, når jeg kan komme til det! Og ELSKER Disney-film! -Jeg ELSKER Peter Plys! Han er bare så nuser, og har faktisk 3 film, som jeg somme tider ser når jeg er alene hjemme, ellers ser jeg gladeligt med når der er børn på besøg  - Jeg læser stadig Den Sorte Hingst-bøgerne, de 3 Fuldblod-bøger jeg har og de andre pige-heste-bøger jeg nu har stående. -har arvet min mors gamle Susi-bøger, og dem læser jeg allesammen mindst en gang om året. Sys stadig de er lige gode. -Jeg er vild med Harry Potter!!! -Jeg har stadig de hestehåndklæder jeg fik da jeg var yngre! Og de bruges stadig! - Jeg synger med på sange i bilen. Til stor morskab for min kæreste når jeg glemmer han er der også, og skråler løs  - Jeg er computernarkoman. Spiller Knight online, og sudoku når jeg kan komme til det. Eller lægger kabale! Kan jeg få TIMER til at gå med. tror det var det jeg havde at tilstå for denne gang...
Nye billeder på min præsentation! Venner kan man lave alt sammen med, men kun de aller-bedsteste venner kan man lave ingenting sammen med (Peter Plys)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TT, dit dobbelt-k ER |
|
|
blevet spottet  Jeg købte en LEGO-lastbil som 31-årig (og, ja, det var til en gave ... det fik ekspedienten i hvert fald at vide), og vinteren før brugte jeg over 200 timer på at bygge en papirmotorcykel (de sidste 190 timer var ren stædighed).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ejj... |
|
|
Mega herlig tråd, men jeg er SÅ dårlig til at huske ting jeg burde skrive her. Men jeg kan da starte med at jeg har læst og ejer ALLE heartlandbøgerne, og får den nye af min mor hver gang de udkommer  Når jeg sidder her alene i min lejlighed bag skærmen, og læser noget sjovt - og griner jeg RET højlydt Dårlig vane, da jeg jo har underbo osv. Jeg har RIGTIG mange både penny, wendy og minhest blade - og læser dem når jeg er hjemme hos moar og far  Jeg elsker at se Disney show  Og jeg har en evne til at bruge sindsygt mange timer på at spille f.eks. The Sims2 her på computeren  Egnetlig har jeg altid fået ret gode karaktere, men jeg laver sjældent mine lektier - måske noget jeg burde lave om på... Har en forkærlighed for chips og chokolade, som jeg kan indtage i voldeligt store mængder. Men så længe jeg vejer 55minus, så går det nok 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå ja... |
|
|
Jeg er også den STORE sanger, når jeg kører bil... alene (forestil jer et billede af mig, taget i en fotofælde ) Og når jeg ikke kører, så laver jeg alle de der andre ting, jeg har nævnt 
Køb billigt her Medlem af "smårytternes" klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kom lige i tanke om... |
|
|
Har forresten en STOR spand med Lego, som er beregnet til børnene som kommer på besøg. Men når jeg er alene hjemme, kan jeg godt lide at bygge ting og sager. Specielt springbaner, og så er legoheste jo gode at have... Pinligt!
Nye billeder på min præsentation! Venner kan man lave alt sammen med, men kun de aller-bedsteste venner kan man lave ingenting sammen med (Peter Plys)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krybe til korset |
anjahoff |
08-02-2006 23:01 |
|
Hvor er I bare underholdende. 
Mange hilsner fra Anja - med Zariba, Cæsar, Renault og Papaya Ley Søger velholdte Penny blade fra og med årgang 1988 og tidligere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OK så indrømmer jeg lidt mere ... |
Lisbeth Sejberg |
08-02-2006 23:13 |
|
... jeg elsker også at synge i bilen, men heldigvis gør jeg det ikke på det meget vellignende sort-hvide foto, som jeg fik tilsendt fra Politiet sidste år. Mvh. Lisbeth (med 1 klip i kørekortet)
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine kors |
Gonzalez |
08-02-2006 23:15 |
|
kryber til korset og indrømmer at: * jeg ikke kan gå , cykle eller køre scooter/bil eller være i bad uden at synge/skråle eller mumle for mig selv... * jeg ikke kan gå forbi en kiosk eller tankstation uden at købe mindst to plader marabou og en pose KIMS sour cream og onion, som efterfølgene bliver spist på under en time... * jeg ikke kan undvære mit toiletpapir - det er med duft, det hedder "aloesoft" og kan købes i føtex. Har altid en rulle til at stå og dufte, på natbordet den dufter altså goodt... (ja det er lidt unaturligt at dufte af blomster i måsen) * je ikke kan stå for tilbuddet "vil du have et stk kage" uden at hoppe rundt og grynte eller blive helt rød i hovedet, som om jeg lige er blevet forelkset * jeg kan spise tre romkugler på et kvarter, og bagefter have lyst til flere...(jeg er heldig, har en kammerat der er bagerlærling, han kommer tit med goe kager *mums*) * jeg kan ikke se Spirit uden at tude hele vejen igennem, enten af grin, sorg eller lykke  * jeg samler på får-figurer, og lys... og bamser... * jeg elsker fettuccine, og laver det meget tit selv, for bagefter at gå ned på pizzariaet og købe mere  * Jeg altid liiige skal se min lille kusines legetøjsdukker og heste, når jeg er på besøg hos morbror og tante * jeg har 10 par mande tigths boxershorts med gylp, de er hamrende gode at sove i 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hihi, underholdene tråd... |
|
|
Jeg vil da også gerne krybe til korset og indrømme at jeg er kæmpe fan af E.R og det lille hus på prærien. Hvornår har de dog tænkt sig at sende den serie igen??? Jeg tuder over ingenting når jeg ser fjernsyn herhjemme alene. Senest var i går aftes hvor jeg tudede over, hold fast, et afsnit af Simpsons Det var sørgeligt, for Homer skulle have en hjerteoperation  Ellers er programmer som Dr. Phil eller Oprah en sikker tåreperser. Eller Ekstrem Hjemmeservice med Ty. TV3 er min ven  Og jeg kan uden problemer fråde en liter choko-marcipanis alene på en aften  I øvrigt er børnebøger og tegnefilm et hit hos mig. Elsker simpelthen de gode gamle disneyklassikere 
Gå ikke foran mig måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved mig måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven. Citat: Albert Carmus
Westernsadel sælges af mærket Billy Cook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kryber også... |
alleos7 |
09-02-2006 07:39 |
|
Jeg er 37, og jeg samler på Poke´mon kort  Jeg har dem i mapper, og skrevet ned, så jeg ved hvilke jeg har, og hvilke jeg mangler... Lidt pinligt, men jeg kan bruge lang tid på at sætte i orden, og gøre ved... (så hvis nogen af jeres unger er blevet træt af deres, kunne i da lige tænke på mig )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg tilstår at |
|
|
jeg har en kæmpe stak med wendy blade liggende som bliver læst jævnligt... så ser jeg helt utroligt meget disney og mit yngling program på dr 1 er Lille nørd ... det er så sjovt og jeg vil gerne være med idet ... og jeg ser det hver gang selv hvis min lillbror på 4 ikke er hjemme så syntes jeg at den der bøllebob sang som hedder lasse har smilet til mig ... den er super god og super sød... ej nu stopper jeg ellers sender i mig bare ind på jhn
"what if the one thing you feared most in life was the one thing that could set you free" MEMENTO TE MORTALEM ESSE Husk du er dødelig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Efter at have læst "Bad Taste Kikset"-tråden... |
99E |
09-02-2006 08:27 |
|
...er der mere at tilføje:
Jeg går med strømper i sandaler - også når jeg har shorts på. Jeg går ikke i shorts særligt tit -- så jeg har hvide ben. Og...: Jeg barberer ikke ben - særligt ofte. Jeg kan finde på at gå uden BH - også ude i "den virkelige verden". Jeg går ikke i solarium, så jeg er vinterbleg - og jeg er ligeglad (hah!). Jeg går i stramme, lavtaljede jeans - og jeg har ikke model-mål... (Og det er muligt, man kan se g-strngen, når jeg bukker mig ned...)
TAG DEN!
... - 99E - ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er... |
|
|
Mathilde-alkoholiker! Big time! Faktisk så meget at jeg prøver at holde det skjult formin kæreste  Jeg SKAL have en ½ liter kakao mælk til morgen, ellers dør jeg (og det er faktisk bevist nu, jeg ligger syg med influenza og det er 100% fordi jeg ikke har fået min godmorgen kakaomælk siden i lørdags!!). Derudover drikker jeg vel ca 5-6 liter om ugen på de mest mærkelige tidspunkter. Jeg har altid haft det sådan, men det stopper altid omkring april maj måned og starter igen i oktober. -Meget mærkeligt! Jeg læser stadig i mine gamle PENNY blade (Wendy sucks!) og i min hest. -Samt Basserne (som min ene nevø abbonere på, så der bliver jævnligt stjålet blade derfra). Når jeg er for doven, tager jeg min kærestes elskede barbermaskine og bruger den på benene osv.. Og den må ikke få pigefnat  Også er der min evindelige trang til marcipan ting! Elsker jul og påske!!
Hestepasser søges til Schweiz sommer 06 til sommer 07. Desuden søges en fra midten af marts til juli. Kontakt mig for nærmere oplysninger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indrømmelser |
|
|
- Er vild med engelsk vingummi (den fra "Bassets" i den røde pose/pakning). - Samler på figurer af drager og af troldmænd. - Jeg har en stor svaghed for hobbitter. - Køber af og til et "mormor-ugeblad." - Krus er min store svaghed. Jeg skal kunne lide det, og så må det ikke koste over en 20'er. - Kigger stadig jævnligt på min gamle samling af hestepostkort, selvom der ikke er kommet et eneste nyt postkort til i de sidste 15 år. (Er der nogle derude der har hestepostkort de vil af med, så sig lige til)  Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da kæft 99E |
|
|
Du er da det jeg vil kalde en 'ener!  Jeg har aldrig læst wendy og pennyblade. Jeg aner intet om heartlandbøgerne. Da jeg var barn læste jeg sølvpil (no wonder, hvorfor jeg har en 'indianerhest' idag.) Jeg har set harry potter filmene, og ringenes herre, og jeg kan ikke se det 'dejlige' ved dem  Jeg er dybt begravet i min sofa, når der er desperate housewife. Jeg elsker mine hestebøger, og er stadig vild med pretty woman, selv om jeg har set filmen utallige gange. Jeg kan stadig få en klump i halsen over ET phone home.
Smil forlænger munden Glæde forlænger livet Jeanette www.sitecenter.appaloosa.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indrømmer intet! |
|
|
Hvis der er nogen der skulle påstå at jeg nogensinde har gjort følgende så er det løse rygter og bestemt ikke sandt ! Overvejet at købe en Batman madkasse i sidste uge, men havde ikke penge til den. Drønet hjem fra den avisrute jeg havde som 20 årig for at komme ind og se spiderman med flimmer på tvdanmark. Kunnet alle Pokemoner og tilmed fulgt med i alle afsnit. Lyver om hvor meget vand jeg drikker, da det faktisk ikke er noget cola er bedre Cola, is og chips kan godt udgøre et afbalanceret måltid. Og gider heller ikke barbere ben så tit, tilgengæld falder jeg tit i søvn på sofaen i alt mit hestetøj når jeg kommer hjem fra stalden. Husk det er rygter, bestemt ikke sandt 
Team Janus Vi rider når vi sadler Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars Vi savner dig stadig Daisy 04/06-1997-03/01-2005 Sorg er kærlighedens pris
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det med at falde i søvn på sofaen... |
99E |
09-02-2006 09:25 |
|
...i ridetøj gør vi BEGGE her - så det er der ingen problemer i. ... 
... - 99E - ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kryber |
Henriette Nielsen |
09-02-2006 10:00 |
|
Jeg kryber også lige til korset... - Jeg ææælsker Wallace & Gromit (Walter & Trofast) Min kæreste og jeg var i biffen og se den nye film med Wallace & Gromit "Det Store Grøntsagskup", og vi var de eneste voksne uden børn Men jeg ville altså bare ikke gå glip af den. - Og Garfield er også vildt kær. - Jeg kan grine min røv i laser over Tom & Jerry. - Desperate Housewives havde jeg en ugentlig aftale med, da det blev vist i tv. Henriette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg læser |
|
|
Annes wendy blade når hun er færdig og jeg elsker elvis presley og the beatles og så er der intet skønnere end at ligge under solen imens man lytter til de 4 års tider. mit foretrukne fodtøj er træsko til hverdag og fest de er altid med mig i bilen så jeg kan skifte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OK så siger |
|
|
jeg det!! Jeg har aldrig set Matador, Krønikken, Rejseholdet eller TAXA og jeg gider heller ikke!! sådan... Ok, så kommer den rigtige...jeg kan spiser 16 stk. Toms chokolade skildpadder uden at få det dårligt!  Shh sig det ikke til nogen  Hilsen WinnieK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krybe til korset- |
Lisab.(Juul) |
09-02-2006 10:18 |
|
Tja jeg har vidst ikke rigtig nogen hemmeligheder Jeg elsker disney film, til alt held gør mine børn osse  Da jeg var yngre kunne jeg spise 9 af de små romkugler og drikke en liter kakao til  Forleden spiste jeg en kæmpe portion chokolade mousse, og drak en kop varm kakao med flødeskum  Ja jeg synger osse når jeg kører bil, og jeg synes selv det lyder godt  Så både taxa og krøniken.. Jeg sad faktisk og tænkte på idag at finde min play station frem, og spille bubble boble 
Hilsner Lisab Som flytter til Silkeborg 1 Marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha... |
|
|
Sikke en underholdende tråd  Hmm jeg falder også jævnligt i søvn i ridetøjet. Og jeg falder også (lidt for ofte) i søvn i sengen på mit varmetæppe foran den bærbare 
- Yuki 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen, her kan jeg også være med! |
|
|
Ok! DEJLIGT med den her tråd.. Har også haft stor fornøjelse af at høre p3 de sidste par onsdage - og kan kun være GLAD for det ikke kun er moi, der har et par sjove "interesser" 1) Jeg har er nørd med Roxettes musik - og indtil for et par år siden var jeg den mest GALE samler, der desuden rejste skandinavien tyndt for at se koncerter!!! Havde rundt 700 cd'er, lp'er, kassetter, 12" og 7"ere med dem og andre projkter fra Gessle/Fredriksson... Samt væggene fyldt med platinplader og skufferne fyldt med div. merchandise! ARGH! Idag NØJES jeg med at købe de nyeste cd'er og ikke alverdens promos, udenlandske tryk, singler, radioudgivelser mm ..Men platinpladerne skal op på væggene igen, når jeg engang får et andet sted at bo (her er skråvægge)! 2) OLDTIDSKUNDSKAB! ...Er vildt fascineret af Grækenlands historie, hvilkt resulterer i at jeg har huset fyldt med bøger, der vil gøre enhver historielærer GRØN af misundelse, jeg har brugt en del penge hos APOLLO på at rejse derned og kigge og holde ferie (og endnu en tur er i støbeskeen!), jeg tog oldtidskundskab som valgfag på HF og skrev SSO'en i samme emne (to 11 taller - så helt spildt var det ikke)! ... 3) Jeg er skytte - ikke specielt nørdet, har en stor omgangskreds der.. Men mine gamle venner vil HELT SIKKERT mene det skal med på denne liste med at "krybe til korset" - så det er hermed gjort... 4) Jeg har også hang til sentimentale stunder og smuglæser Jennnie bøgerne og Penny (jeg kan ikke FORDRAGE Wendy - yikes, nogle dårlige historier)! .. Jeg var desværre nødt til at give mine gamle blade væk - dengang det var for pinligt at TURDE indrømme der var en grund til de stadig var i huset... Overvejer at lede efter enkelte af de gamle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Britta og Silver |
|
|
Bøgerne,åh ja,hvor var de gode,dem har jeg stadigvæk.Har ikke læst dem siden jeg var"ung" Jeg har også Gitte bøgerne.Det kunne være jeg skulle læse dem igen en dag... Elsker at se Matador- jeg tror jeg har set den mindst 10 gange. Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er da ved at.. |
|
|
dø af grin over nogle af jeres hemmelige laster  Kan da godt være med.. Elsker tegnefilm, og følger med i hortonsagaen (Ser den ikke hver dag, men følger den rimelig), elsker hestesengetøj/håndklæder (Kan stadigvæk ønske mig disse). Ville ønske jeg stadigvæk kunne lege med mine mini-heste, men må indse at det bare ikke er det samme . Synger altid i bilen, dog mest når jeg er alene.. Og det går ikke stille for sig.. Ser ofe Oprah og engang imellem Dr.phil, kan godt lide at hive de støvede hesteblade frem og læse dem igen.. Ja og der er sikker mange flere..
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kunne med lethed |
Jeber |
09-02-2006 11:17 |
|
finde på at læse De5, Britta og Silver og Gitte-bøgerne igen! Desuden svælger jeg i Beverly Hills, så ofte jeg kan komme afsted med det. Genudsend bare en gang mere, TV2... Det er jo ren nostalgi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv Øv Øv |
|
|
Her rendte jeg rundt og troede jeg var den eneste kiksede (snart) 30-årige - og så er vi squ så mange at vi kunne danne vores helt egen klub!  Mine laster: - Sluger den ene intetsigende Nick Carter og "roman-bøger" efter den anden - og forsøger ikke at købe dem i den samme kiosk 2 gange i træk - PINLIGT hvis de fandt ud af at jeg er afhængig af "dumme-læsning"!!!
- Kan overhovedet ikke se det mærkelige i at jeg i denne uge har konsumeret 3xMcD, 1xSunset, 2xDreislers hotdogs, 2xMågeklatte-poser, 1x leverpostej mad, 1x banan, 1x ½ liter vand, 2x ½ liter cola og INTET andet - jeg er da mæt, det meste af tiden!?!
- Hvert nytår har gode forsætter om at I ÅR skal jeg mindst barbere stængerne 1 gang om ugen + tage sol engang imellem - for pludselig sidst i maj måned at opdage at jeg ikke engang har taget hul på nr. 2 skraber...nåh ja og at jeg stadig er bleg bleg bleg (ingen kæreste og ridebukser gør at det ikke er et problem for andre end mig selv
)... - Jeg snakker for min - øhhh retter det lige - alle heste jeg kommer i nærheden af
. Til gengæld ryger, drikker eller "stoffer" jeg ikke ! Trine (Faxa)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kryber... |
|
|
og indrømmer at: - Jeg tuder til alle afsnit af "Det lille hus på prærien"
- Jeg har gået til Skydning med gevær
- Jeg elsker tegneserien: "Basserne"
- Jeg elsker at strikke
- Jeg får tit en "morfar" på sofaen
- Jeg har et slemt forhold til conjakruller fra Frellsens
- Er afhængig af HN
- Har købt serien af Jordens Børn og læst den flere gange
Det er hvad jeg har lyst til at indrømme idag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine laster |
Eva L/Lullari |
09-02-2006 15:25 |
|
er: -bruge penge på tøj helst for mange siger gemalen -cola ligth gerne den fra Harboe - knaldhammerende god kold -snøfler eller studenterbrød køber jeg en pakke med 20 stk - jammen så kan jeg da sagtens spise dem alle uden at få det skidt -mit bedste tøj er mit ridetøj som kan bruges både i Bilka, i haven og til et tilfældigt møde på en fridag på arbejdspladsen -at snige Topper (min jack russel terrier) under dynen så vi ikke bliver opdaget, da det er forbudt ifølge "far", men vi hygger os -elsker Sloggi undertøj og har snart ikke andet - blonder kradser og bøjle bh'er prikker og irritere -kan osse finde på at gå uden bh uden for hjemmet -så elsker jeg som mange andre tegnefilm og skal gerne ha' de nye når de kommer på dvd -bruger for meget tid på hesten en gang imellem godt med en mand der forstår mig - bare ikke når det går ud overaftensmaden for mange dage i streg osv osv osv
Eva L med uldbollen Buller alias Lullari
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God tråd!! |
|
|
Jeg kryber gerne til korset og indrømmer - At jeg helst kun rider pony selv om jeg er 22!
- At jeg meget gerne går rundt i ridetøj hele aftenen når jeg kommer hjem fra stalden selv om kæresten hader det
- At det er mindst ½ år siden mine ben sidste har fået fjernet deres pels
 - At jeg kun børster tænder om aftenen
- At jeg spiser alt for mange popcorn! Og alt for tit!
- At jeg er stræber og elsker at få høje karakterer
- At jeg elsker Penny men hader Wendy!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Korset... |
|
|
Jeg må indrømme, at jeg stadig ELSKER alle mine bamser Allesammen sidder på vores seng... Jeg græder når jeg ser Løvernes konge.. Når far'en dør  Pippi Langstrømpe er genial!  Det bedste jeg ved, er når min kæreste kommer ind og putter mig om aftenen, hvis jeg går i seng før ham  Køber kun Kinder æg, for at få overraskelsen indeni.. kan ikke lide chokoladen  Jeg savner os' Bamse og Kylling på månen, sammen med Forlæns og Baglæns! Og ham der kommer flyvende i sin pære! Arthur, hedder han vist  Nissebanden på Grønland, er sejt! Jeg gider ikke se alle de der "voksen-serier", som Krøniken, Taxi osv... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor sjovt |
anjahoff |
09-02-2006 18:00 |
|
Haha, hvor er I sjove.  Jeg holder også meget af at se Disneys tegnefilm. Og synge i bilen når jeg er alene, gør jeg bestemt også.
Mange hilsner fra Anja - med Zariba, Cæsar, Renault og Papaya Ley Velkommen til lidt landlig hygge Købes: Velholdte Penny blade fra og med årgang 1988 og tidligere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhhm... |
|
|
Jeg indrømmer at jeg godt kan lide honningmadder med ristet løg. Ummm (ved godt de fleste sidder med bræk fornemmelser nu, men det smager virkelig godt.) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bbb |
Find-Nemon |
09-02-2006 18:15 |
|
Indrømmer at jeg meget seriøst overvejer at købe, de gode gamle Britta og Silver bøger!
Mvh Cathrine Venner kan man lave alt med, rigtige venner kan man også lave ingenting med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kryper |
Tine85 |
12-02-2006 17:13 |
|
M.V.H TINE **Vær dit eget ikon**
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ehm... okay |
|
|
Griner tråd... Jeg må også bede om "syndsforladelse" så... - Jeg har en næsten komplet samling af Disney klassikere. - Jeg sidder og rocker og synger meget, når jeg køre bil. - Jeg læser altig(eks)kæretens M og FHM blade før ham. - Jeg ser heller ikke Krøniken og Taxi osv... - Jeg er dybt afhænging af chokolade - Det samme gælder serierne Lost og CSI - Jeg elsker en "franner" med nutella og banan 
***Pejtersen*** Flere gode heste og ponyer til salg. Se mere på min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kryber til korset... |
stina h nielsen |
12-02-2006 20:17 |
|
Jeg vil også krybe til korset: - jeg synger overalt gerne til min mp3-afspiller...og forestiller mig jeg står på en scene og er meget kendt!!!  - I bilen er spejlet ofte nede så jeg kan se mig selv  - Jeg snakker uafbrudt i nærheden af hestene...og nogle gange sker det de svarer tilbage...!  - Wendy-blade er bare knald god toiletlæsning! - Efter en shoppetur kan jeg godt finde på at sige "der var 30% rabat på det hele" og faktisk overbevise mig selv om hvor godt et kup det var!!! - Har nok 50 kogebøger!!! - er skabs-soduko fan!
VENT IKKE PÅ FREMTIDEN MEN GÅ DEN I MØDE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bruger manelastikker |
DH |
12-02-2006 21:00 |
|
Krybe til korset  Uhjjj min last er nok også gamle penne/wendy blade som jeg har liggende et "hav" af... god læsning på toilettet, snakker jeg intet om  Hmmm jeg har det at nynne et eller andet og pludselig sidde og skråle det ud i bussen, og det tiltrods for jeg hader sild i en tønde i bussen. Behøver jeg at sige jeg ikke kan synge men nynne  Laver jeg en lille fletning i håret, så bruger jeg en manelastik, de er så små og gode til formålet. Ingen siger jo at de kun skal bruges til en hest  Hilsen Dorthe
At finde sin skæbne i livet, er lige så svært at finde den rigtige hest der opfylder ens egne krav i steden for hvad andre mener.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AnjaHoff |
|
|
Han var kun 20 ham med frk. nitouche, Og jeg vil gerne krybe til korset .. Det var mig som christina Højer fra P3 ringede til, ja det var mig der er Jannie, 27 som læser Wendy ... og er blevet drillet stygt med det lige siden af min kæreste, bedste veninde og mine klasse kammerater Jannie som æk har flere Wendy blade ,... de er givet til lillesøsteren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg håber Buhl har en flink fætter ... |
Lisbeth Sejberg |
13-02-2006 23:10 |
|
... eller lignende, der sælger billige patroner til en Canon-printer, for nu er jeg da blevet helt pjattet med den side, han linkede til længere oppe  Nej det er ikke papirmotorcyklerne jeg vil lave, men man kan printe en masse sjove dyr ud, som man klipper, klistrer og samler  Første projekt er en zebra og en havørn. Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har i hvert fald ikke nogle |
|
|
platte sider som jer andre SLET ikke  jeg sidder SLET ikke og skråler med på sangene i bilen. jeg kunne ALDRIG finde på at købe et wendyblad jeg spiser ihvert fald ALDRIG flødeboller med barbeque chips jeg snakker i hvert fald ALDRIG med mig selv heller jeg har HELLER IKKE slavsisk set meloduntegranprix jeg NÆGTER at se linie3 shows jeg er i hvert fald ALDRIG hjemme fredag aften kl 19 for at se disney show og jeg ser det I HVERT FALD ikke om morgnen igen kl 8 jeg er SLET ikke afhængig af cocio og jeg er FORLÆNGST holdt op med at spise langejan'er og andet børneslik. jeg kunne ALDRIG finde på at se my little pony og er der nogen der påstår andet er de FULDE AF LØGN 
Karina82 Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|