Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

De frække misser!
Forfatter: 
Dato:  12-11-2004 18:31
Iihh altså...
Da jeg kom hjem her til aften havde mine to kattekillinger, spist alle deres tørrede fisk, som lå inde i et skab, som jeg uheldigvis havde glemt at lukke. TYPISK!
Nu har de sikkert fået ondt i maven!
Så kan de bare lære det! ;-) :-D
Synes lige jeg ville dele det med jer :-P
Andre der har nogle sjove historier?
0
0
Svar på denne tråd

ja da..
Forfatter: 
Dato:  12-11-2004 18:47
hvor mange vil du have??

Nej i aftes, da vi var gået i seng, syntes jeg at jeg hørte en mus sidde og skramle med noget papir.. Panisk som jeg nu er for mus, fløj jeg op af sengen og bad min mand gå ud og finde ud af hvad det var..

Da han havde stået lidt ude i gangen råbte han pludselig: PIRATOS!!!! ahrem.. det var hunden der havde været på bordet, og hygget sig med andeskroget fra Mortens aften.. det skulle jo ud til hønsene, så det stod på køkkenbordet - og min hund går ALDRIG på bordet, ikke engang når vi ikke er hjemme, men den der and, den var alligevel for fristende..

Dum som hunden jo er, kommer den løbende op i soveværelset (altså jeg havde sgu gemt mig, hvis jeg havde lavet sådan et nummer!)

Der hænger så et andelår i hver mundvig, og gnaskelydene var selvfølgelig da han knuste knoglerne..

Jeg blev jo helt hysterisk, for det kan hans mave alligevel ikke tåle..

Så i dag har han været under skarp observation for mavekramper - tænk hvis sådan en bensplint satte sig den forkerte vej!! :-@

Jojo man har mange glæder med de dyr...

Julie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider