Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Uhyggeligt !
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 10:56
Jeg stod og var ved at lægge et tæppe på plads på mit værelse da døren pludselig åbner sig !! Min hund ligger i kurven i stuen, og min storebrir ligger i sin seng :o
Det er rigtig uhyggeligt sys jeg :)

Tinke&Line , det klinger ;)


Medlem af MHEB (Min hest er bedst)
0
0
Svar på denne tråd
 
 mon ikke
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 10:58
det er træk ;)

Jeg oplevede engang at min computer tændte helt af sig selv... Jeg sad i min seng og så begyndte den ellers at køre... Men nu er jeg jo ikke den heldigste hvad det angår...

In every generation there is only one. She alone must fight against all weed... She is the Slayer
Camilse- The Weed Slayer

Ser mere camilse.dk

TV-guide, vil du hjælpe? Se mereher
0
0
Svar på denne tråd
 
 og jeg
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 12:49
har oplevet at stereoanlægget slukkede af sig selv, et par minutter efter tændte det igen. Meget underligt. Mit tv slukkede også en gang. og det var ikke strømmen der var gået eller det der ligner, dette gælder i begge tilfælde


Mvh. Sasser
:-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 og jeg ..
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 14:42
har prøvet hvor, mine forældre lå og sov og mine brødre ikke var hjemme. så gik jeg nedenunder for at tage et glas vand, da jeg så var på vej op af trapperne, tændte vores radio, som står i køkkenet. :-@ tror i lige det var uhyggeligt?



Mvh. Patricia.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vores fjernsyn
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 15:05
Vores fjernsyn i soveværelset tænder ofte af sig selv, når det har været sat til at slukke på timeren. Ofte sådan 10-15 min. efter det er slukket.

Jeg kan love jer for at jeg er hoppet ud af sengen mere end en gang - specielt førhen, for når fjernsynet tænder så er det jo på "standard" lydniveau som var meget højt (nu har jeg sat det noget ned af samme grund).

Lotte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vores fjernsyn
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 15:12
Vores fjernsyn skifter selv kanal.

Øv, det er træls, for vi har ikke nogle fjernbetjening, så vi skal op af sofa og hen til fjernsynet, for at skifte tilbage igen.


Kedsomhed er, når dagens højdepunkt er
at sidde og knipse til en nullermand.

Garfield





Forhandler af tilskudsfodret "Regulator Complete"



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja man kan blive bange
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 15:29
Jeg prøvede engang hvor jeg lige var stået op sammen med min søn at radioen med cd startede inden i stuen på FULD knald jeg var lige ved at hoppe ned af stolen så bange blev jeg. Døren var lukket der ind, min søn og mig selv gik hen og åbnede døren lige så stille og kikkede ind men der var selvfølgelig ingen. Det viste sig så at dagen før havde min søn leget med radioen og fået slået "vækkeuret" til samtidig med at han havde skruet helt op for lyden, hold kæft hvor blev jeg forskækket.
men der var heldigvis en forklaring på hvorfor.
Bodil
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 18:11
så vidt jeg husker både oplevet at min computer tændte sig selv og det samme med mit fjernsyn, puha. Kan huske det løb koldt ned ad ryggen hver gang.

:-)

Skovgården
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider