Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hanhunde og kasteration
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 15:42

Hej!

Jeg vil bare lige høre jer om noget. Jeg tænker lidt på at få min hanhund kasteret... Vil det gøre ham doven? Nogle siger at hunden bliver helt vildt doven og andre siger at den ikke bliver mere doven en før... Ved ik helt hvad jeg skal tro på. Han er nemlig rigtig frisk og legesyg nu her, og det vil jeg gerne have at han bliver ved med at være.. Vil han blive ved med at være sådan hvis han bliver kastreret?

MVH

Maria

0
0
Svar på denne tråd

kasteration
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 15:46

min hanhund han blev ikke mindre legesyg af at blive kastereret

Han blev tilgengæld bedre til ikke at tisse indedøre

0
0
Svar på denne tråd

HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 16:04
Min er ikke blevet doven af at blive kastereret, han er stadig lige så legesyg og fuld af energi som før. :-)

- Prinsessa -

100% Hyggeridning!

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd

Det har ikke nogen
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 16:06

direkte effekt på hundens energi, så den bliver doven, men nogle kan have en tendens til at blive lidt mere runde, hvis ikke deres foderration nedsættes og overvægten kan give lidt mere "dovne" hunde.

Hundens personlighed, arbejdsegenskaber osv. påvirkes ikke ved kastration/sterilisation. Du fjerner bare dens kønsdrift, der nogle gange er medvirkende til at hunden stresser unødigt.

Heste sælges. Se præsentation for mere info.

Ingen er både ærlig og fjendeløs.

(Carl Erik Soya)

0
0
Svar på denne tråd

Max er altid frisk
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 16:07
Min hund max er kasteret og han er altid frisk! Han spiller fodbold og kan springe 60 når han selv er 30!

Mvh.

Charlie og Camilla <3 :-)

0
0
Svar på denne tråd

kastration
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 16:10

Vi kan heller ikke mærke forskel på vores hund efter kastrationen , han er nøjagtig ligeså legesyg som før .

Diana Tornbjerg Hansen

www.snerpa.tk

www.tornbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

Anton...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 18:01

Jep, min kastrat er doven elsker at sove. MEN det gjorde han også inden han blev kastreret.

Til gengæld skal der passes vældig meget på maden efter.

Mvh
:-) Gitte :-)
:-P Engang Fransk bulldog - altid Fransk bulldog :-P
0
0
Svar på denne tråd

Vi fik vores
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 18:23

"gamle" hund kastereret fordi han var overdominerende over for andre hunde. Han stressede også nemt op hvis der var andre hunde i nærheden. Det har hjulpet betydeligt efter han er blevet kastereret. Han er stadigvæk et stort fjollet legebarn, synes heller ikke at vi har de store problemer med hans vægt. Det eneste jeg fortryder er at vi ikke fik gjort det noget før

mvh Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor?
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 20:28

Hvorfor vil du have den kastereret?

Anja

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider