Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

godmorgen(hos holdnings råd søges)
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 08:11
godmorgen alle sammen. jeg vil bar elig spørge om man kan fryse rundstykker ned og bruge dem sener .... er lige kommet hjem fra arbejde føj hvor er det koldt.. glæder mig nu til jeg skal ud til hesten selv om det er møg koldt ( og der er en masse forkældeunger der ude)
0
0
Svar på denne tråd

det tror jeg IKKE
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 08:23
du kan. Tror de ville blive voldsomt tørre- men VED det faktisk ikke. God tur ud til hesten.

Christina

Hesteejer på mandag!
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 08:24
Rundstykker kan nemt fryses ned.
0
0
Svar på denne tråd

jeg vil
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 09:30
også mene at rundstykker nemt kan nedfryses... man kan jo købe frosne rundstykker, så hvorfor sq man ikke kunne fryse dem selv
0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 09:43
Kan du fryse rundstykker ned :-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg fryser
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 12:54
Ofte alm rindstykker ned. Tager dem op om aftenen (hvor de skal bruges om morgenen) og ligger dem på brødristeren om morgen, og de er lige lækre for det...

Lev imens du gør det
elsk imens du tør det
0
0
Svar på denne tråd

At fryse ned
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 22:03
Spørger du min farmor kan ALT fryses ned! Det er nogen gange i overkanten af hvad jeg selv ville gøre, da jeg er ret sart med sådan noget. Men mht. brød vil jeg da mene at man sagtens kan fryse det.

Mvh. Rikke
0
0
Svar på denne tråd

Med lethed
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 22:11
Jeg har arbejdet ved en bager i 5 år, og man kan sagtens fryse rundstykker ned. Tag dem op om aftenen og varm dem kort i ovnen om morgenen, hvis du ikke vil have at de bliver tørre, som de gør på brødristen. MEN husk at der kun er tale om 3-4 min ved 150 grader, de skal jo kun lunes. Hvis de får mere bliver de hårde på ydersiden....

Ina og Bella {>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider