Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Utålmodigheden...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2005 16:29

Utålmodigheden breder sig...

Fødderne trommer hvileløst mød gulvet og tankerne kan slet ikke samle sig.


Hvor er det bare en uudholdelig tid at gå og vente når man er igang med at sælge/købe hest.


Jeg kan godt huske det fra da jeg købte Talullah og dagene var endeløst lange og uudholdelige indtil jeg fik hende hjem.


Men denne gang er der flere ting der skal klappe og falde på plads samme tid. Jeg vil jo helst ikke gå for længe fra salg af Talullah til køb af anden hest, men samtidig så dur det heller ikke at jeg finder en ny hest og jeg ikke har fået solgt endnu.


Hvad gjorde I?

Havde I en ny hest på hånden til indflytning samme dag som den gamle drog afsted?

Og syntes I ikke også det var svært at vente med at kigge? Tænk nu hvis drømmehesten er derude og man ikke ved det...


Jeg kan slet ikke tælle mere hvor mange gange jeg efterhånden har tjekket min mail for henvendelser af den ene eller den anden slags. Og samtidig prøver jeg at overbevise mig selv om at det er pga julen at det hele står så stille...



0
0
Svar på denne tråd
 
 lede efter hest
Forfatter: 
Dato:  19-12-2005 16:38

Er det KUN friesere du kigger på? Ikke fordi jeg tror jeg kender andre steder en dem du selv ser på...


:Pia


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  19-12-2005 16:38

Ja, ventetiden kan sikkert føles meget lang, hehe..


Da jeg skulle af med den "gamle" hest, Don, var der nogle og se på om lørdagen.. De kunne så godt lide ham, og hentede ham om søndagen..

Så gik jeg jo der og "manglede" en hest, og ledte så lidt om mandagen.. Hm, intet held.. Tirsdag igen, og hovsa, der var lige den vi ønskede os, så tirsdag eftermiddag ringede jeg til sælgeren, og tirsdag aften hentede vi ham.. :)


Så nej, lige præcis det at gå og vente på den måde som du gør nu, kender jeg ikke så meget til, men derimod til at det kan gå enormt hurtigt, både at "komme af" med den gamle, og at få en ny igen..


Held og lykke med dit "handleri" og håber alt kommer til at klappe perfekt. :)


Mvh. Michael


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jepper...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2005 16:41

Hej Pia


Ja, det er kun friesere jeg ser på. Jeg ville ikke "ofre" Talullah som jeg føler at jeg gør, hvis ikke det også var for at få realiseret en drøm.

Jeg tror dog at jeg har fundet ham. Skal over og se på ham mellem jul og nytår :-)


Jeg sender dig lige en besked med et link så du kan se lækkermåsen :-)




0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har prøvet begge dele
Forfatter: 
Dato:  19-12-2005 16:56

Jeg har både slået til en gang og hentet hesten hjem i stalden inden den anden var væk.


Jeg har også gået flere måneder for at finde den rette..


Jeg har såmen også aflivet en hest, mens veninderne læssede den nye af og satte den i boksen.


Ingen af delene er sjovt - men det er jo aldrig sjovt at sige farvel.




Bitches
have more fun



0
0
Svar på denne tråd
 
 det er frygteligt
Forfatter: 
Dato:  19-12-2005 17:53

tænk vi har siden dagda blev kåret i april vist at vi skulle have ham, men forskellige ting skulle lige falde på plads og det har været et sandt mareridt for vi var bestemt ikke de eneste der gerne ville have bullermanden, så pludselig havde vi travlt med at få det sidste på plads.


held og lykke , det skal nok gå selv om det er hårdt.




venlig hilsen Berit

Vores hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd
 
 dengang
Forfatter: 
Dato:  19-12-2005 17:59

hej

Dengang stella var til salg, tog vi også ud og kiggede. For hvis jeg nu fandt den rigtige, så kunne man nok også lave en aftale med sælger, det gjorder vi da også. De ville gerne holde hesten tilbage, hvis der så kom en anden køber i mellemtiden havde jeg så forkøbsret. Det endte dog ikke med at blive den.

Fandt en anden som bare var den helt rigtige og den havde jeg nede samtidig med at stella var tilsalg, så havde to heste i to dage

Men jeg synes godt du kan tage ud og kigge, det skader ikke


Maria og Neilons
Billeder til en hver lejlighed
www.foto4you.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er også svært
Forfatter: 
Dato:  19-12-2005 20:54

Tak for jeres svar :-)


Det er dælme også svært IKKE at kigge, især når det ikke er den mest udbudte race.


Og så overraskede Prinsessen mig selvfølgelig idag med at være totalt lækker at ride. Jeg kunne få kontakt til biddet med det sammen og hun var dejlig blød på volten. Damn!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 "Din" frieser
Forfatter: 
Dato:  19-12-2005 21:13

Vi vil også se frieseren du har kigget på :D


Billeder :D Hehe ?


Hvorfor lige en frieser egentlig?


I Wrote Your Name On A Rock, But The Rain Took It.
I Wrote Your Name In The Ice, But The Sunshine Took It.
I Wrote Your Name In The Sand, But The Sea Took It.
I Wrote Your Name In My Heart - There It Will Be Forever

0
0
Svar på denne tråd
 
 GGGggg...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2005 21:15

hej Tina


Jeg syntes jeg kan genkende situationen lidt..


Hvis det ikke var fordi at han kostede SÅ mange penge, ja så ville jeg bare købe den anden og have 2 et stykke tid..


Ellers ville jeg anbefale dig at VENTE med at kigge på ny, da det kun kan gå galt..thi hi..Det har jeg jo prøvet... Og er i dag glad for at jeg tog den beslutning som jeg gjorde.


Den rigtige vil altid være derude et sted og hvis det ikke er "ment to be" jamen så er det jo det..


Men håber da snart at din situation må løse sig til det bedste..


Jeg vil jo også gerne have en tur på din nye frieser, så må du få en tur på min og 2 år...ha ha..

0
0
Svar på denne tråd
 
 En frieser
Forfatter: 
Dato:  19-12-2005 21:23

Jacqline: Frieseren tiltaler mig bare utroligt meget. Det er jo som at køre Rolls Royce ;-) Den har et dejligt sind og har den udstråling og "anderledeshed" jeg godt kan lide.


Susanne: Jamen du ved jo hvordan det er ;-)

Been there, done that.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider