Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ros til ærlig sælger...
Forfatter: 
Dato:  01-02-2006 11:20

Jeg blev virkelig positiv overrasket over at læse en salgsannonce, der var så ærlig grænsende til det rørende. En beskrivelse der ikke lægger skjul på de negative sider hesten har, det er virkelig..


En sælger, der ikke bare tænker på at kræet skal ud af døren i en fart, men også bekymrer sig om at den kommende ejer rent faktisk kan håndtere sådan et dyr, det er virkelig klasse.


Jeg ved at konkrete annoncer ikke må diskuteres, men jeg kunne ikke lige tilbageholde min glæde over denne ærlighed fordi jeg ofte er stødt på det modsatte. Hvor ofte er der ikke lige noget som sælgeren har glemt at fortælle når man kører ud at kigge på hest?






Misund ingen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)



0
0
Svar på denne tråd
 
 det er rart
Forfatter: 
Dato:  01-02-2006 12:25

Hej

Ja det vil jeg altså også sige. Det er rart med ærlige folk. Førsøgte selv, da jeg skulle af med min ene hest, det skræmte nogen væk, men pyt de duet nok ikke alligevel så..


knus sanne



0
0
Svar på denne tråd
 
 Buusser (
Forfatter: 
Dato:  01-02-2006 12:37

Tjaa, jeg har desværre ikke selv oplevet det.


Da jeg kiggede på hest, var alle heste ikke som skrevet.


Men de fleste kunne jo også i følge ejerne gå ol.


Den jeg endte med at købe, var der slet ikke skrevet noget om.


Det var bare gennem en, som kendte en, osv., den har så SLET ikke været som vi ville, men det kunne vi desværre ikke for udse.


Jeg søger også part på min hest, og der har jeg været ærlig, og skrevet hun er varm, og hun har haft en del skader.







Rikke + Farinelli for altid!
Holder sammen i tykt og tyndt!



Min hjemmeside: tør du?
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider