d
Det er så nemt at misforstå ord 
og dette kommer jo slet ikke mig ved da jeg ikke er med køber
har bare læst de søde følsomme udbrud over denne hest herinde fra
og kunne ikke forstå at det ikke skulle betyde mere for hesten at den kom hen til en der ``ælskede´´ havde store følelser for den
fremfor at skrive at den helst ikke skulle flyttes mere
,denne hest er blevet flyttet så mange gange
så en gang til hvis det skulle ende med at den ender et sted med kærlighed
og må jeg havde lov at spørge ? hvad hvis hesten skulle blive syg?dyrlægeregning osv har i det med i jeres planer ellers kan det blive dyrt og hårdt for den der vælger at åbne sit hjem og hjerte for denne hest og måske ikke har penge til dyrlæge osv
kan da godt se det er trist for de nye ejere på godumgård
kender ikke dem eller deres sted ,men mener da de har haft med heste at gøre i mange år så håber de dog har lidt forstand på at kigge på heste og erfaringer bag sig
de er jo ikke helt nye heste ejere ,vel?
jeg ønsker stadig det bedste for hesten ,selv om det stadigvæk ikke kommer mig ved
vil jeg nok ønske at i vælger stedet hvor den vil blive ælsket nusset , passet, snakket med
hvor der er tid til den og den måske kan blive hest nr 1 istedet for hest nr ???
håber i må finde en løsning der er bedst for hesten
jeg har ikke mange penge er førtidspensionist
men mangler i en hund til at det kan nå sammen
giver jeg den gerne i troen på at i vælger at lade hesten bo hvor hjertet til den er
hvor den vil blive nr 1 
så håber i tænker alle de gode tilbud godt igennem det haster vel ikke som Jean39 skrev ,kan han vel blive stående lidt endnu.
ønsker jer en dejlig aften
hilsen liselotte