Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Alvorlig syg? Slemme symptomer.
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 16:56

Hej.

Er der nogen der kender til at ha ondt i maven hver dag, kvalme og hovedpine. Hyppig ondt i hjertet og diarre og vægttab? Jeg var til læge med det men han sagde jeg var rask. Det kan bar ikke passe når jeg har det sådan hver dag! Hjælp mig.

Knus en bange pige!

0
0
Svar på denne tråd

tjaaa..
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 17:02

nu er jeg så absolut ikke læge... men stress var min første tanke...

Lola

0
0
Svar på denne tråd

nu er jeg heller ikke
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 17:10

læge ...

men stress er også min første tanke

det kan også være psykisk

man kan godt få ondt i maven og lign. hvis man ikke trives

"what if the one thing you feared most in life was the one thing that could set you free"

MEMENTO TE MORTALEM ESSE

Husk du er dødelig

0
0
Svar på denne tråd

Lægen burde
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 17:29

undersøge dig meget grundigt.

Men som de andre skriver, behøver det ikke nødvendigvis være noget fysisk der er i vejen - Psykiske problematikker kan vise sig i form af disse symptomer.

0
0
Svar på denne tråd

Puha...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 17:36

Det lyder desværre alt for velkendt i mine ører.

Jeg tror ikke der er noget fysisk i vejen med dig, men du kan meget vel have nogle ubevidste psykiske problemer.

Jeg har selv været stresset på det sidste, og min krop er begyndt at sige fra. Manglende korttidshukommelse, voldsomme humørsvingninger, søvnproblemer, hovedpine, kvalme og smerter i brystet. Mit stress er der så bare ikke så meget jeg kan gøre ved, for jeg er igang med at læse til eksamen, og den skal jeg bare lige have overstået.

Men tænk lige over, om der er nogle ting som du går og tænker meget over eller om du bare har så travlt, at din krop er begyndt at sige fra og give dig en påmindelse om, at du skal huske at passe på dig selv. Når du finder årsagen til dine symptomer og gør noget aktivt ved det, så er jeg næsten sikker på, at de nok skal gå i sig selv igen.

Håber du finder en løsning på det hele. Ellers gå til lægen igen. Sådanne symptomer kommer ikke uden grund.

Knus

Anne-Marie

0
0
Svar på denne tråd

Anne-Marie...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 17:48

..den der med den manglende korttidshukommelse, de voldsommehumørsvingninger med nedtrykthed og så ondt i maven hver evig eneste dag kan jeg så godt tale med om...

Mit bedste bud er også stress - selv synes jeg det er enormt svært at gøre noget ved det fordi mit liv nu engang er som det er (jeg læser, arbejder, har to heste der skal passes og så har jeg en evne til at ville hjælpe alle mennesker i stedet for at tage lidt mere hensyn til mig selv). Så jeg må nok lære at leve med det...

Bid, pandebånd og dækken sælges.
Se min præsentation.

"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"

"The soul that beholds beauty becomes beautiful"

0
0
Svar på denne tråd

Ina B..
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 21:11

(Du har lavet en anden tråd om samme emne? )

Hvordan går det?

Har du være til en anden læge?

kh

minski

Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd

Stress
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 13:25
Ja. Det lyder som om i alle sammen er enige om at det er stress. men jeg sys ikke jeg har noget at stresse over.
0
0
Svar på denne tråd

man behøves
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 13:35

ikke at have noget at stresse over.

Jeg selv har været syg gang på gang de sidste par år.

Efter at være blevet tjekket i hoved og r*v er vi kommet til konklusionen, det er psykologisk. Uden jeg ved det, sætter mine, som oftest, små bekymringer sig i maven eller andre steder og gør mig nogle gange ret så syg!

Nu har jeg så også en rimelig alvorlig sygehistorie bag mig, som nok er det jeg ubevidst går og tænker på. -Men jeg glæder mig faktisk til at gå til psykolog.

Håber på jeg for mit gamle målrettehed tilbage, gode helbred og fremfor alt, mit gode humør. Ikke at jeg ligner en kedlig tordensky dagligt, men jeg er bare ikke mig selv, og har ikke været det i godt 2 år.

Hestepasser søges til Schweiz sommer 06 til sommer 07. Desuden søges en fra midten af marts til juli. Kontakt mig for nærmere oplysninger.

0
0
Svar på denne tråd

Kaffe??
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 19:28

Jeg kom bare til at tænke på om du drikker meget kaffe? Måske uden at tænke over hvor meget? Det kan i hvert fald give mange af de symptomer.

Mvh

Anna

Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

jeg skal nok HUSKE det
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 19:49

Hej min dejlige tøs.

Her i dag slog det mig, om du måske bekymrede dig for meget?? Kunne det ikke have noget at gører med din mave??

Når, men jeg skal nok tge noget HUSK med til dig i morgen..hehe..

Selvom det sikkert smager af l . . . til .hehe

Kyss til dig fra Mig<3<3

Elsker dig, Fame

Du er den bedste

p.s. husk jeg altid er der for dig, Ina<3<3

0
0
Svar på denne tråd

hej søde ven
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 20:17

Syntes du skal tale med dine forælder

få lægen til at tage en prøve af din afføring og en blodprøve for at måle din indre tilstand

Og få en grundig undersøgelse hos en læge

det kan jo være mange ting og er vigtigt at finde ud af det.

du kan jo ikke gå rundt og havde det så dårligt søde ven

Så mit råd til dig ,

Få hjælp til at få lægen til at forstå dig eller find en anden læge

Men tag en snak med dine forælder så de kan støtte dig

Herfra mig stort ønske at du må finde en løsning og få det bedre.

hilsen blondal..
islænder og frieserheste,

(Islændere søger nyt godt hjem )

0
0
Svar på denne tråd

Ok så lige din alder
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 20:51

Ok jeg havde ikke lige set hvor gammel du er, så er du nok ikke ligefrem kaffe-afhængig

Håber du finder ud af hvad det er og får det bedre!

Mvh

Anna

Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 10:23
Tak for alle de dejlige svar. Jeg er glad for at I vil høre på mig Det er bare så dejligt at nogen vil høre på en. Håber jeg finder ud af hvad der er galt.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider