|
|
| Bakkegaard på fyn til salg |
| Forfatter:  |
Grisling23 |
| Dato:  |
30-01-2006 21:10 |
|
Er der andre der har været på ridelejr på Fyn hos Shirl Ladefoed?? Nu ser jeg desværre at stedet er sat til salg... Øv øv nu er det slut med de ridelejre.. www.ole-lindgreen.dk/r...tail&id=32 Bakkegård
Medlem af FSSH Folk med Selektivt Syn og Hørelse - sammen er vi uimodtagelige!! Har part på dejlige Barcardi Breezer....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fy for pokker |
|
|
Sikke dog et lækkert sted, jeg skal vist til at spille lotto 
Team Janus Vi rider når vi sadler Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars Vi savner dig stadig Daisy 04/06-1997-03/01-2005 Sorg er kærlighedens pris
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lækkert sted |
Tanja Aulbjerg |
30-01-2006 22:03 |
|
sikke et lækkert sted  det bliver nok ikke lige en sygeplejeske og en pædagogløn, der kan betale sådan et sted...desværre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he-he,, |
|
|
har faktisk overvejet det
Mod tåber kæmper selv guderne forgæves.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså ... |
|
|
hvis det passer at indtjeningen er på ca 800000 om året, så er det jo lige før at en pædagogløn og sygeplejerske løn kan klare det?? Ej, hvor ser det lækkert ud!
Hestepasser søges til Schweiz sommer 06 til sommer 07. Desuden søges en fra midten af marts til juli. Kontakt mig for nærmere oplysninger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tanja ... |
Kobakkegård Hestepension |
31-01-2006 08:33 |
|
Med en indtægt på ca. 800.000,- om året (ca. 65.000,-/mrd.) og en husleje på 30.000,-/mrd. er det ikke urealistisk med en sygeplejeløn og en pædagogløn. Bare på med vanten (du vil ikke fortryde). Selvfølgelig er det hårdt indimellem, men jeg ville ikke bytte. Jeg har godt nok kun privat hestepension uden rideskole, og det fungerer fint. Indlægget er skrevet for "sjov", for det er en stor overvejelse, at rykke teltpælene op og springe ud i noget nyt. Men som sagt vil jeg ikke bytte for 1 million. Hilsen Mumse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er muligt |
|
|
at en sygeplejerskeløn og en pædagogløn ville kunne klare det, med den indtjening, men før man kan tænke på den indtjening, så skal man jo godkendes til at købe for de 4.500.000,00 kr som bakkegård koster. Og at blive godkendt til sådan et beløb, er svært når man er sygeplejerske og pædagog. Taler af erfaring da jeg selv er sygeplejerske og min mand er autoglasmontør. Men udover det, så er det vel nok et lækkert sted og prisen er da til at overkomme, men det er jo nok også fordi det ligger på langeland... Pernille
Sød og venlig børnepony, f.eks. shetlænder, wales mountain etc. søges til udlån til godt og hestekyndigt hjem. Gerne med forkøbsret. Helst en vallak. Kontakt mig for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu skal |
|
|
i jo lige huske at der IKKE er tid til et job ved siden af, det er jo p.g.a. Shirl selv underviser en hel del og manden selv er med til at ordne noget af staldarbejdet m.v. det kan løbe rundt, skal der ansættes folk til det hele er der vist ikke meget tilbage..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ´min veninde |
HGlarsen |
31-01-2006 12:43 |
|
mine veninde Rikke med Filur var der sidste år. Det var da ærgeligt det var til salg? Starter tit samme stævne som Maj med Hot Spot som kommer derovre fra!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah, jeg var |
|
|
der for omkring 8-10 år siden, og jeg husker det som en rigtig hyggeligt sted. Desværre havde jeg det ikke så godt med dem, som jeg var der sammen med, men det sker jo. Men rigtigt lækkert sted 
"Even the stars look brighter tonight Nothing's impossible If you believe in love at first sight Nothing's impossible" DM koncert d. 25.02.2006 Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt |
|
|
Sted, men det var nu ikke noget for mig. Jeg ved hvor et HÅRDT knoklearbejde der ligger bag en ridelejr, og det er ikke småting. Men hvis man har gejsten og gerne vil knokle, så spring ud i det  Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærkeligt |
|
|
min datter har lige fået en bekræftelse på hendes tilmeldning til ridelejr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| SSSNNNØØFFTTT! |
horsefreek |
31-01-2006 15:45 |
|
det bedste sted i verden!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalla |
|
|
... det ligger ikke på fyn, men på Langeland  Har ikke været der - men kender mange som har 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu er ... |
|
|
stedet jo IKKE solgt, og det har faktisk været til salg i flere måneder... Det er IKKE nemt at sælge sådan en ejendom på langeland Og hvem siger det bliver negativt fordi det blvier solgt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uuuh |
|
|
hvem der lige lå inde med 4,7 mill. namme namme!!! tror jeg skal have seriøst gang i noget lotto..  Kan lige se stedet for mig simpelhen proppet med dejlige fjordboller.. Ååååh ja  Må eje..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er et kanon sted.. |
|
|
og jeg byttede gerne.. Har redet hos shirl både som barn og igen som voksen. For mig er det et af de sidste gode barndomsminder der er tilbage så det er meget sørgeligt..  Jørgen og Shirl har lagt et kæmpe arbejde i den gård og man må jo sige det har båret frugt.. Her kan man snakke om hårdt arbejde.. den der køber Bakkegården får virkelig en perle.. Jeg forstår godt deres beslutning og ønsker dem alt godt fremover og håber og ber til at de nye der køber Bakkegården vil føre den viderer i samme ånd.. Ville ønske at det var mig der skulle det.. Jeg ville bare fylde den med spanske heste i stedet.. hver sin drøm hver sin illusion.. 
Stald Rohan. PRE. Nu også forhandler af Regulator på fyn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| løsning |
Willow |
01-02-2006 10:41 |
|
vi samler os da bare alle os fra hn (måske flere andre steder fra) hvis vi kan samle 800 personer, der årligt vil give 1000,- i "medejerskab" tja så er huslejen da dækket ind...  Og hvad indtægterne ikke kunne blive  *JOKE*
Stop Animalabuse - Be a friend - Make a difrence www.thepetitionsite.com/takeaction/ OBS: Mine staldpiger forlader mig efter sommerferien, derfor søges nye staldpiger.(Lysabild)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lækkert sted |
|
|
Har også selv siddet og kigget, det er et lækkert sted. Men Langeland er for mit vedkommende ikke så tiltrækkende 
Vores egen gård er også lige sat til salg hos Ole Lindgreen - det er godt nok lidt trist at se den på nettet på trods af at jeg alligevel flytter om 1 uge - men det er trods alt her jeg har boet de sidste 14 år, og os selv der har renoveret ALT - det var fuldstændig ubeboeligt da vi købte i sin tid. www.ole-lindgreen.dk/r...tail&id=44 Venlig hilsen Juliette
Tre OX-araber hingste tilbyder bedækning i 2006. Se mere på www.Richelieu-arabians.dk 5 års OX-hoppe sælges ifolet. Show-, avls- og rideemne. Se vores HP under hopper, Cemaala.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| juliette.. |
|
|
det var da en "billig" pris for jeres gård  Men lækker!!! Hvor skal i så hen?
Hestepasser søges til Schweiz sommer 06 til sommer 07. Desuden søges en fra midten af marts til juli. Kontakt mig for nærmere oplysninger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juliette.. |
|
|
Hvor skal i flytte hen? det er sgu ellers smadder lækkert, der hvor i bor!! Hvor er fiona henne nu??? KNus Stella
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vicky02... |
|
|
Ja, de par kr. skulle jeg da nok kunne finde Som sygeplejerske på SU om et halvt år skulle det da ikke være et problem 
Jeg selv har købt en andelslejlighed i Holbæk som jeg flytter ind i om en uge. Mine forældre køber formentlig et hus i udlandet, og en lejlighed herhjemme. De vil ikke have noget nær så stort denne gang. Men indtil det er slgt nyder vi det herude i det bakkede landskab Vi har absolut ikke travlt med at komme af med det... Juliette
Tre OX-araber hingste tilbyder bedækning i 2006. Se mere på www.Richelieu-arabians.dk 5 års OX-hoppe sælges ifolet. Show-, avls- og rideemne. Se vores HP under hopper, Cemaala.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stella... |
|
|
Mange tak Vi holder også MEGET af Kildegaarden, - alt er jo som vi selv har ønsket eftersom vi har stået for alt. Fiona er hos avler som bor ca 3 km fra jeg selv. Hun har voksepause og rides derfor ikke i øjeblikket - hun startes op igen til foråret hvis hun da ikke er solgt forinden. Venlig hilsen, Juliette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| juliette... |
|
|
Jamen det var godt at hører, hun er jo en lækker sag, så det burde der ikke være nogle problemer i!!  Skal du så ikke ha heste mere??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stella... |
|
|
Ja, det er hun bestemt.
Jo da, det skal jeg bestemt. Wareno og Dalí SS kommer med mig og Shaklan Ibn Saskatoon er lånt ud til selskab hos Pernilleblom herinde fra  Cemaala er næsten solgt til Sverige og Reenta er også til salg. Så de tre hingste beholder jeg - hestene vil skam altid være en stor del af mit liv så de forsvinder ikke bare fordi gården er til salg 
Juliette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| juliette.. |
|
|
Det lå mig også noget fjernt  Jamen så mødes vi jo nok, på et tidspunkt i den lille hyggelige by Holbæk!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stella... |
|
|
Ja mon ikke vi gør Den er jo ikke så forfærdelig stor, men ganske hyggelig - der er hvad man skal bruge 
Du må have det godt . Juliette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ville egentlig... |
LouiseHansen |
01-02-2006 14:28 |
|
i samme tråd gerne høre, hvem der ellers har været på ridelejer der? Jeg har været der tre gange og har redet på Emma, Malou(mener jeg den hed - en lille mørkebrun en) og Silas - dejlige heste de har i hvert fald..
Louise - nu med part på vidunderlige Rufus!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|