Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 12:23
Efter at have læst tråden NØRD må det være på sin plads at oprette en efterlysning af disse væsner. Da der for tiden i forum ikke findes nørdefterlysning må det blive her.

Søges: NØRD,MAND, alder mellem 40-45, nedsat lugtesans(staldhørm),guld på kistebunden(hestedriftomkostninger,kvindedriftomkostninger), bil,motorcykel,løbehjul,kontorstol,bondegård 4 længet gerne med jordtillæg, tålmodighed,skal kunne være alene i længere tid.

Haves: MY (se billede i bogen Mumitroldene) KVINDE, 40 år, flair for at ødelægge edbting,ingen tålmodighed med disse maskiner (skal bare fungere), ikke ret meget på bunden af kisten, kørekort til bil ,mc og hest, lille lejlighed, tålmodighed overfor dyr, er ofte væk i længere tid af gangen.

Billetmærke MY
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 12:28
Lader til at der virkelig er et marked for nørder ;-)

Skulle du få svar fra en der er 5-10 år yngre, kan du forwarde ham til mig ;o)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 12:31
Hej...

Og hvis der er nogen der mangler en der er 10 år yngre endnu, så kan de sende mail til mig...

Jeg må godt nok også erklære at jeg er stud.everything.geeky, men pengene skal nok komme...

Med venlig hilsen...

Brian Nørremark, brian@heste-nettet.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 12:32
Osse mig!!!!!!!

Jeg vil også have en nørd. Stort set efter samme specifikationer som ham MY søger, blot ser jeg helst at han er mellem 35 og 40 og stadig velholdt at kigge på *GG*

BeritH
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 12:32
Næ Lisbeth, så vil jeg have ham.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 12:34
HEj du, man kan vel altid justere på farveopløsningen eller hvad det nu hedder i det sprog.
MY
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: MY
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 12:36
Tjoo........men den slags justeringer koster jo - og det går så ud over kistebunden, derfor må det hellere være sådan fra starten *GG*

BeritH
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 12:38

Hi hi hi............. Stakkels jer....:0)

Er jeg virkelig den eneste som ikke er begavet med en Nørd, og som alligevel er glad og tilfreds....??

(Ville ikke bytte Ulle for noget i verden......Hmmm. han læser jo i øvrigt også til ingeniør..... Går det ikke som en nørdbetegnelse..?? ))

Undrende hilsener
Scarface
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 12:43
Scarface altså...............bare bor i det ikk?!!!!!?

Bare fordi du er velsignet med en Ulle, og dermed befinder dig på den grønne gren, så kan du da godt liiiiiiiiiiiiige unde os andre en Ulle-wannabe!!!!!!!!! (øhh altså lige med undtagelse af hans katte-tække)

Med sørgmodige hilsener

BeritH (som for tiden er uden car-service-person *hulke*)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 12:44
Ævbæv - jeg har sådan en nørd
Desværre er hans hobby flyvere, flyvere, flyvere og saltvands akvarie, så det der med noget på kistebunden - hmm på vores er der kun støv.
Til gengæld er min trænet til støvsugning, opvask, tøjvask og madlavning, så når jeg kommer træt hjem fra hypsen, så er hytten gjort rent og der er varm mad på bordet
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 12:45
ja, det lyder som en meget rimelig beskrivelse, du der har lavet MY

- bare lige en lille detalje....meget gerne 20 år ygnre.... :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES/line!
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:01
Kan du ikke bruge ham jeg har på lager i tråden længere nede?
PiaR
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:02
puha efter at have læst den sidste tråd var jeg ellers bange for at jeg var en af de eneste der "manglede" en nørd hehe!
til slutter mig line! Det er en rimelig beskrivelse MY har lavet, bare en 20-22 år yngre! Ellers går det vist galt hehe!

Men nu magler vi bare en lille ting! Et nørdforum!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:02
Hej du. Jo han er en bognørd. I gamle gamle dage kaldte man dem for bogorme, det var datidens nørder.
MY
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:04
Hey!

Hvor besøgt er det lige det nørdforum ville blive? Det ville blive besøgt af den kvindelige del, men hvad med den mandlige del?

Men ideen er skam god...

Med venlig hilsen...

Brian Nørremark, brian@heste-nettet.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:07
ja det var det jeg også overvejede!
Hvordan får vi nørderne derind??? De mandlige!
Måske hvis vi til sammen oprettede en lille side, nem at lave, der viste dem videre til dette sted kaldet : stedet for nørder... hehe

jeg har efterhånden fået et godt grin over det her ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: MY
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:11
Tja sådan kan man vel også se på det. Men hvis man nu investerede i starten, mon så ikke fortjenesten kom hjem til kisten.

Nå jeg forlanger ikke alverden, når man har en krop der er lang som et vandrør med div. buler og ben der svinger mellem italienske herreben og indiske vandbæreben, og herudover har en hest der er dyr i drift, hvor meget kan man så forlange.
HMM der er noget der bekymrer mig, findes disse nørder kun i alderen 13-35 år, det er jo ikke lige min aldersklasse(selv om jeg er noget nær børnehavestadiet i sind) og det er jo ikke en adoptivnørd jeg søger

Fedeste hilsner
MUMY
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:12
Kan man ikke bare videresende dem til Gimpenettet ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:12
Hey!

Det ville kræve en geeky side, som havde samme målgruppe som HN, hvilket er let nok at lave.

Men hvordan forhindrer vi at antallet af "terrorister" ikke bliver større?

Vi kunne lave en side: "Hey! Jeg mangler en nørd til at betale for min hest"... ;)

Det skal nok ikke lige være i HN-regi...

Med venlig hilsen...

Brian Nørremark, som også synes debatten er ret sjov...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:12
Hvad med et link

MY
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: MY
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:17
Hvor er dem på de 35 år henne??????

Men jeg vil nu sige at når man har hovedet skruet ordentligt på og har en gylden sans for humor, kan man godt tillade sig at være bare lidt kræsen - til trods for indiske vandbærerben eller tøndelår :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:18
Hej...

Hrhm...

Altså: "Vi mangler alle en til at betale" - "Find din nørd her!"?

??

Med venlig hilsen...

Brian Nørremark, brian@heste-nettet.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:18
Først og fremmest skal vi jo have fastlagt målgruppens adfærd. (hæ hæ Brian kan du hjælpe her *GG*)

Så skal vi have oprettet en side, som tiltrækker dem, og inde på denne side er der jo så (helt tilfældigt og) som en sidegevinst for nørden et kontaktannoncegalleri i bedste russiske stil. Når han så er færdig med at lure tekniske finurligheder, eller hvad det nu måtte være, af så er det jo tid til at kigge på kontaktannoncerne :-0


BeritH
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:21
Tilslutter mig helt ideen med et "hestekvinder-søger-nørder-forum" Meeen - eksisterer disse i aldersklassen 45 - 50 år?? Så er der jo ikke så meget for os - hm - LIDT ældre piger at hente. Nogle ideer til at udvide nørdebegrebet ????
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Ikke-nørder
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:23
Nej, Scarface - du er ikke den eneste der er tilfreds med en ikke-nørd.

Jeg vil endda gå så vidt som til at påstå, at ham af min er decideret anti-nørd. Han kan gå ind og tjekke mailen og Sportal (fodbold-resultater) og det er så det.

Til gengæld så kan han grave have, slå græs, bygge op (og bygge om), lægge fliser, reparere hestevogne osv. Han er virkelig en handy-man.

Og så elsker han sin kone (et virkelig tiltalende karakter-træk), og han bærer mig på hænder, og forkæler mig grænseløst, hvis jeg lader ham gøre det. Og han bakker mig 110% til alle tider og i alle henseender.

Skidt med at han ikke kan/vil lave mad og vaske tøj - til gengæld bliver han aldrig sur, når hans yndlingstrøje ikke er blevet vasket, eller maden ikke lige er færdig til tiden fordi jeg lige skulle ud at ride. Og han går ud med skraldespanden uden at kny.

Hilsen Sif
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:24
sys og beritH Jeg tror sørme i har fat i noget hehe!

Meeen tror i nu at alle nørder er villige til at bo/komme sammen med en hestepige??? De lugter jo hehe! Men som der er skrevt længere ned så ser det faktisk ud til at disse på personligheder passer sammen hehe...:-)
For hvis vi bære over med kun at få dem i seng hver anden nat, mon de så ikke finder sig i at vi først kmmer sent hjem, "og lugter"??? ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:25
Hej My

Hvis det mislykkes at finde en nørd, så prøv med en selvstændig erhvervsdrivende. Det har jeg selv rigtig gode erfaringer med. De findes i næsten alle alderklasser, og er ret almindelige over 35. Min har både kontorstol, løbehjul og bil. Derudover gård og sommerhus, og som en lille sidegevinst har han det fint med heste.

Held og lykke med søgningen ;-) Helle W
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Ikke-nørder
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:26
ja det er så den perfekte ike nørd! hehe måske vi skulle lave et forum for dem også nu vi er igang, så er der lidt mere at vælge imellem *gnæK*
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nørder får mere sex!!??
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:28
Hej...

Med hensyn til adfæren, så kan jeg da en hel del ting...

En del af mine mednørder, gjorde mig lige opmærksom på en artikel fra Ekstra Bladet, som fortæller nogle vilde ting om nørder og deres sexliv... Det gør sig ikke gældende for alle nørder...

Generelt kan man også sige at nørder har en tendens til at have visse specielle tendenser med hensyn til tøjsmag. Mange af dem går eksempelvis i tøj der er købt hos ThinkGeek.com.

Nørder elsker at sige udtryk som "l33t", "foo", "noop", "ping? - pong!" og "ph3ar me".

Mere?

Med venlig hilsen...

Brian Nørremark, brian@heste-nettet.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: og..
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:29
eksperteren er kåret!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: MY
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:32
Hej Lisbeth, nå men når du synes det er der vel ok. Jeg har forresten overvejet at klippe dem, vill du lægge dækken på bagefter ? (GNÆK).

Det lader til at disse nørder er ret unge så der må da være en omk. 35 der huserer i det nordlige hjørne af sjælland.

MY
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:32
JAAAAAH - lad os udvide med selvstændige erhvervsdrivende , de har ligeosm nørderne smaddertravlt med deres - så kan vi få tid til vores (hestene selvføøølgelig) og de skulle efter sigende også have godt på kistebunden -
så: NØRDE- OG SELVSTÆNDIG FORRETNINGSDRIVENDE-FORUM.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:33
Hej Sys, der er vel uddannede i den alder, og der må da være nogle
MY
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Nørder får mere sex!!??
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:34
>En del af mine mednørder, gjorde mig lige opmærksom på en artikel fra Ekstra Bladet, som fortæller nogle vilde ting om nørder og deres sexliv.
>

Spørgsmålet er om det de skriver gælder IRL eller på nettet ??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:34
Hej...

Vi må nok indse at nørder og hestetøser på en eller anden måde får noget ud af hinanden...

Det minder lidt om et "du får fred og jeg får hest"-forhold...

Jeg tror nørder er villig til at leve med mange ting - og det er jo ikke kun pigerne der af og til er sent på den med maden - det gælder jo nok også for nørden hvis han lige er ved at lave noget "smart" kode eller noget...

Med venlig hilsen...

Brian Nørremark, brian@heste-nettet.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:35
Ja - vi kan jo altid håbe!!!!!! Men se længere nede - vi har lige udvidet med forretningsdrivende (i den bedre klasse - klart!)
Sys
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nørder _får_ mere sex!!??
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:37
Hej Lisbeth...

Citat fra artiklen:
En gennemsnitsmand boltrer sig på lagnerne 79 gange om året. Men hvis han er en rigtig computernørd, stiger sengeaktiviteten drastisk - til hele 108 gange om året.

Så vidt jeg ved, så findes der ikke cyberlaner, så det må betragtes som rigtig sex...

Med venlig hilsen...

Brian Nørremark, brian@heste-nettet.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Ikke-nørder
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:37
Sif og Scarface, vi er 3 der er glade for en ikke-nørd mand. Jeg vil i hvert fald ikke bytte ham jeg har.

Så fat mod piger - kan i ikke finde en nørd, er der også andre, der absolut kan bruges.

Jeg kan nu ikke undgå at blive lidt bekymret, jeg er mor til en nørd - godt nok ikke færdiguddannet - men det bliver han vel på et tidspunkt. Jeg må vist hellere holde ham væk fra HN og selv finde en acceptabel svigerdatter. *GG*.

Jeg skal bare lige regne ud, hvordan jeg får overbevist ham om, at MOR ved bedst hvilke piger der er noget ved.

Bare rolig, jeg får ikke en chance for at blande mig, og det er nok også det bedste.

Alice
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Nørder får mere sex!!??
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:38
Pyt med tøjstilen, de kommer jo aligevel aldrig væk fra pc'en, så en badekåbe eller det bare skind må vel være nok, lige en lille strøtanke det fylder jo ikke så meget på udgiftsposten til tøj så en nørd må være billig i drift.

MY
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Nørder får mere sex!!??
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:41
Hej...

Du ved vidst ikke hvor meget portoen koster når ting skal sendes fra ThinkGeek.com - mig og mednørderne har lidt brugt 1.400 kroner på tøj...

Hver T-Shirt endte med at koste 314 kroner!

Men i forhold til udgifterne ved en hest, så er det måske småting?

Med venlig hilsen...

Brian Nørremark, brian@heste-nettet.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Ikke-nørder
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:41
Hej Alice!

Og hvor gammel er det så liiige, din nørd er? Og hvor er det liiige, han bor? Vi skal da nok være søde ved ham - bare rolig... Sel en gimpe-lærling kan lægge sine gimpede vaner på hylden hvis det bli'r nødvendigt...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:42
Er i klar over at det kunne indebære at skulle knokle med mandens regnskaber, de fleste selvstændige forretningsdrivende har koner til at lave det slavearbejde for dem. Jeg gider kun at lave regnskaber i tiden 08.00-16.00 resten af tiden står der hest på skemaet
MY
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: og..
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:43
hmmmm ..............Er jeg så en kvindelig bognørd..??

Skumle hilsener
Scarface
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:45
Næææh - ikke liiige tænkt over det. Blev vist lidt overbegejstret for tidligt !! Nej, fy for pokker - hader tal!!
OK - så holder vi os til nørderne - de få, der er over 40 år!! Eller nogle andre forslag? (har ikke helt opgivet endnu)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Nørder _får_ mere sex!!??
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:45
Jeg har valgt selv at bort-cencurere mit svar - så behøver Carsten ikke gøre det ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: og..
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:45
HÆ HÆ, regn lige den kvadratrod ud selv og pynt den med en hyperbel
(jeg er uforskammet god i dag) Har i øvrig overvejet at uddanne mig til Nørd (se nørders sexliv)
MY
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:47
Efter hvad Sif siger er det vist heller ikke en dårlig ide med en Handy-mand....

Så har man også en til at sætte stalden i stand om sommeren, mens man selv nyder sine rideture ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Nørder _får_ mere sex!!??
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:47
Hej -

>Jeg har valgt selv at bort-cencurere mit svar - så behøver Carsten ikke gøre det

Tak!

Jeg tror faktisk, at jeg havde nogenlunde samme svar i tankerne ! :-)

Hygge!

/Carsten
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Nørder får mere sex!!??
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:47
Jamen Brian - det er vel ikke for ingenting i kaldes nørder ???? (fnis,fnis)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: og..
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:49
Er der forskel på tøjet hos thinkgeek.com og de t-shirts som man køber på stranden om sommeren?

Kan en gammel afdanket Alice Cooper t-shirt ikke gøre det?

BeritH
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Nørder får mere sex!!??
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:49
Hej...

Lidt nørd er man vel altid - hvad enten fritiden går med computere eller heste...

Måske er det "the missing link" mellem nørder og hestepiger?

Med venlig hilsen...

Brian Nørremark, brian@heste-nettet.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:50
Jaaa - der var noget der - en handyman - der er jo flere måder at være handy på!!! Nej-nej piger - det var skam ikke sådan ment!! Jeg tænkte kun det på praktiske.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: og..
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:51
Hej...

Der er noget geeky-tekst på det tøj (men de har også andet geeky stuff) man køber hos ThinkGeek.com...

Man skal være ret meget nørd for at købe noget der - det er hvertfald mit indtryk.

Med venlig hilsen...

Brian Nørremark, brian@heste-nettet.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Nørder får mere sex!!??
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:53
Hva'be'har - mig - nørd? Må jeg være fri. Hesefreak, om jeg må bede!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: og..
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:53
>Undersøgelsen skulle egentlig bruges til at give rekrutteringsfirmaet et overblik over, hvem der brugte deres side, og sex-spørgsmålet blev flettet ind som en joke. Men da resultatet kom, viste det altså, at nørderne er særdeles ihærdige i sengen.<

Det kunne jo også bare være et spørgsmål om "Wishful Thinking" *G*


>Så altså: Vil du have mere sex skal du blot iklæde dig sygekassebriller, to forskellige strømper, en kikset skjorte med kuglepenne i brystlommen og brune fløjsbukser, som stumper. Så skulle den være sikker.<

Da nørder formentlig bestiller alt deres kluns på nettet (man skulle jo nødig ud i IRL), så er spørgsmålet om vi ikke skulle oprette en hjemmeside for UFF, det er da billigere end thinkgeek.com :-0


BeritH
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Ikke-nørder
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 13:56
Hej Gimpelærling

18 år - Jeg vil gerne se udtalelser fra din børnehave - folkeskole - arbejdsgiver - mor - naboer - eks-kærester og andre relevante personer før jeg fortæller mere.

Ved nærmere eftertanke er det vist ikke nødvendigt. En pige der skal finde sig i at 95% af fritiden går til putteren og hesten skal vist have en engels tålmodighed og han vil sikkert få svært ved at finde en, der må nøjes med at se ham i korte glimt mellem putter og hest.

Alice
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Ikke-nørder
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 14:02
Jamen, jamen... Alderen passer mig fint - og nu må du tænke på, at jeg skam også tilbringer en del tid sammen med hesten, eller foran en putter...

Udtalelser? Min folkeskole betragtede mig som et rent dydsmynster (ups - DEN var til en dumper i gimpeskolen...), min børnehave lagde dårligt mærke til mig, min mor... Tja... Hvad mener teenagemødre generelt om deres døtre? Ekskærester? Tja... Det plejer at være dem, der slår op, fordi jeg bruger for meget tid på hesten... Og kan man SÅ få at vide, hvor i landet, du og din nørd befinder jer? Please!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 14:18
Hir hir... tror ikke jeg skal lede efter en nørd... vi ville bare komme op at slåsse om computeren... ;-)

-+-Zip.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 14:20
Zippeline... rigtige nørder har ikke kun én computer !!

Så det er ikke noget problem...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 14:21
Rigtige nørder har mere end én puter!

Har desuden selv, så det skal ikke være det der kommer i vejen ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 14:23
Er det mon sommervarmen, som er steget jer til hovedet? - eller er det bare forår.

hilsen jan ( nørd (i rimelige grad) med hest )
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 14:24
Jaaaaaaaaan!!!!!!!!!

Kan du ikke lige give os et hint om, hvad rigtige nørder interesserer sig for *gnække*

BeritH
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Ikke-nørder/Lene (emmylene)
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 14:25
Jeg har skrevet en mailaddy til dig i den første nørdkontakttråd
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Ikke-nørder/Lene (emmylene)
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 14:25
Takker!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 14:31
Hvad med DTU, det må da være nørdernes højborg

MY
0
0
Svar på denne tråd
 
 UDDANNET NØRD SØGES AFSAT
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 14:36
(Det her skriver jeg ikke!!!)

41 år - NØRD!!!! - Ikke så meget på kistebunden. Kan lige akkurat sidde fast på en hest. Kan SAGTENS tilbringe en del tid alene. Indehaver af en velvoksen opskriftsamling med trang til at afprøve denne på uskyldige partnere..... ;o)

...Er lige blevet ledig på torvet. Har godt nok ikke så meget på kistebunden, men er DYGTIG til at bruge dem!

Billetmrk. Augustenborg.....

;-0 - *SLAP, SLASK - SMÆK OVER FINGRENE* Uha.......!!!

.......(og nu håber jeg ikke, han lige lusker ind på HN)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Ikke-nørder
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 14:39
Hej Gimpelærling

I nærheden af Roskilde. Men jeg tør næsten ikke skrive mere. Tænk hvis sønnike hører, at mor er ved at afsætte ham på nettet.

Alice
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES AFSAT
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 14:48
MY må vel have førsteret - ellers er jeg villig til at gå lidt ned i alderskravet - men ER DU NU SIKKER?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 14:54
Nu kommer det jo lidt an på hvad de er nørder indenfor.

Hvis det nettet, så var det jo førhen java, men der er vist kommet noget nyt, så er mp3 jo altid et godt emne.

Så er der netsværksnørder, kan kendes på at deres briller kan bruges som hikesten, de er kun interesserede i hvodan bittene sendes rundt i hele verden (sig router til dem og de fortsætter i evigheder).

Så er der os Oracle nørder - vi går lidt selvsving over hvodan vi kan vride et par millisekunder ud at en søgning, eller lave et fuldkommen umulig rapport, som får hele basen til at stå stille i en times tid - og så kan vi igen lede efter et par millisekunder.

Men generelt så gælder det bare om at lære et par enkelte nye ord - for indenfor hver nørdgruppe, har vi vores eget sprog: f.ex. vil vi Oracle (tunings) nørder gå i selvsving hvis nogen siger: "Jamen, kan du ikke set det i et V$- view?"

Til gengæld, så er der også en anden ting: Når vi (mandlige) nørder når en hvis alder, så er der kun een ting som virkelig interesserer os: MAD.

hilsen jan
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES AFSAT
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 15:02
Ja. Men slagsmålet om prioriteter må I selv klare. Jeg hepper bare....

ARJ, hvor føler jeg mig styg lige nu..................... og underholdt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 15:03
Jeg prøver lige med et par buzz-words fra min tid i IT branchen, men de er jo sikkert meeeeget forældede:

EAI, eBusiness, eCommerce - de skulle være lidt mere forretningsrelaterede, så det ikke er teknikkerne, men dem som sidder på pengene, de er rettede imod.

Any reaction out there????

BeritH
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 15:03
Ja, det er også min opfattelse - det med maden.... *GGGG*
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 15:04

>Når vi (mandlige) nørder når en hvis alder, så er der kun een ting som virkelig interesserer os: MAD
>

Lidt af en indrømmelse ;-)

Men så tror jeg godt at jeg vil sænke alderskravet med 5-10 år til......

Kuvøserov eller ej - vi kan ikke have at han kun interesserer sig for mad :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 15:14
nej nej nej - e ord er for chefer - og andre indenfor administration.

B2B kan slukke enhver ægte nørd - vi trække os helt ind i os selv - andre fy-ord er: tidsregistrering - dokumentation - skrive referat - rydde op - oralec designer

hilsen jan
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 15:17
Netop, e-ordene er for dem der har pengene :-)

*fniiise*

Berit
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 15:19
JEG synes altså du tænker MEGET praktisk, Berit. Du er en kvinde med sans for værdier (!)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 15:21
LIIISBETH!!! Du kan være RET direkte ind imellem, hva'? He, he!


"You don't go for the man, you go for his balls"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 15:24
Men så kommer minusset: De er så pertentlige, at du skal være et lille hjemmelige nips, som kan holde deres hus pænt, ryddeligt og rent - og være klar når de kommer hjem med forretningsforbindelser.

Nørder derimod er fuldkommen ligeglad med om spindelvævet er fra dette eller sidste århundrede.

hilsen jan
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 15:25
Kirsten Ø Skrev:
>
> LIIISBETH!!! Du kan være RET direkte ind imellem, hva'?
> He, he!
>

Hvad mener du?? *blinker uskyldigt* - bare fordi man gerne vil have en der også interesserer sig for bøger, film, madlavning og rengøring .... tsk tsk har frk. Ø en beskidt tankegang??


>
> "You don't go for the man, you go for his balls"

Og DU siger at jeg er direkte??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 15:27
Hi Hi, ja det må man sige taler til de ægte nørders fordel.

Helle W (som overhoverdet ikke lider af rengøringsvanvid) :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 15:33
He he

Ja - det er muligt at e-folket er pertentlige, men de har vel også råd til at betale nogen for at gøre noget ved rodet, så jeg har tid til at dyrke Bassen.

BeritH
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 15:39
JEG!!!??!?!! Jeg "oversatte" da bare dine tanker til skrift - kom ikke her og bliv væk og sig, du har været her!!!

Beskidt tankegang? Hva' ba'? Jeg citerede da bare DAD.... HELT uskyldigt!!!

Man SKAL da gå efter bolden....!!! Ikk'?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: UDDANNET NØRD SØGES
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 16:50
Go girls, i er på rette vej, i skal sku nok få hentet en nørd eller to hjem før eller siden ;o)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Alice!
Forfatter: 
Dato:  16-05-2001 10:44
Hej igen, Alice, din KYLLING!!!

Hmm... Roskilde? Så FINDES der altså sjællandske nørder? YES!!!
Håbet er lysegrønt, selv for nordsjællænder...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Skaffedyr..?
Forfatter: 
Dato:  16-05-2001 15:10
Sjovt emne... :) Jeg troede egentlig ikke, at der var så mange match på mellem nørder og hestepiger..? Jeg mener, hvornår mødes de to grupper egentlig..?

Har altid haft indtryk af, at drenge, som rider, har en magnetisk tiltrækning på det modsatte køn, men hvorfor fatter jeg ikke lige... (man ser jo ikke lige SÅ lækker ud i ridetøj, vel..?)
Så... mht. nørden, som skal afsættes... lær ham at ride, så skal de nok komme..

Det lyder i øvrigt meget praktisk med et skaffedyr, som kan betale for det andet... og så ellers lege husslave... hvor bestiller man sådan en henne..?

Mette (Fjolle) ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke nørd søges!!
Forfatter: 
Dato:  09-06-2001 20:48
Brian.......du er MIN!!!!!

;-) ;-) #fnis#
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Ikke nørd søges!!
Forfatter: 
Dato:  09-06-2001 22:52
Hej,

Øhhh... hvad mener du?

Med venlig hilsen...

Brian Nørremark,
brian@heste-nettet.dk
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider