Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Billig bytur i Kbh?
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 19:32

Ja som overskriften siger, ville jeg høre om i kender nogle billige steder at gå i byen i Kbh? Helst bar, pub eller ligende, men disko går nok også an Helst et sted hvor øl ikke koster 75 kr for 2 cl!!! Må gerne være hvor entre koster lidt og så er øllet gratis... Nogle forslag? Har nogle få i tankerne, men ville egentlig gerne prøve noget nyt... Det må gerne være nemt at finde Har ikke lyst til at komme på nattevandring inde i byen!!






I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Café Castro
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 19:35

Ligger så man kan hoppe fra 5A ind i caféen. Om fredagen koster ½ ltr øl 20 kr. Pænt sted!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg var...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 08:12

på noget der hedder Krasnapolsky i fredags, der var der fri bar på alt fra kl. 24-?

Indgangen kostede 60,- for piger og tror det var 260,- for fyrer`? Så der kunne man i hvert fald få en ordentlig brandert på for INGEN penge... Hehe...




-Christina

*Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 17:20

Hvor ligger krasnapolsky?? Sådan bare ca...




I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
0
0
Svar på denne tråd
 
 priserne kender jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 20:50
men kras ligger lige ved siden af australian
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm ja men hvad er
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 21:36

du egnteligt til. ??

altså musik, stil og såden.?


nu er det jo efter hånden et stykke tid siden jeg gad, byture i kbh ...lysten stoppede da jeg stoppede med at arb på disko.


men A bar (australien) er jo billig...meeen ikke et sted for mig, for mange små tøser som syntes de er all that.


krasnapolski. stinker.. det er et langt rum, med en lidt kedelig (tom)stemning


der ligger jo også en masse små hyggelige bar'er rundt omkring støget...wallstreet er rimelig hyggeligt ikke så stort. især torsdag er billig (så vidt jeg husker)

mere bar sted end disko...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider