Cæsar, som er min dejlige pony på 17 år og jeg, skal til vores første stævne sammen i april. Det er i hvert fald meningen, hvis der ikke sker et eller andet uforudset. 
Det er et klubstævne og den letteste klasse i dressur. (Er det LC eller LC1 den hedder)?
Nu er det sådan, at jeg er voksenrytter og Cæsar er en kat. 1 pony, men er dog klasset op. Men så vidt jeg ved, skulle det ikke være noget problem at starte, så længe vi ridder på det niveau som vi gør nu, og at det er et klubstævne.
Men hvor langt op i klasserne må jeg ride på Cæsar, i og med at han er pony og jeg er voksen? Jeg tænker her på graderne af klasserne. Altså om jeg må stille op i M-klasserne o.s.v.? 
Må jeg stille op til distriktstævner og landsstævner når Cæsar "kun" er pony? 
Hvor mange klasser må man stille op i, på en dag? Jeg tænker på at starte LC(1), altså den letteste og den næst letteste. Eller skal man først godkendes/have et vist antal point, før man må gå videre med de næste klasser? Og hvad med hesten? Er det for meget forlangt med 2 klasser på en dag? 
Ville jeg kunne stille op i en LB uden at være stillet op i en LC? 
Jeg håber meget at I vil svare, selvom jeg sikkert kan finde svarene på DRF's hjemmeside. Problemet er bare, at jeg ikke rigtig kan finde rundt på siden.
Cæsar og mig: