Vi har en flok dværggeder af en art
Vi har 3 gimmer og en buk og en kastrat, og synes nu de alle er lige snaksaglige - men som Birgitte er inde på, to kastratter er klart at foretrakke
Geder synes jeg ikke skal gå alene, de har det bedst i flok. Den mindste race, hum... Mener det er noget afrikansk dværgged? De har meget korte ben
Vores får kalvetilskud og halm, udover græs. Og så selvf. brød, æbler - eller rester fra salatten eller hvad vi har fået til aftensmad som er "gedevenligt" - dvs ikke mors gode lasagne osv.
Vores geder er meget snaksaglige, undtagen Mille - men har hun aldrig været, hun er rimelig reseveret.
Vores buk Mads er utrolig snaksaglige og ææælsker en god kløtur, er bare træls for man lugter lidt bagefter
Hvad angår horn, dem synes jeg nu ikke du skal bekymre dig om. Vores har alle horn og bukken har et stort sæt efterhånden og det er intet problem.
Vores katte går tit ind og snakker med gederne, alle børnene i familien fra 2-8 år kan fræse rundt derinde og snakker og lege og klappe med dem

Jeg har gået tur med den ene gimmer, Gimpe - og hun synes det vildt sjovt. Vores går alle med hundehalsbånd
Har desværre ingen billeder af dem online, desuden er mine billeder fra sidste sommer :/ Selvom de ligner sig selv - undtagen bukken, han er blevet større og flottere