|
|
| Kvindelige hestehandlere |
|
|
Kender I til en eller flere kvindelige hestehandlere paa Fyn og i Jylland? mvh Carter
MINIATURE KØREPONY SÆLGES (se præsentation for billeder)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvorfor skal |
| Forfatter:  |
Hættemåge |
| Dato:  |
27-09-2005 10:00 |
|
det være kvindelige??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fordi fordi |
|
|
Fordi jeg leder efter en bestemt, som kom til Egeskov marked i sidste uge... Jeg aner ikke hvor hun var fra, men formoder ikke at hun kom fra Sjaelland.
MINIATURE KØREPONY SÆLGES (se præsentation for billeder)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay.. |
Hættemåge |
27-09-2005 10:17 |
|
Jeg kender ingen kvindelie, så kan ikek hjælpe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina.. |
MISS-DIXI |
27-09-2005 10:42 |
|
Hedder hun Tina...?
Hilsen Jeanette Jeg elsker ikke Dixi fordi hun er smuk,jeg syntes hun er smuk fordi jeg elsker hende..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til vorbasse |
Willow |
27-09-2005 10:44 |
|
var en ung dame, (hestehandlerinde)  men navnet husker jeg ikke, mener hun havde paints med tror hun var fra sjælland, mon ikke du kan finde hende ved næste markede...
Dejlig avlshoppe(OX/Welsh)sælges eller byttes m. jyde/belgier
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aner ikke hvad hun hedder... |
|
|
Men, hun har langt moerkt (farvet?) haar og har vist for tiden braekket benet - hvis det hjaelper nogen? Hun havde et par frieseragtige plage med paa Egeskov, samt en belgierblandig og et par moerbrogede minishettere. ??? Carter
TILKØRT MINISHETLÆNDER SÆLGES (se præsentation for billeder)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hende så jeg godt |
|
|
Hun var kørende i en stor grøn lastbil ikk ? Den var i alt fald stor bilen. Jeg har dog aldrig set hende før så kan ikke hjælpe dig med et navn. Men hun havde de frieserplage med og den lidt lækre belgierblanding jeg faldt lidt for. men jeg tror hun var der med en mand så jeg tror det er hans navn du skal have fat i ...mener bare hun var "påhæng"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor farve |
|
|
var den belgierblanding, kender en hestehandler som var på viborg markede der havde en belgier blanding med, og et par friser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved det godt... |
Thomas |
27-09-2005 12:19 |
|
Hvis hun havde mørkt hår, brækket benet og kom med friesere, så kan det kun være én!! Nu er jeg nødt til at være fræk og spørge først; Hvad vil du med hende?? Når jeg spørger er det ikke for sjov!! Trust me!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stella |
|
|
Belgieren var hasselnoed, med sort man/hale, lang hvid blis og hvide sokker. Kodehaarene var klippet af, vist pga muk. Og ja, jeg mener at lastbilen var groen. Den stod ret hoejt oppe mod vejen. Frieserne var, efter min mening, alt for tynde. Men, hun havde ogsaa en 1'er pony, sort, meget koen, med lang boelget man og hale. Den saa godt ud. Si'r det dig noget?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| carter nej så |
|
|
er det ikke dem her. men thomas ved åbentbart hvem hun er..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thomas... |
|
|
Hej Thomas, hvis det er hende jeg tror du tænker på så var hendes ben brækket for et år siden??? Se evt. link.. Men jeg tør da ikke sige om det er sket igen... hestehandler Hun sælger friesere, islændere, og andre ponyer og heste. Hendes hjememside er ikke blevet opdateret i et stykke tid, så måske er det hende. mvh Krestina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak for hjaelpen |
|
|
Jeg ved stadig ikke rigtig om hun er den jeg soeger, men det er forsoeget vaerd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 111111111 |
mette iversen |
27-09-2005 21:52 |
|
