Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tungepiercing
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 10:31

Hej jeg var til sexmesse i århus i torsdags og jeg fik lavet en tungepiercing der inde. Den var mega skæv og sad alt for langt inde! Jeg var inde ved en professionel piercer igår og fik den tjækket og han sagde at den sad meget skæv og han tog den ud.!

Jeg ville bare lige advare jer mod ham som lavede min.. de hedder dansk mobilpiercing. og de er næsten altid på sån nogle messer..

et godt råd lad vær med at få lavet sån nogle piercinger sådan nogle steder..!

Er der ander der kender ham?? de kalder sig H og B Jensen du kan finde dem under mobilpiercing inde på google..!

men skal have lavet en ny når min tunge er klar :) ellers held og lykke hvis du vil have en piercing :) bare skriv hvis du har noget at spøger om..

Hilsen Nina

Elsker min hest

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 11:41
Jeg kunne ikke drømme om at få lavet en piercing, men hvis jeg nu alligevel havde den tanke ville jeg stille meget høje krav til hygiene og det kan jeg ikke forstille mig kan være i top ved en messe...

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

jeg har også en
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 11:56

Fik den lavet i KBH hos Citypiercing. Har haft den i 5 år nu og jeg har aldrig haft bøvl med den. Der ved de hvad de har med at gøre. Min søster har fået lavet 6 stk. hos dem. Alle uden problemer. så de kan varmt anbefales. Knus Anne.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 12:41

En tungepiercing som jeg har haft i knap 3 år.

-

Fik lavet den af en der hedder Jan Zübeil. Har ikke haft problemer med den, men mener også han er en af Danmarks bedste piercere..

-

Han lavede dog en fejl da Alex skulle pierces, men sagde at hvis den kom til at genere, så skulle Alex bare tage den ud og han ville lave en ny gratis.

-

Alex valgte så at beholde den han havde, men har senere pillet den ud. Dette er ikke kritik af Jan overhovedet, for jeg synes han er alletiders

-

Men han har så lukket og slukket butikken, dog kan man stadig få piercet af ham, man skal bare ringe på et andet nummer.

-

Så ham vil jeg nok gå til hvis jeg skal have lavet en piercing mere.. (Tror ikke jeg gør det.. Er nok blevet for stor en kylling )

Mvh

Lisbeth

Nu med passer heste: Bella og Ameé

.

Stjerneskud er blevet den smukkeste stjerne på Himlen.

Du vil aldrig blive glemt skat.. Vi ses på den anden side af Regnbue Broen

.

Ting sælges | Efterlysning | Tøj sælges

0
0
Svar på denne tråd

piercer
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 13:33
Jeg fik min næsepiercing lavet hos 'The Bomb', er fint tilfreds

Hilsen
Annecathrine

En rigtig fjordhest hedder Store Mads Kirk

0
0
Svar på denne tråd

navlen ..
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 18:36

Jeg fik lavet en pircing i navlen her for 5 måneder siden i body extreams på lars bjørns strædet ved strøget..

Fik lavet den af Muffe og det gik meget fint og han havde virkelig orden i alle sagerne og alt var sterilt og rent..

Han målte først op med vatterpas og lineal og tegnede før han pircede, den er helt lige og rigtig fin og jeg har slet ikke haft nogle problemer med den.

Jeg vil godt advare alle der tænker på at få lavet pircinger, med at få den lavet i TAXI på strøget! Jeg har flere veninder, hvis pircinger er blevet både skæve og betændte. Desværre er der mange der går til ham fordi han er billig.

Jeg har også selv dårlige oplevelser med at købe, smykker derinde. Jeg købte en navle pircing som skulle være kirugisk stål! men da jeg skulle ind hos muffe og have den skiftet, sagde han at han ville helst ikke sætte den i mig fordi det var ren nikkel!

Jeg gik så tilbage for at få mine penge tilbage, men det ville han ikke, så til sidst var min mor nød til at komme for at få dem, da han jo havde solgt en vare under falske forudsætninger..

Det hele endte med at han måtte give mig pengene tilbage.

Mvh. Stephanie.

0
0
Svar på denne tråd

Man skal kun
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 19:12

få lavet den profeccionelle steder, hvor de har papir på at de må, og hvor hygienen er i top..

Og det gælder med alle pircinger..

Ejer af: 1 pony, 1 rotte, 1 kat og 3 dværghamstere

0
0
Svar på denne tråd

puha...sikke
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 20:13

nogle historier...altså de der med skæve og betændte pirsinger og smykker af rent nikkel...i guder...tænk at folk der laver den slags ikke tænker sig lidt om...det er jo hammer farligt med feks. en tunge eller navlepirsing hvis der går virkelig ballade i den (har selv både i tungen og i navlen) jeg fik dem lavet i københavn sjovt nok, men kan ikke lige huske hvad butikken hed et eller andet med Moon..det er på hjørnet og ned i kælderen på gaden før magstrædet hvis man kommer fra strøget af og det store springvand ud mod åhhh...ja magstrædet ...han er super dygtig og virkelig sød. og tingene er i orden.

MVH Sus

0
0
Svar på denne tråd

piercinger
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 14:56

Hey det er fedt at der er så mange der svare :) det er dejligt at hører en masse meninger.. mit hul er vokset sammen og glæder mig bare til jeg kan få lavet den ornligt :) kan slet ikke vente :)

Pas på jer selv og tænk over hvad i går ind til!

0
0
Svar på denne tråd

navlepiercing ?
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 22:23

Haijsa.

Er kylling, og vil VILDT gerne have lavet piercing i navlen, men tør ikk :S

Gør det ondt ?

Og vor gammel skal man være ?

Kyzs THA CHIIKEN :D

At få en hest er en gave som varer hele livet {>

Love you MIN Equa <333
Stævne den 25/2-06 i HJRK, Andre der skal med ?

~, :'b ,~

0
0
Svar på denne tråd

svarindlæg
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 19:56
SKRiiiv !

At få en hest er en gave som varer hele livet {>

Love you MIN Equa <333
Stævne den 25/2-06 i HJRK, Andre der skal med ?

~, :'b ,~

0
0
Svar på denne tråd

piercing
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 20:42

fik min lavet på for 5 år siden der aldrig været noget. hat os i brystet og navlen det os fint.

har haft i øjenbrynet hende der piercet det kun ukk finde ud af det så hun stak så hårdt så blodet ikk vil stop igen så jeg har pillet min øjenbrynpiercing ud os pga jeg blev operet så må man ikk have det

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider