Jeg fik lavet en pircing i navlen her for 5 måneder siden i body extreams på lars bjørns strædet ved strøget..
Fik lavet den af Muffe og det gik meget fint og han havde virkelig orden i alle sagerne og alt var sterilt og rent..
Han målte først op med vatterpas og lineal og tegnede før han pircede, den er helt lige og rigtig fin og jeg har slet ikke haft nogle problemer med den.
Jeg vil godt advare alle der tænker på at få lavet pircinger, med at få den lavet i TAXI på strøget! Jeg har flere veninder, hvis pircinger er blevet både skæve og betændte. Desværre er der mange der går til ham fordi han er billig.
Jeg har også selv dårlige oplevelser med at købe, smykker derinde. Jeg købte en navle pircing som skulle være kirugisk stål! men da jeg skulle ind hos muffe og have den skiftet, sagde han at han ville helst ikke sætte den i mig fordi det var ren nikkel!
Jeg gik så tilbage for at få mine penge tilbage, men det ville han ikke, så til sidst var min mor nød til at komme for at få dem, da han jo havde solgt en vare under falske forudsætninger..
Det hele endte med at han måtte give mig pengene tilbage.
Mvh. Stephanie.