ved godt hvem hun er. Jeg ved ikke om de er kærester eller bare gode venner men hun har heste sammen med en der hedder morten og han stammer fra borbjerg af. De er lidt af nogle krejler har jeg arfaret. mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 111111111111 |
mette iversen |
28-09-2005 10:33 |
|
jeg har en veninde hvis forældre havde købt en pony til deres barne barn og veninden. Den skulle være allertiders børne pony og ride vandt og det hele. Veninden som har redet meget i sine unge dage var så ude og prøve ponyen og den var utrolig sød og gik stille rundt. men den var gså meget tynd. Da de fik ponyen hjem besluttede de sig for at den skulle fedes lidt op inden de begyndte at ride den. Men da de så skulle igang igen nåede veninden ikke engang helt op at sidde inden den stådan havde smidt hende af at hun brækkede skulderen. Og det gjorde den med 2 andre også. Det viste sig at den ikke var reden til og grunden til den havde været så rolig den dag de havde været der ude var at den ikke havde fået noget at æde i en periode. Jeg fatter bare ikke folk. Mon de kan se sig selv i et spejl bagefter når de sælger sådan en pony som børne pony!!! mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er det hende som før |
|
|
I tiden boede i nordjylland? For så har jeg også prøvet at handle hest med hende, Hun hed Pia - og hendes kæreste var nemlig også hestehandler. Hvis det er dem, SÅ LAD VÆRE!
Ejer af fjordhestene Nord Rud og Horsemosegaards Ikaros, samt haflinger hingsten Weruz Rundhøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hestehandler |
|
|
Er det Lisa fra stutteri Hasselholt, Vinderup.
Knabstrupper hingste føl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha uha! |
|
|
Det lyder jo altsaamen grumt! Jeg toer jo ikke lige sige om det er Liza, eller for den sags skyld Pia. Grunden til at jeg soeger, er fordi jeg er interesseret i den Belgierblanding hun havde. Ved jo ikke engang om hun stadig har den. Jeg har aldrig handlet ved en hestehandler. Ved jo selvfoelgelig nok, at mange af dem ikke just har det paeneste ry. Goer den slags det udi at lave kontrakter ved salg???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kontrakter... |
Thomas |
28-09-2005 14:14 |
|
Det kommer jo an på hestehandleren, men hende jeg tænker på, har ikke ligefrem ry for at være den første til at stå og vifte med en kontrakt og gjorde det heller ikke i vores tilfælde!! Vi har da også haft kontakt til en anden pige der købte hos hende og hun blev ved med at presse på med kontrakten, men sælger havde alle mulige krumspring for at undslippe... Heldigvis lærer man af det, men det er en hård omgang at komme i kløerne på sådan en!! Thomas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisa... |
|
|
jeg har for et halvt års tid købt en god Højdrægtig hoppe med papier af hende. Der er kun en ting hun ikke fortalte mig var at hun er krybbebider. Der blev lavet købe kontrakt og det hele.
Knabstrupper hingste føl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjemmeside link |
Coci |
29-09-2005 11:30 |
|
De serd a ellers ud til at have det godt der , hendes frisere er dog flotte... Islnderene kunne jg godt tænke ... Men men en hjemmeside kan man ikke overskue Coci
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det tror jeg det er |
Klat Mølle Perle |
30-09-2005 09:39 |
|
har hørt meget om hende det er vist noget forfærdeligt noget
HilsenClara, CiciogKlat Mølle PerleHvis du har en haflinger og bor i østjylland så kontakt mig!haflinger og friesere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hasselholt = svinler |
hannek |
18-09-2006 13:07 |
|
ja hvis man ikke har nok problemer i forvejen så køb bare hest på hasselholt ! jeg fik der var meget dårlig i benene og lungerne og deres returrte holder hvis ikke rigtig der var meget bøvl med dem og de sendte sms med trusler om at gøre både mig og min anden hest ondt ! så hold jer væk der ude fra med minder i er vilde med problemer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|